Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 09, 17:53
Endret: 28 sep 09, 00:25
Endret av: FFK1903

LSK fremstår som et solid lag med full kontroll defensivt uten noe som helst form for plan offensivt. Fryktet lenge uavgjort, da FFK hadde alt spillet, men slet fryktelig med å produsere nok sjanser. LSK har vel ikke skapt noe som helst utover texas-prestasjonene hos bakerste mann.

Kampen begynte fryktelig nervøst over hele banen. Alt var uryddig med masse feilpasninger, lite kombinasjonsspill, få trekk, lite spill langs bakken og mye slurv. FFK ble rett og slett med på møkkefotball til LSK med konstant pumping av baller fra bakre firer. Ballen må seriøst ha vært mer i lufta enn langs bakken de første femten.

Heldigvis ordner Andersson seieren på en nydelig avslutning. To mål på to kamper! Nydelig!

Alt i alt en utrolig deilig seier uten at FFK eller LSK imponerer på noe vis, selv om FFK var hakket bedre i dag.

Dette var viktig!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 09, 17:57

Gratulelere alle sammen. Herlig fighting spirit fra guttene idag. Fortjent seier mot et LSK som er skikkelig dårlig. Herlig!!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 09, 18:01

Tja, hva skal man si.

Bra innsats, knallhard jobbing. Spillet sitter på ingen måte, men godt å bli reddet av en fin scoring..

Bra kontroll defensivt av begge lag. LSK skaper jo overhodet ingenting, noe de i stor grad legger opp til sels også med sin måk og mæl-taktikk. Godt å se farta til Vidar også.

Tre ekstremt viktige poeng, nå får vi være VIF/Stabæksupportere alle mann en stund..


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 09, 18:01

Opprinnelig postet av Holters

 To mål på to kamper! Nydelig!

Kremt...Laughing

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 09, 18:02

Herlig innsats og dette uten Borges og Raio (og Valencia)

Bra jobb, ikke imponert over spillet.Cool


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 09, 18:07

Noen som vet tilskuertallet i dag?

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 09, 18:09

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Holters

 To mål på to kamper! Nydelig!

Kremt...Laughing

Vi teller bare hjemmekamper og seire. Wink

Men to mål og én målgivende på tre kamper er ikke verst det heller. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 09, 18:16

Lenge siden jeg har sett gutta ta av seg silkehanskene, jeg er overbevist om at det har noe med Barsom sitt nærvær å gjøre. Viktig mann!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 09, 18:19

Opprinnelig postet av Holters

Men to mål og én målgivende på tre kamper er ikke verst det heller. Wink

Andersson bidrar. Uten tvil Laughing


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 09, 18:21

Bra valuta for kronene når det gjelder Matthias Anderson. 

Imponert over innsats...guttane slapp ikke til LSK omtrent i det hele tatt. Synes Barsom jobba bra, selv om feilpasningsprosenten hans var i overkant. Vidar gjorde en god jobb, det samme synes jeg om Gashi. Everton jobber 100% i drøye 90 minutter og er en magiker med ballen....synd med offsiden ved målet hans, synes det sier noe om potensiale til den mannen. 

 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 09, 18:22

Opprinnelig postet av hasse33

Herlig innsats og dette uten Borges og Raio (og Valencia)

Bra jobb, ikke imponert over spillet.Cool

Kan vi vinne med innsats så er det nok for meg. TL er så svak generelt at innsats ofte er godt nok til å ta poeng. Artig å se at alle stod opp og slåss for seier.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 18:25

Positivt med 3 poeng, og særlig innsatsen til Ophaug, Martinsen og Wallace gleder meg. Laginnsatsen også bra. Ellers er det rimelig labert det spillere som Askar, Gashi, Ramberg, Andersson(foruten goalen) og Everton bidrar med. I tillegg har vi en Barsom som ikke fortjener å ha på seg den rødhvite drakta, makan til dramaqueen som slenger seg rundt hele 5(!) ganger idag!! Og han er like fin nå...

Samtidig etterspør jeg nå litt edruelighet, dette var ikke en kamp hvor vi sikret plassen, men en kamp hvor vi sikret muligheten til å sikre plassen. Og at vi på død og liv kun skal redde plassen på hjemmebane er tøv, i neste kamp borte mot Stabæk må gutta og fansen gi 110% og vil ikke høre snakk om "bonus hvis vi får poeng der".

