Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Wass (20) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 aug 09, 13:23

han har sikkert godt av et miljøskifteCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Fenrisulven

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 19 aug 09, 13:23

Opprinnelig postet av TheDude

dansk kollega: ...kameloso??

He he.. er det denne du sikter til?

 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 19 aug 09, 13:27

Je, je - kameloso!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 19 aug 09, 14:04

Kan vel ikke si jeg ser at dette er en klar forsterkning, men helt klart en spennende spiller for fremtiden.

Ønsker i alle tilfelle Daniel Wass velkommen og håper han får en god tid i FFK.

En god løsning i øyeblikket for FFK også, helt klart riktig å signere en ny høyreback lige nu. Med mulighet for å angre hvis han ikke viser seg god nok likevel. Bra!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 aug 09, 14:17

Nei, vi får hente Lindpere i stedetLaughing

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 aug 09, 14:33

Wass: - Et perfekt skifte

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 19 aug 09, 14:48

Du glemte det beste sitatet Holters Smile

"Daniel Wass skulle rulles i tjære og fjer og jages ud af Brøndby" (under kommentarer)

Må føye meg inn i rekken av de som synes han høres ut en som Amin Askar light, litt overraskende at FFK ikke heller prøver å hente en med sine styrker defensivt. Med Wass og Martinsen har vi brått 2 som sliter med posisjonering samtidig i den bakre firer'n. Men håper det beste, han kan jo vise seg som en god spiller og kanskje fortsette en utvikling som mange mener har stoppet opp for en stund siden.


DarkXoiX

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 aug 09
Innlegg: 1

Lagt til: 19 aug 09, 15:00

Hej!

Daniel Wass er hypet, i sidste sæson kostede han, på trods af få kampe, rigtigt mange mål. Mål der aldrig kunne diskuteres tilhørte ham!

Hans placeringsevne er ikke eksisterende, og hans hovedspil findes ikke. Han har samtidigt ingen fysik!

Værst er det dog han ikke aner hvordan man dækker op - stort set hver gang han skal dække en modstander-wing, kaster han sig ned i en tackling netop som han mener spilleren skal til at drible ham. Dette virker 3 ud af 4 gange, og den sidste gang resulterer det i en HELT blank wing der kan slå et indlæg, eller løbe mod mål, 100% uforstyrret, da Wass ligger og roder rundt på græsset.

De få forcer han har skal ses i det offensive, han er rimeligt hurtig, og kan, en enkelt gang eller to i løbet af en kamp, drible en mand på kanten.

Med andre ord - manden har været hypet grundet nogle få gode kampe i starten af hans karriere, og grundet klubben han spiller i. Brøndby er kendt for deres gode talentudvikling, problemet er bare, Wass er ikke et talent!

Med venlig hilsen,

En brøndbyfan der er MEGET tilfreds med ikke længere at skulle sidde nervøs på stadion hver gang bolden er i Wass side :-)

---------------------------

Vi takker :)


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 19 aug 09, 15:08

Opprinnelig postet av DarkXoiX

 Brøndby er kendt for deres gode talentudvikling, problemet er bare, Wass er ikke et talent!

 

Enda godt FFK er så gode på omskolering!!

Har trua på denne karen jeg, sikkert uten grunn.. Men klubben har jo blitt en tanke bedre på signeringer så velger å tro (håpe) at de har en plan bak dette.

---------------------------

hmm....


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 aug 09, 15:38

Opprinnelig postet av Rune

Opprinnelig postet av DarkXoiX

 Brøndby er kendt for deres gode talentudvikling, problemet er bare, Wass er ikke et talent!

 

Enda godt FFK er så gode på omskolering!!

Har trua på denne karen jeg, sikkert uten grunn.. Men klubben har jo blitt en tanke bedre på signeringer så velger å tro (håpe) at de har en plan bak dette.

københavnboende FCK fan,søskenbarn og "allviter" innen fotball; det er en tragedie for FFK og satse på Wass. Han er visst ganske vill i sitt gjørende på banen. Men for all del så BØR han være en forsterkning for FFK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 aug 09, 16:03

Han kan jo umulig være dårligere enn de vi har på høyre back fra før.

