Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 aug 09, 20:59
Endret: 23 aug 09, 20:20
Endret av: Rey

Hva skal man si...?

Borges og Piroja bra, Askar ok... Resten var skrot.... Minuspoeng til Wass...

 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 aug 09, 21:01

enig med Endre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 aug 09, 21:03

Kenny 4 - Wass 2, Ophaug 2, Piiroja 5, Barsom 3 - Askar 4, Ramberg 2, Gashi 3, Kvisvik 2 - Éverton 3, Borges 4.

Helt for jævlig dårlig!!


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 21 aug 09, 21:03

Det er ikke lett å spille første kamp! Minuspoeng til Wass i denne kampen. Hvis jeg husker rett, var det en haug med brukere her som mislikte Borges, men han har blitt vår målmann! Vi får håpe Wass henter seg inn! Gi gutten 2-3 kamper, så er han inne tror jeg!

Selv så jeg ikke kampen, men fikk sett alle målene nå og dette her holder ikke mål! Sånn vi spiller nå er vi et adeccolag! Får håpe spillerne skjønner dette før det er for sent! Blir vi et adeccolag taper klubben mye oppmerksomhet som er noe vi trenger i vanskelige situasjoner!

---------------------------

Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 aug 09, 21:05

I dag var til og med Borges under pari. Og da skaper vi ikke mye for å si det sånn. Nesten deilig å tape fortjent for en gangs skyld, har vært en del ufortjente tap i år også.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 aug 09, 21:06

med tanke på hvor få treninger wass har fått synes jeg dette var bra. Jobbet og sto på. Brøt bra et par ganger og hadde noen bra taklinger også. Ikke lett å få en deby i en kamp hvor vi taper 4-1.

Tror wass blir bra i fremtiden


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 aug 09, 21:07

Jeg har ikke vært en av de som krever å få spillere benket, men jeg har en følelse at vi kan fint bruke mange andre og ihvertfall ikke gå på en smell!
Har en følelse at det vi så av Wass idag, er det vi får (ja, jeg vet at han har vært kort tid i klubben) men han absolutt ingenting som overbeviste meg idag. PAC/Askar ned og inn med Lala på høyre..
Barsom var til tider katastrofal på bekk, finner vel en juniorspiller som ikke blir så presset.

Gashi kan vel trygt byttes ut med Elvestad.

Og man merker savnet etter en person som Totte idag!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 09, 21:32

Opprinnelig postet av mysthical

med tanke på hvor få treninger wass har fått synes jeg dette var bra. Jobbet og sto på. Brøt bra et par ganger og hadde noen bra taklinger også. Ikke lett å få en deby i en kamp hvor vi taper 4-1.

Tror wass blir bra i fremtiden

Han var en katastrofe. Var vel delaktig av to av målene?

Du kan umulig sett dagens kamp.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 aug 09, 21:42

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av mysthical

med tanke på hvor få treninger wass har fått synes jeg dette var bra. Jobbet og sto på. Brøt bra et par ganger og hadde noen bra taklinger også. Ikke lett å få en deby i en kamp hvor vi taper 4-1.

Tror wass blir bra i fremtiden

Han var en katastrofe. Var vel delaktig av to av målene?

Du kan umulig sett dagens kamp.

 

enig.hadde det vært en av våre ordinære som hadde spilt slik hadde han blitt slaktet. Synes synd på ham for det var tydelig feil nivå for ham uansett alder og få treninger.Kanskje blir han etterhvert god nok,men dette var en nødløsning som ikke virket. hadde vært tryggere med gardar på topp,celso ned på midt og evt. Gashi på plassen til wass

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 09, 21:47

Blir helt idiotisk å påstå at Wass ikke er god nok for nivået. Hvorfor tror dere at han har massevis av A-kamper for Brøndby, et lag som er langt bedre enn oss?

Å tro at Gashi ville gjort en bedre jobb der er hvertfall latterlig.

Jeg så et potensial i Wass, men er svært usikker på om han blir god. Han slet som 1F til tider, men jeg likte innstillingen hans til tider. Virket også helt grei på hodet.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 aug 09, 21:51

Send VissWass rett hjem igjen, og FORSTERK laget.

Er lei alle "talenter" som kommer inn og skal prøve lykken.

