Husk meg
Brukernavn
Passord

Tjærnås til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jul 09, 11:10

Merkelig at ingen har sett og lagt ut det her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090721/FFK/732233538/1220/NYHET

Tjernås har tidligere vært trener i blant annet Vålerenga og Hønefoss, og var Egil Drillo Olsens assistent i både Vålerenga og Wimbledon. Han har også vært sportssjef i Ham Ham. De siste årene har han også jobbet som fotballekspert for Canal+, sammen med et annet kjent Fredrikstad-navn - Dag Solheim.

Nå skal Tjernås inn i FFKs trenerteam, med hovedansvar på analyse. Med det avlaster han blant annet Joacim Jonsson, som også jobber som speider for klubben.

Hva syns folket om dette da?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 jul 09, 11:38

Må si dette er utrolig positivt for FFK. Tjernås var av mange regnet som favoritt til å ta over jobben til Høgmo i NFF. 

Tror denne mannen er en flott ressurs som klubben kan få god bruk for. 

Bra jobbet!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 jul 09, 11:47

Overraskende og utelukkende positivt, så de to i trenerteamet slipper å jobbe seg ihjel... Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 jul 09, 11:53

tja, spørs jo hvordan mannens kunnskaper blir brukt.

dersom man velger utelukkende å se på alt man gjør galt så kan det vel ha en negativ virkning, men velger man å bruke kunnskapen for å utvikle spillernes overblikk, fotballforståelse etc, eks Everton, så tror jeg Tjærnås er verdt sin vekt i Gull... det er myyye fotball i den mannen selv om mange nok ikke er enige med meg...

---------------------------