Får håpe Aune får lært han å plassere seg. Har jo funka bra på AskarSmile


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 aug 09, 16:07

Jeg er litt usikker på selve ideen med å hente inn en ung utenlandsk spiller i en kort periode til en klubb i motgang. Han gir oss en ekstra valgmulighet, men når vi først henter inn nytt blod: er det riktig type i den situasjonen vi er i ? Noen ganger må man tenke kortsiktig for å tenke langsiktig. Et lån med en forholdsvis stiv opsjonsavtale, gjør at dette minner mest om talentarbeid for Brøndby i regi av Fredrikstad.

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 19 aug 09, 16:45

Enig med Costanza, må si jeg er ganske skeptisk til det hele.
Hvis det folk sier stemmer, er det jo i best fall en marginal tilvekst.
Da hadde jeg heller sett en Kristian Wemberg feks. selv om han er stopper.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 aug 09, 16:51

Slutt å syt. Vi trenger forsterkninger. Da er det ikke så jævlig lett at alt skal skje på ens egene premisser altid. Kommer ann på mange ting. Og her må ting skje raskt.

---------------------------

Heia FFK


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 19 aug 09, 20:58

Opprinnelig postet av Lex

Slutt å syt. Vi trenger forsterkninger. Da er det ikke så jævlig lett at alt skal skje på ens egene premisser altid. Kommer ann på mange ting. Og her må ting skje raskt.

Er jo penger rett ned i dass jo....


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 19 aug 09, 21:18

Er selv Dansk og har fulgt litt med i dansk fotball og skjønner ikke helt den negative stemning der er om Wass...

 

Vet at han har hatt et par dårlige kampe for BIF men han har hatt flere gode enn dårlige.....   Av hva jeg har sett av ham !!

 

Han er nu engang FFK spiller i de siste kampe iår og skal da have lov til å vise hva han kan før men dømmer ham rett i dass ?  Greit at folk er skeptiske til en ung back som har link til sin absolut dårligste kamp på youtube men der er vel en grunn til at han har flere u-landskamper bak seg for Danmark...   kan jo ikke være så dårlig da....  ??


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 19 aug 09, 21:18

Ser at dere leter på forumet til Brøndby når dere skal se hvor god/dårlig Wass er. 

Vel hvis det er like mange som er negative til alle og enhver som det finnes her inne, så er det sannelig ikke rart man finner negative saker om han.

Tror seriøst at flere her inne sikkert hadde synes Messi hadde vært en "feil signering" 

Uansett hva som hentes så er det "bare ræva" Dere høres jo f.... ut som en gjeng med Blitzere jo.

Hater Høili og de andre med penger, men skriker etter kvalitet som går rett inn på laget. Kvaltiet koster penger, men dere vil jo ikke at penga skal rå.

Dere stemmer vel RV og håper dere blir millionærer på den måten;) hmm Lotto kalles den måten å bli rik på;) 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 09, 21:31

åååå jeg er så enig. Det er kvalmene og lese. hvor er hjerte for klubben ?  hvor er troa på klubben ?

kan dere gi han en sjangse føre dere kapper hue og ben av han.  hva forlanger dere av en spiller ?

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 19 aug 09, 21:39

Det må være lov til å være litt skeptisk til en back som først og fremst sies å ha offensive kvaliteter, med tanke på vår situasjon.
Selv om slike ukvalifiserte rapporter riktig nok kan si så mye rart.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 19 aug 09, 21:42

Ta dette i betraktning: En spiller i en dansk toppklubb som er under middels der, vil sannsynligvis være godt over middels i et norsk bunnlag som FFK dessverre er i år. Det harr for eksempel vært mange spillere som ikke er "gode" nok til å spille fast på RBK opp gjennom årene, men sannsynligvis ville vært av de "bedre" spillerne i andre lag.

Jeg tror faktisk Brøndby er et lag som holder nivå med topp 3 i Tippeligaen.

 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24