KJØP spillere av kvalitet, for det her har vi ikke råd til.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 21 aug 09, 21:58

Jeg er ganske ny her på dette forumet og skal således ikke komme med bastante og for lette løsninger, men noen tanker må jeg lire av meg. Vil bare nevne at jeg har bodd ca 12 år i Oslo , VIF og FFK er mine to lag i Norge. Men jeg er Fredrikstad gutt og det sier seg selv da hvem som står mitt hjerte nærmest. Jeg har fulgt ffk i årevis lenge før de rykka opp og har vært en flittig leser av dette forumet som jeg helt ærlig synes holder et høyere nivå hva fotball kunnskap angår enn det VPN gjør(VIF supportenes forum). Tidligere i sessongen har jeg tenkt at FFK er for gode til å rykke ned, men det jeg så i dag er rett og slett skremmende, ingen passion, ingen plan ,ingen vinnervilje og fremfor alt ingen lederskikelse. Det er på banen, men den som skal styre på benken???Bytte inn en spiss etter at vi kommer under 4-1?Dette føyer seg i rekken av merkelige bytter. Forrige kamp mot Start satte han inn på Trulsen som er en avslutter inn på kanten. Det er greit å tape mot RBK, men ikke å bli pissa på, på hjemmebane i en så avgjørende kamp, da man skulle tro at motivasjonen var på topp og derfor burde det være en takknemlig jobb for Aune. Da melder spørsmålet seg hos meg og jeg vet mange vil være uenige,men jeg tar sjansen, er Aune den rette til å få oss ut krisa vi er inne i nå?  

---------------------------

alexx


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 aug 09, 22:00

Rundspilt og latterliggjort. Enkelt og greit. Får håpe RBK vinner resten av sine kamper like lett. RBK er faktisk 10 poeng bedre enn lag nummer to. Uansett tror jeg det må ett under til for at FFK skal behlde plassen. Spillerne eier ikke selvtillit, mental trener må inn.  Uff og makan.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 aug 09, 22:01

Dessverre enig. Skal være forsiktig med å dømme etter en kamp, men dette var ikke bra... Er ikke spillere med potensial vi trenger nå. Er rutine, pondus og kortsiktighet. Oppryddingen får vi ta etter sesongen. Pri 1 er å holde skuta flytende ut sesongen.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 aug 09, 22:03
Endret: 21 aug 09, 22:04
Endret av: Brukernavn

NEI det er han ikke. (mener jeg)

Men han er en god asistent trener, som vi for all del ikke må kvitte oss med.

(svar til Alexx)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 aug 09, 22:06

Opprinnelig postet av Brukernavn

Send VissWass rett hjem igjen, og FORSTERK laget.

Er lei alle "talenter" som kommer inn og skal prøve lykken.

KJØP spillere av kvalitet, for det her har vi ikke råd til.

   Vi strutter av penger og alle toppspillere står i kø for å spille for FFK.  Wink


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 aug 09, 22:09

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Brukernavn

Send VissWass rett hjem igjen, og FORSTERK laget.

Er lei alle "talenter" som kommer inn og skal prøve lykken.

KJØP spillere av kvalitet, for det her har vi ikke råd til.

   Vi strutter av penger og alle toppspillere står i kø for å spille for FFK.  Wink

he.he.. ja litt i seneste laget kanskje. Men "vi" fikk middler av spiller innvest da...

Men dette rettferdigjør ikke at vi slipper til alskens rusk og rask som ikke har fast plass på sitt lag.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 09, 22:10
Endret: 21 aug 09, 22:11
Endret av: Lemmy

Vil forresten bare huske å rose dommeren for en meget god kamp!

Man husker sjeldent dommere som Sælen i dag, fordi han var veldig anonym. Men det er slik dommere skal være. Tror ikke han hadde noen feil avgjørelser, hvertfall ingen av betydning. Løste kampen på en glimrende måte.

Det er lett å kritisere etter dårlige kamper, men det er veldig få som faktisk husker å rose dommerne etter gode kamper. Syns Sælen fortjener ros! Når TV2 har såpass lite fokus på dommeren som de hadde i dag, sier det litt om at det var en god kamp fra dommerens side.

Gratulerer, du er vel første dommeren i år som ikke får navnet ditt diskutert opp og ned av TV2s "eksperter", med den intellektuelle og dyktige trioen Alsaker, Semb og Wathne i spissen!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 21 aug 09, 22:13

Skulle ikke en viss person hatt sitt 3. gule kort ganske tidlig i kampen? Eller hva med straffesituasjonen?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 09, 22:14
Endret: 21 aug 09, 22:15
Endret av: Lemmy

Jeg mener ikke at Lago skulle vært utvist. Det ville vært en streng utvisning, og jeg mener dommeren gjorde korrekt.

Straffesituasjonen er det ingenting å si på. Soleklar straffe. Ikke i nærheten av å være tvilsom engang..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3