Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen er dere alltid så stille?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 okt 09, 17:33

Forbanna klovner som sitter i styret i klubben!  Her har man blitt lovet å bytte side til denne kampen, og så blir løftene bare brutt med masse pissprat.

Det hadde selvfølgelig hjulpet med å bygge vegger på ph tribunen, men tror det hadde hjulpet enda mer å byte side med tanke på vinden.  Blåser ofte motvind på ph feltet, det hjelper ikke akkuratt på stemningen...

 

Er bare å gratulere oss selv med å ha et fullstendig talentløst styre i klubben, men dette er vel ikke akkuratt noe nytt..

---------------------------

Supras Fredrikstad


Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 23 okt 09, 19:34

Hiv styret! Maken til idioter skal man lete lenge etter.  Og hvorfor er det så jævla viktig for Nordlie at vi skal stå et sted med dårligere akustikk..Er vel bare å bytte spillerboks, hvis laget skal stå nærme ståfeltet. Nikkedukkene i PH-styret kunne vel i alle fall prøvd å protestere..

---------------------------

Supras, Supras, Supras Fredrikstad!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 okt 09, 20:10

Hvor var dere under medlemsmøte i går btw? :P

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 okt 09, 20:14

Men siden du var der, kanskje du kunne vært så elskverdig å fortelle litt om hva som skjedde?

Plankehaugen klarer jo ikke å legge ut noe referat......


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 okt 09, 20:19

Opprinnelig postet av Gardarson

Men siden du var der, kanskje du kunne vært så elskverdig å fortelle litt om hva som skjedde?

Plankehaugen klarer jo ikke å legge ut noe referat......


Skjedde i grunn ikke så mye. Nordlie og Ophaug tok turen og prata om det sportslige og fikk en god del spørsmål fra medlemmene, + litt fotballpub snakk.

Nordlie ba på sine knær om at vi ikke måtte finne på å flytte oss pga. nærhet til innbytterbenken til FFK osv, jeg kom etter at det ble snakka om det, så fikk ikke med meg at han tok opp akkurat det temaet der.

Det jeg mente var at det er liten vits i å sitte her inne å furte, møt opp på medlemsmøter og ta diskusjonen der.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 okt 09, 20:24

Ja, det er greit nok, men dette var vel ikke noe som ble bestemt på møtet igår? Er det i det hele tatt bestemt at vi ikke skal stå på andre siden?

Helt håpløst om det er pga. spillerbenken, da vi inntil Nordlie kom brukte den andre benken, noe vi fint kan gjøre nå også! At vi står 50 meter lenger bort på siden kan da ikke spille noen rolle!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 okt 09, 20:40

Opprinnelig postet av Gardarson

Ja, det er greit nok, men dette var vel ikke noe som ble bestemt på møtet igår? Er det i det hele tatt bestemt at vi ikke skal stå på andre siden?

Helt håpløst om det er pga. spillerbenken, da vi inntil Nordlie kom brukte den andre benken, noe vi fint kan gjøre nå også! At vi står 50 meter lenger bort på siden kan da ikke spille noen rolle!


Ble vel bare bestemt at vi ikke skal stå der mot Molde. Med mindre vi setter oss totalt på bakbeina så skjer det garantert ikke neste sesong heller.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 okt 09, 20:55

Hvis klubben skal være så bakstrebersk er det bare å innse at plankhaugen også neste år kommer til å bli knust på tribunen. Er det ikke noe tak i plankehaugen da? Er dritt lei å bli sunget ut på hjemmebane kamp etter kamp. Man bagatiliserer veggene til bortesupporterne alt for mye.

"Problemet" løser seg jo ironisk nok hvis det blir nedrykk da. Er vel ikke mye konkurranse der?

Makan......


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 okt 09, 21:53

Opprinnelig postet av danan

Ble vel bare bestemt at vi ikke skal stå der mot Molde. Med mindre vi setter oss totalt på bakbeina så skjer det garantert ikke neste sesong heller.

Så om ikke jeg misforstår deg var det PH styret som bestemte at vi ikke bytter side nå, etter oppfordring fra Nordlie? Da er det jo minst like ille av PH styret! Hvis IKKE det er PG som sa seg enig, men har blitt nektet av styret i klubben, DA bør det reageres, og det sterkt!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 okt 09, 22:12
Endret: 23 okt 09, 22:12
Endret av: danan

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av danan

Ble vel bare bestemt at vi ikke skal stå der mot Molde. Med mindre vi setter oss totalt på bakbeina så skjer det garantert ikke neste sesong heller.

Så om ikke jeg misforstår deg var det PH styret som bestemte at vi ikke bytter side nå, etter oppfordring fra Nordlie? Da er det jo minst like ille av PH styret! Hvis IKKE det er PG som sa seg enig, men har blitt nektet av styret i klubben, DA bør det reageres, og det sterkt!


Det ble enighet om det på medlsmøte blant de PH-medlemmene som møtte opp.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 okt 09, 23:30

Jeg har to forslag til neste sesong:

  1. Bygg en j...a vegg ved siden av Plankehaugen.
  2. Sett opp to store vifter på taket over Plankehaugen som blåser lyden utover banen. Wink

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 okt 09, 06:09

Nå må du gi deg danan! Jeg var på HELE medlemsmøtet, og det ble ikke nevnt med ett ord!


