Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 sep 09, 09:42
Endret: 26 sep 09, 16:04
Endret av: Holters

Da er det bare å se fremover. Kampen mot LSK må vinnes

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 sep 09, 09:50

Lasse Staw

Amin Askar - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Ardian Gashi - Abgar Barsom - Raymond Kvisvik

Alex Valencia - Éverton - Mattias Andersson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 sep 09, 10:03

Éverton ut, Gardar inn. Lettvekteren Éverton blir spist levende av Kippe & co. Ellers en lagoppstilling jeg kan være enig i.

Synd vi ikke har noen som kan fylle den rollen Wehrman hadde i fjor, før han ble en dårlig fotballspiller. Vi har vel faktisk ikke en skikkelig god defensiv midtbanespiller per dags dato. Muligens Elvestad på sikt, men ikke ennå dessverre.

Til denne kampen kommer jeg hjem til Fredrikstad for å brøle stygge ord og få fart i guttæne. Det trengs - innsatsen må opp på nivå med kampen mot VIF, eller høyere.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:22

                                           Lasse Staw

Amin Askar  Jan Tore Ophaug   Raio Piiroja   Wallace F. Pereira

            Ardian Gashi   Abgar Barsom  Hansi Ramberg

Alex Valencia                  Everton            Mattias Andersson

 

Muligens Kenny i mål, Pål eller Wass inn for Askar, Vidar for Ophaug og Thomassen for Ramberg.

I denna kampen er det viktig at vingene og indreløperene fungerer igjen. Døm var helt borte i går. Blir også viktig å få Barsom inn sentralt igjen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 sep 09, 10:30

Kan noen svare meg på hva Kenny Stamatopoulos har gjort for noe positivt for FFK etter han kom fra Tromsø? Har han vært bedre enn Staw/Bråthen? Patrioten?? Du som slakter keeperne våre ved en hver anledning, hvorfor sier du ikke noe nå?

Hva skjer?

Håper vi setter Canadieren på benken før neste kamp, kjører inn Lasse igjen. Jeg ser ikke poenget å spille med en uengasjert leiesoldat som ikke kommer til være i FFK neste sesong. Hvis han mot formodning kommer til å være her neste sesong blir jeg alvorlig skremt, men ingenting overrasker meg i denne klubben lenger.

Skal man ha inn en ny keeper er denne nødt til å holde Daniel Örlund-nivå for at det skal være noen vits. Slike keepere er dyre, og det har ikke FFK råd til.

Kom igjen Staw, du har bevist før at du er en knallgod keeper. La oss bare håpe du får sjansen igjen så fort som mulig, helst i går.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 sep 09, 10:38

Opprinnelig postet av Tøfflus

Éverton ut, Gardar inn. Lettvekteren Éverton blir spist levende av Kippe & co. Ellers en lagoppstilling jeg kan være enig i.

 

Har ikke Éverton scoret 2 av sine 5 mål nettopp mot Lillestrøm?!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 09, 10:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Lasse Staw

Amin Askar - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Ardian Gashi - Abgar Barsom - Raymond Kvisvik

Alex Valencia - Éverton - Mattias Andersson

Kan være enig i det meste i lagoppstillingen din, bortsett fra at jeg ville hatt Everton på høyre kant og Gardar som spiss. Tror Gardars fysikk står bedre til Kippe & co i midten hos LSK. Valencia har ikke bidratt så mye. Eventuellt Askar fram som ving, Everton på benken og PAC inn som back.. Venstresiden er noe "tynn" defensivt, men vi skal vel styre denne kampen...? Cool Masse bakromsløp av Andersson med pasninger fra Raymond Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:42

Det stemmer. Og Kippe og co liker nok bedre å møte en spiss som er god i lufta enn en som er god langs bakken. Så Everton bør starte her.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 sep 09, 10:47

Godt skrevet ffk¤#"c.

Man så jo hvordan Godsetspillerne lekte seg meg trege FFK-stoppere når de lot ballen gjøre jobben og holdt den på bakken. La oss håpe FFK gjør noe tilsvarende mot Kippe og Pedersen.

Jeg har dessverre en møkkafølelse før denne kampen, håper jeg tar feil som vanlig.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 09, 11:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Det stemmer. Og Kippe og co liker nok bedre å møte en spiss som er god i lufta enn en som er god langs bakken. Så Everton bør starte her.

For å få utnyttet vinger som går i bakrom og slår innlegg inn i boksen (det har jo blitt kjøpt inn 2 stk som skal gjøre nettopp det) så må vi ha en spiss med kraft og hodestyrke. Kanskje spesiellt mot LSK siden Celso er ute med karantene i den kampen. Hodestyrken til det som er igjen offensivt skremmer ikke vannet av noen. Derfor bør Gardar starte. Han er det nærmeste vi kommer en kraftspiss i dagens stall. Sett Everton på høyre ving, lær ham å slippe ballen/slå innlegg/holde bredden så kan det bli bra. Han har jo farten... Valencia har ikke imponert så langt, trenger mer tid?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 sep 09, 11:22
Endret: 21 sep 09, 11:23
Endret av: dracula

Dersom ikke flere av spillerne klareer å gå i kjeller´n og jobbe med seg sjøl, er løpet kjørt også mot LSK.

Opphaug NJET, Martinsen inn.

heller PAC  enn Askar.

Klarer enten Thommasen eller Andersson, høyrekanten. Valencia var skrekkens mot SIF.

Dersom det umulig Thommasen på midten og Kvisvik starte på høyre.

Ramberg var skuff, klarer han å skjærpe seg, tja.

Gardar nei, tror det er langs bakken en må spille mot Kippe og co.

Gardar på bakken er nesten like ille som Opphaug.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 sep 09, 11:37

Jeg mener vi må ha kantspillere som også kan bidra defensivt. Tror også at LSK forsvarete skal angripes langs bakken.

