Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen er dere alltid så stille?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 sep 09, 15:13

Helt enig i masse av det Gardarson sier. Men vi har jo før prøvd å flytte over til den andre siden. Motagelsen for dette hos FFK var laber pga sponsorer og masse mas. Så hvorfor ikke se på hva som skal til for å gjøre det bra der vi er nå? Hva med at PH har dugnad for å sette opp vegger i enden der vi står nå. Bør være mulig det eller? Da har vi jo de samme forutsettningene for god lyd som på den andre enden.

Mindre felt ja? akkurat i nå trenger vi et mindre felt, men målet må vel være å kunne fylle det vi har nå som en foreslo, "pynt" de første radene med mye banner osv slik at alle står mer sammlet. For har en liten følelse av at en del nå ikke orker å synge i 90 min pga laber stemning på PH tribunen og masse bråk i klubben. Vet ikke om det stemmer men bare en liten følelse jeg har

 


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 sep 09, 16:11

Men nå sier jo Jaran at vi sannsynligvis skal bytte side mot Molde, det er jo et stort skritt i riktig retning! Det har ikke bare med den veggen å gjøre, men spesielt også vind. Føler det har vært myyye motvind for oss i år (både på tribunen og generelt). Om vi da får lempet disse ulempene over på motsanderne, samtidig som vi får et stort løft, er jeg sikker på at det vil bli mye bedre lyd fremover. MEN det er fortsatt en laaaaaang vei å gå på diverse områderWink

 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 sep 09, 17:47

det nytter som kjent ikke å rope mot vindenWink

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 29 sep 09, 14:28

stemningsvideo fra ffk-lsk. av kfl.

http://www.youtube.com/watch?v=1YwiEXS-d1s&feature=player_profilepage

savner dette hos ph også!!

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 09, 15:27

handler om at alle trøkker til og jobber sammen + at en kjører mye av dem samme sangene.... vi har lett for og kjøre en sang maks 4 ganger syns jeg... jeg syns vi kanskje bytter for mye sanger... så går vi tom for ideer av sanger... en sang jeg har lagt merke til vi kjører som er posetiv er ryggen rak sangen... jeg syns vi har med oss en del der, men som sagt jeg har ikke nøkkelen som kan snu dette, men dette er hva jeg føler selv og tror

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 29 sep 09, 15:42

Nøkkelen her er å kutte ut en viss sang. Ja alle skjønner hvem sang jeg mener. ;-)

Få luka bort billigbilletter snylterne. Så blir det nok bra:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 01 okt 09, 11:58

Få ut kreftsvulst som er med på å ødelegge PH innenfra.De dreper ethvert initiativ, enhver idee. Uten å nevne navn, alle vet hvem de er.

---------------------------

Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 okt 09, 22:20

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Få ut kreftsvulst som er med på å ødelegge PH innenfra.De dreper ethvert initiativ, enhver idee. Uten å nevne navn, alle vet hvem de er.


Ikke jeg... Hvem sikter du til?

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 okt 09, 22:32

Haha. Tror dette egner seg best som en PM-diskusjon.... Ikke start igjen æ folkens, pliiis. Laughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 09, 23:34

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Få ut kreftsvulst som er med på å ødelegge PH innenfra.De dreper ethvert initiativ, enhver idee. Uten å nevne navn, alle vet hvem de er.

siden jeg føler meg så høyt "elsket" tipper jeg at det er meg Tongue out

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 02 okt 09, 08:54

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Få ut kreftsvulst som er med på å ødelegge PH innenfra.De dreper ethvert initiativ, enhver idee. Uten å nevne navn, alle vet hvem de er.

siden jeg føler meg så høyt "elsket" tipper jeg at det er meg Tongue out

Dersom det er deg så synes jeg du skal gjøre det som er til det beste for klubben og tribunekulturen. Nemlig gå bort fra feltet og sette deg et annet sted på stadion. Nå har du muligheten til å vise at ingen person er viktigere enn klubben selv. Du kan vise at du er en EKTE supporter som setter laget forran ALT.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 09, 11:40
Endret: 02 okt 09, 11:41
Endret av: keiko99

ironi jag Wink, men siden værden er laget slik at noen ikke liker alle så skrev jeg dette som en liten Ironi...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 02 okt 09, 12:05

Opprinnelig postet av keiko99

ironi jag Wink, men siden værden er laget slik at noen ikke liker alle så skrev jeg dette som en liten Ironi...

Jeg tok ironien din jeg. Du skrev at du var elsket, altså ironisk for at du ikke var så godt likt. Det var også det som var poenget mitt. Da oppfatter du tydeligvis deg selv som et problem for livet på feltet. Da synes jeg du kan sitte ett annet sted. Det var ikke ironi :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 09, 16:13

jeg var redd du mente det, men skjønte det og du jeg oppfatter meg selv som mye rart og det er ikke ironi...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 02 okt 09, 18:32

Opprinnelig postet av keiko99

jeg var redd du mente det, men skjønte det og du jeg oppfatter meg selv som mye rart og det er ikke ironi...

Gud hjelpe meg. Finnes det en tolk her inne?


klausGUMP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 21

Lagt til: 02 okt 09, 18:43

har du testa translate.google.com?

---------------------------

Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.
- Confucius


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 okt 09, 15:16

Håper på fullt trøkk i dag! Håper folk går litt i seg selv og synger med utestemme i steden for innestemme. Det er også lov å gå litt bananas på tribuna! Nå som det ikke er noe spessielt underholdning på banen, burde jo vi lage litt underholdning på tribuna!

Syng, bruk skjerfa, flagg, klapp med store armbevegelser over hode, støtt laget! :-)

Det blir delt ut ark i dag, med info om ny sang.

For dem som vil forhåndspugge:

Ny sang:

 Hvor enn jeg går, mitt hjerte slår, mitt hjerte slår for byen vår.
Hvor enn jeg går, mitt hjerte slår, mitt hjerte slår for byen vår.
Rødhvit, rødhvit, vi er fra Fredrikstad. Rødhvit, rødhvit, vi er fra Fredrikstad. (sangen brukes i stjernehallen også)

Usikker på hva melodien heter, men den hører dere på feltet etterpå! :-)

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 09, 15:23

den hørtes fin ut.. håper nye sanger kan fungere, men om ikke så må vi la den ligge og kjøre dem helt vanlige sangene ellers drepes stemningen, men husk: jeg er ikke mot den sangen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 19 okt 09, 16:24

Oppfordrer folk til å til synge som faen idag! Den nye sangen skal kjøres gjennom hele kampen! Daukjøttet som står foran der må bli med!

---------------------------

Rødhvit til jeg dør!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 09, 14:29

Fra min plass på hovedtribunen hørtes Plankehaugen veldig bra ut i går. Helt fra start av faktisk.

Plankehaugen bytter side til kampen mot Molde. Det blir spennende å se/høre. Lykke til!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24