Det kunne likeså godt endt 0-0, og selv om jeg ødela stemmebåndet for kvelden i desibel-rekord-forsøket mitt, maner jeg nå til glømme den kampen her umiddelbart, ikke noe suging på karamellen, neste kamp er Stabæk!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 09, 18:26

Med en slik innsats og Celso etc tilbake har jeg fått tilbake troen på både seier(uavgjort ) mot Stabekk og seier mot Molde og Odd.....Lyn spiller vi vel ikke mot Cool


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 sep 09, 18:30

...og poengene renner inn.

Skal være fornøyd med dette etter at Stamotoupolus skulle vært utvist, og vi skulle hatt straffe i mot.

Andersson retter opp inntrykket etter egen meget svak kamp. Regner med at Askar starter på høyrekant neste kamp også. var god og aktiv i dag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 09, 18:30

Opprinnelig postet av hasse33

Bra valuta for kronene når det gjelder Matthias Anderson. 

Imponert over innsats...guttane slapp ikke til LSK omtrent i det hele tatt. Synes Barsom jobba bra, selv om feilpasningsprosenten hans var i overkant. Vidar gjorde en god jobb, det samme synes jeg om Gashi. Everton jobber 100% i drøye 90 minutter og er en magiker med ballen....synd med offsiden ved målet hans, synes det sier noe om potensiale til den mannen. 



Skal ikke ta noen Everton diskusjon her, men hadde han lært seg å slippe ballen i rett øyeblikk så hadde han vært adskillig bedre og bidratt mer for laget. Innsatsen er det ingenting å si på, men som spiss skal han skal være et offensivt våpen. Det er han sjelden eller aldri.... Dessverre.  

Andersson derimot er skikkelig giftig.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 09, 18:32

Jeg er ufattelig lettet, det målet til Andersson kan fort vise seg å være årets viktigste mål.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 09, 18:50

Det er lag som er mer deilig mot enn andre. Seire mot det forpestede drittlaget fra møkkastedet er suverent på topp der. Sykt deilig å slå dette forbanna pestlaget der etter en gegiden slitekamp mot spillere som er tvers igjennom tosker, hengerumper, søppel som aldri burde ha fått utstett spillerlisens.

Tom Henning Øverbø på slutte å tippe på oddsen. Uten å ha sett alle epsiodene utenom på stadion, så så det ikke ut som han var helt på nett i dag. Men å gi Éverton gult kort for å jage mål, det var visst helt greit.

DEILIG SEIER!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 09, 18:51
Endret: 26 sep 09, 18:53
Endret av: dracula

Satt dessverre idag på Vestlandet og så kampen, sammen med venner.

Enighet om at FFK vant fortjent, og at innsats var meget bra hos flere av spillerne.

Wallace, Everton, Barsom, spesielt. Andersson tam bortsett fra målet. Gashi jobbet mer enn vanlig og Ramberg løp mye. Askar tja, PAC klarte seg bra, det samme må sies om stopperduoen.

Men i motsetning til "kanovetalt" var vi enige om at FFK skulle hatt straffe og at keeperen til LSK gjerne kunne fått det røde etter å ha satt knærna i ryggen på motstander. Minnet litt  en tidligere LSK keeper der ( Heinz Mûller).

Vi var også enige om at NRK burde få fatt i en annen kommentator, Arne Scheie sitter med nesa i papira sine og babler i veien. Ødelegger kampene etter vår mening, vi var faktisk litt uenige om hvem som hadde mest munndiare Arne eller Alex.

Øvrebø er som vanlig altfor slapp som dommer, spesielt  når LSK er innvolvert. Enhver som har vært borti fotballen noen år (bortsett fra Øvrebø) vet at gir du LSK lillefingeren tar de hele handa når det gjelder ufint spill.

I tillegg til keeperens angrep, klarer han å gi Everton gult kort for å ha fått ballen i ansiktet. Øvrebø helt på trynet.

Innrømmer gjerne at Barsom er på samme "usportslige" linje som LSK-gjengen.

Så håper vi at poenga på hjemmebane renner inn, og så farvel Adecco.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 09, 19:04

Bud nr 1 er hard jobbing, det fikk vi. Offensivt en del å gå, men den situasjonen vi er i nå, bedre å vinne målsjanser 4-1 enn 10-7, da hadde vi tapt... Andersson bb, vel? synes Vidar skulle hatt den. Og jaggu scoret Leeds på slutten, fantastisk aften...


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 sep 09, 19:25

Synnes Vidar Martinsen var veldig god idag:)

Utrolig fart på den fyren.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24