 

Ønsker dette laget:

                                             Staw

PAC/Wass       Ophaug            Piroija         Wallace

               Gashi              Elvestad        Barsom

Askar                              Everton                   Thomassen

 

Er dog 100 % sikker på at dette ikke blir laget.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 21 sep 09, 11:43

Forvent følgende 11 fra vår side (høyre mot venstre):

Magnusson; Essediri, Pedersen, Kippe, Johnsen; Eriksen, Søgård/Mouelhi, Igiebor, Myklebust; Sundgot, Eziyodawe.

Vi kommer fra en elendig førsteomgang og ganske ok andreomgang mot Glimt, i en kamp der vi ikke skapte all verden, men  dominerte nok til å ha burde vunnet komfortabelt (jeg håper Stig Johansen snart legger opp!). Tror FFKs 4-3-3 står ok til vår 4-4-2, litt avhengig av hvem som bekler vingene våre.

Dette blir spennende, og etter å ha kastet bort en matchball mot Bodø-Glimt i går håper jeg å se LSK tilbake i det slaget vi var i mot Odd i Skien. Vi har vært gode ganske lenge nå, men i går var vi dårlige. Fra sist vi møtte dere har vi fått en matchvinner i mål og i midtforsvaret (Pedersen har spilt kanonbra siden returen fra Godset). Firkløveret Igiebor-Myklebust-Eziyodawe-Sundgot har hatt mange gode kamper sammen og spiller tidvis klikklakkfotball, men har slitt med uttellingen i mange kamper.

Ellers lider vel FFK av det samme som oss, dvs. en viss mangel på tempo i det bakre leddet? Jeg tipper på en jevn affære, og er litt ekstra optimist med tanke på bortestatistikken vår i år, som har vært veldig bra. Men med LSK vet man aldri.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 sep 09, 12:58

Opprinnelig postet av dracula

Dersom ikke flere av spillerne klareer å gå i kjeller´n og jobbe med seg sjøl, er løpet kjørt også mot LSK.

Opphaug NJET, Martinsen inn.

heller PAC  enn Askar.

Klarer enten Thommasen eller Andersson, høyrekanten. Valencia var skrekkens mot SIF.

Dersom det umulig Thommasen på midten og Kvisvik starte på høyre.

Ramberg var skuff, klarer han å skjærpe seg, tja.

Gardar nei, tror det er langs bakken en må spille mot Kippe og co.

Gardar på bakken er nesten like ille som Opphaug.

<Enig i mange av disposisjonene dine her selv om jeg ikke synes Ophaug er så ille. Det eneste jeg er litt bekymret for er evt Vidar inn i akkurat denne kampen da han hadde sin absolutt verste kamp i FFK-trøya mot nettop LSK. På den andre siden er farta hans god å ha. Vi hår håpe det løsner for Valencia snart, for jeg tror ikke Nordlie setter han ut av laget med det første.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 21 sep 09, 14:39

Opprinnelig postet av dracula

Gardar på bakken er nesten like ille som Opphaug.

Gardar har nok ikke sin største styrke langs bakken, men han klarer stort sett alltid å krangle med seg ballen på en eller annen måte Wink. I tillegg er han vel en mye mer effektiv avslutter en Everton


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 21 sep 09, 14:57

Staw

Askar  Martinsen  Piiroja  Wallace

Ghasi  Barsom  Thomassen

Valencia  Everton  Andersson


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 sep 09, 15:43
Endret: 21 sep 09, 15:48
Endret av: Lex

Opprinnelig postet av JanF.

Staw

Askar  Martinsen  Piiroja  Wallace

Ghasi  Barsom  Thomassen

Valencia  Everton  Andersson

Det er nok ikke det som blir laget. Tror nok Ramberg blir foretrukket før Thomassen.

Tror heller ikke de bytter keeper, men det hadde kansje ikke vært så dumt...

Jeg håper på dette laget. Mener vi ikke er gode nok defangsivt og håper Martinsen tar over for Askar.

Askar kan komme innpå for en sliten Valencia.

                                                                             Kenny

Martinsen  Ophaug  Piiroja  Wallace

Ghasi  Barsom  Thomassen

Valencia  Everton  Andersson

'Er redd Edwin dreper alt av glede for oss neste kamp, FFK greier aldri slike spillere :(                                                               

 

---------------------------

Heia FFK


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 21 sep 09, 18:12

 

 

 

Undecided

 

 

                Wallace            Èverton          Andersson

               Ramberg          Barsom          Gashi

Thomassen          Piiroja          Martinsen          Askar

                                           Kenny

 

---------------------------

- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 sep 09, 18:14

Opprinnelig postet av Lex

Det er nok ikke det som blir laget. Tror nok Ramberg blir foretrukket før Thomassen.

Tror heller ikke de bytter keeper, men det hadde kansje ikke vært så dumt...

Jeg håper på dette laget. Mener vi ikke er gode nok defangsivt og håper Martinsen tar over for Askar.

Askar kan komme innpå for en sliten Valencia.

                                                                             Kenny

Martinsen  Ophaug  Piiroja  Wallace

Ghasi  Barsom  Thomassen

Valencia  Everton  Andersson

'Er redd Edwin dreper alt av glede for oss neste kamp, FFK greier aldri slike spillere :(                                                               

 

Støttes !


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 sep 09, 18:57

Nå får vi håpe Ramberg benkes for resten av sesongen, han har kun hatt 4-5 bra kamper i år, det vil aldrig fungere med 10 mot 11 slik vi har sett det i allde de kampene, en mindre på midtbanen som ikke leverer gir garanterer katastrofe.

I den perioden Wehrman , var med , så var vi 2 mindre



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24