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 24 okt 09, 08:24

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har to forslag til neste sesong:

  1. Bygg en j...a vegg ved siden av Plankehaugen.
  2. Sett opp to store vifter på taket over Plankehaugen som blåser lyden utover banen. Wink

 

3. Riv veggen ved bortesupperterene

4. Sett opp en vifte som gjør at lyden til bortesupporterene blir blåst tilbake ?

---------------------------

FOR FREDRIKSTAD !!!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 24 okt 09, 09:35

Opprinnelig postet av ajg

Nå må du gi deg danan! Jeg var på HELE medlemsmøtet, og det ble ikke nevnt med ett ord!

Greit, greit. Jeg fikk ikke med meg hele så ble fortalt at det var det som skjedde, da beklager jeg at mine "kilder" ikke er til å stole på likevel ;)

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 24 okt 09, 12:49

Opprinnelig postet av ajg

Nå må du gi deg danan! Jeg var på HELE medlemsmøtet, og det ble ikke nevnt med ett ord!

Så det vil si at vi skal bytte side?? Eller har FFK styret rævkjørt oss nok en gang?


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 24 okt 09, 14:00

Tom Nordli ringte meg og spurte om vi kunne la være å bytte side i siste kamp, han ville ikke at det skulle skje endringer for spillerne opp mot en så viktig kamp.

Uansett så får vi ikke bytte side neste år, så eneste vi kunne fått testet i denne kampen er hvor godt de sideveggene virker.

Nordli sa også at han ville hjelpe oss med å finne en løsning, slik at vi får vegg(er) på f-b tribunen fra neste år av.

Det er noe Plankehaugen styret kommer til å jobbe med i løpet av vinteren, dvs hente inn tilbud og evaluere disse. første tilbud (som er fra sist vi sjekke muligheten - 2006) ligger på et sted mellom 600k og 750k per vegg. Men vi kommer til å se på andre muligheter, eventuelt flytte platene fra andre siden og over (forslag fra Nordli).

Vi håper selvfølgelig vi klarer å få på plass minst en vegg til sesongstart neste år, men kan desverre ikke love noe foreløpig.

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 24 okt 09, 14:06

Opprinnelig postet av Jaran Berg

Nordli sa også at han ville hjelpe oss med å finne en løsning, slik at vi får vegg(er) på f-b tribunen fra neste år av.

Det er noe Plankehaugen styret kommer til å jobbe med i løpet av vinteren, dvs hente inn tilbud og evaluere disse. første tilbud (som er fra sist vi sjekke muligheten - 2006) ligger på et sted mellom 600k og 750k per vegg. Men vi kommer til å se på andre muligheter, eventuelt flytte platene fra andre siden og over (forslag fra Nordli).

Vi håper selvfølgelig vi klarer å få på plass minst en vegg til sesongstart neste år, men kan desverre ikke love noe foreløpig.

Meget bra hvis dette løser seg


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 okt 09, 15:01

Aner ikke om dette er sagt før...

Men for min del går dette mye på sangene som velges! "Dagens" sanger er jo ikke mye trøkk i (de fleste) og er mere sang hvor man ikke skriver av full hals. Før hadde vi Hællæ Hællæ, Når ballen rullær, og ytre glomma er et vakkert sted som ga fantastisk gjenklang fra klokkesvingen, til gressviktribunen uten noe form for vegger eller tak...

Husker spesiellt en kamp mot Vålerenga (tror det var den siste) på gamle stadion hvor 2 - 3000 vålerenga supportere og 7000 FFK supportere sang annenhver gang samtidig. På TV oversteg man faktisk lyden fra reporterne, og det i hele 20-30 sekunder. Helt rått!

Forøvrig har jeg sluttet å stå på Plankehaugen fordi man ved å være stille i 5 minutter enten får slengt en drittkomentar etter seg eller ovehøvlet av forsangeren (anm. Zoran)... Må være lov å følge med kampen og fremdeles stå på PH. Dere må jo skjønne at det er en grunn til at feltet ikke fylles opp lenger, selv med billige billetter.

Sats på enklere(!) sanger, som gir høy lyd og flere "kraftpunkter" (er ikke musiker så aner ikke hva det heter) :D Og begynn å lær bort sangene oftere. Enten med ark som legges ut på hovedtribunen, eller med å få F-B til å skrive om de i bladet, eller ha fast plass i programmet. Største problemet med nye sanger er at det kun er den lille kjernen på 20 personer som kan den.

Gi meg tilbake:

Når ballen rullær, og gutta skorær
og hele stadion er gla
vi er så mange, som synger sammen
fordi vi elsker Fredriksta'!

Ytre glomma er et vakkert sted
Fredrikstad er navnet alle vet
Norges beste forballes spellæs her
Om vi tapær, eller vinnær
regnet høljær. sola skinnær,
Alt for Fredrikstad, Alt for Fredrikstad!

Wink

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 okt 09, 20:58

Opprinnelig postet av Graarud
Må være lov å følge med kampen og fremdeles stå på PH.

Selvfølgelig. Men står du på feltet har du faktisk forpliktet deg til å støtte laget og får billigere billetter av den grunn.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 26 okt 09, 19:22

Opprinnelig postet av kjellemann

Jeg har vært på hver kamp denne sesongen og synes det er flaut å høre mer ifra bortesupporterene en Plankehaugen.

Fredrikstad skal være vårt sted ikke bortelagets supportereFrown

Vi på langsiden prøver så godt vi kan å vise at dette er våres hjemmebane.

Hvor sitter du på VÆRSTE- VIP hører man bare PH, og samme på TV

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24