Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Fredrikstad - Lyn 2-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 09, 20:59
Endret: 26 jun 09, 12:24
Endret av: Rey

Deilig! Er på bryllupsreise i Singapore og hadde ikke engang fått med meg at det var kamp idag.. Kl er 0300 og leser at vi har vunnet. Fy så viktig.. *puh*

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 jun 09, 21:03

Opprinnelig postet av Husgutt

Deilig! Er på bryllupsreise i Singapore og hadde ikke engang fått med meg at det var kamp idag.. Kl er 0300 og leser at vi har vunnet. Fy så viktig.. *puh*

Husk fotball er viktigere enn sex Cool


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 jun 09, 21:14

Kort og godt - Deilig! Ekstremt viktig.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 09, 21:16

Dro på en vaktrunde da pausen kom. Etter en times slit i grisevarme og 1800 trapper var det rett og slett herlig og komme tilbake å se at seieren var sikret! Som en fin bonus vanket det 287 kroner på oddsen også. Vi har begynt klatringen!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 24 jun 09, 21:20
Endret: 24 jun 09, 21:24
Endret av: Pavlov

Wermann som midtstopper resten av sesongen? Han gjorde seg abolutt ikke bort i dag. Man kommer langt med muskler og rutine, så det kunne vært interessant å se han i den rollen flere kamper.

Det skal legges til at motstanden i dag var ikke all verden


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 jun 09, 21:23
Endret: 24 jun 09, 21:24
Endret av: hasse33

Everton er en bra mann som holder balllen og binder opp to tre motspillere, samtidig som han har en teknikk som ikke mange andre norske spillere er i nærheten av.

Trodde ikke jeg skulle si det, men også Kasey jobba bra i dag.....er han på jakt etter ny kontrakt montro??


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jun 09, 21:24

En effektiv Everton hadde ikke spilt i TL for å si det sånn...Nok en kamp han kunne hatt hattrick. Men,men han scorer 1 og vi vinner. FFK har slitt hele sesongen med å score, satser på en ketchupeffekt mot håpløse Bodø Glimt!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jun 09, 21:24

Wehrman gjorde jobben med mildt sagt bravur. Etter min menining vår 3 tjede viktigeste spiller. Kvisvik og Borges i særklasse. Everton ikke langt etter... Meget god kamp..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 jun 09, 21:28

Synes også at Ramberg gjorde en grei kamp, vant mye baller, men er "støttepasningens far"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 jun 09, 21:29

Everton fortjente det målet, etter alt slitet han la ned på banen. Ellers helt utrolig at vi ikke vinner 5-1 i dag, men sånn har sesongen vært, den ballen vil helst ikke inn.

Kudos til Borges, kvisvik og Wehrman (som gjerne må bli hvis han har funnet tilbake til godnivået). Ellers også fornøyd med Bråthen, som er konge i feltet på alt som kommer av høye baller. Kunne man genspleisa Staw sitt strekspill og Bråthens feltarbeid hadde vi hatt den perfekte keeper.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


denspesielle1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 09
Innlegg: 11

Lagt til: 24 jun 09, 21:31

Gratulerer til FFK, fans, spillere og Tom Freddy Aune med støtteapparat! Vel fortjent.

Moro å se Éverton score, dagens mann uten tvil!

Ellers så bør det være liten tvil om at den ene av de to sentrale midtbaneplassene er til Borges, enklere for Celso å komme seg til sjanser og mål (som han har vist for Costa Rica) når han kommer inn fra dypet, litt vanskeligere å dekke opp, som andre/tredjemann i feltet etter at spissene oppholder to av motstandernes forsvarsspillere.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jun 09, 21:38
Endret: 24 jun 09, 21:43
Endret av: Lemmy

Herlig at vi vant i dag; det var veldig, veldig viktig. Og deilig! Jeg tipper vi slår Bodø/Glimt, og da ser det hele plutselig litt lysere ut.

Èverton var god i dag. Tipper han var passe lettet over å få den første scoringen på hjemmebane! De som sier at Èverton har en dårlig skuddfot har vel nå fått tilbakebevist det. Han har flere veldig gode skudd, men uheldigvis for oss var Stamatopoulos veldig god i dag.

Borges var god til tider. Ligger fint i den rollen han hadde i dag, og det ser man på scoringen. God til å fylle opp i boksen. Tegström var også god. En kamp som passer bra for ham. Bra kamp av svensken!

Og den som får mest ros av meg: Kasey Wehrman. Veldig god kamp! Viser at han så absolutt ikke er likegyldig. Ser ut som han er interessert i å gjøre en god jobb for klubben han spiller i, og det er veldig bra. Ligger etter min mening godt an til å kapre en plass på midtbanen.

Hvem var det forresten som varmet opp sammen med Trulsen og Jòhannsson? Var det Elvestad? Kunne hvertfall ikke kjenne ham igjen på sveisen eller løpesettet, men jeg var et stykke unna der de varmet opp da..


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 jun 09, 21:46

Opprinnelig postet av Lemmy

Og den som får mest ros av meg: Kasey Wehrman. Veldig god kamp! Viser at han så absolutt ikke er likegyldig. Ser ut som han er interessert i å gjøre en god jobb for klubben han spiller i, og det er veldig bra. Ligger etter min mening godt an til å kapre en plass på midtbanen.

 

Er enig i den vurderingen, men om Wehrman kan spille slik som stopper, ja så ser jeg heller Martinsen på benken. Nå produserte jo ikke Lyn veldig mye, men hadde aldri mer enn 95 i puls så lenge Wehrman regjerte bak der. Passer godt sammen med en oppoffrende Piroja i dag, veldig bra... Med unntak av tellefeien på Lyn's mål er jeg storfornøyd. Når Bråthen drar en Grobbelaar i feltet ved en anledning var kvelden perfekt Cool

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 09, 21:52

Synes det er rart at ingen kommenterer innsatsen til Raymond, som igjen hadde flere strøkne pasninger og en målgivende, ellers har jeg lyst til å skryte av Thomassen, som han vokser fra kamp til kamp, kan ikke akkurat si at jeg savner Pereira når han spiller så bra.

Vil si at de var to av banes beste.

Skjønner ikke dere som mener at Everton var FFKs beste, han sløser og sløser bort sjanser, skulle i hvertfall ha scoret to mål til.

Ellers, er det vel ikke noe å diskutere om at Erik står neste kamp, han spilte en prikk fri kamp, målet kunne han ikke ha tatt, så nå er det Lasse sin tur til å slite benken


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jun 09, 21:53

Sett gjerne Wehrman på midten sammen med Borges. Flytt ut Ramberg på høyrekanten, og ta ut Barsom. Gjør forferdelig mye rart. Har dog et vanvittig frispark. Er sykt at han ikke klarer å holde kanten sin. Grrrr..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jun 09, 21:54

Må forresten si, har sjeldent koka så mye i toppen på vei over gangbroa etter kamp. Går sammen med en kamerat og skryter av Wehrman sin prestasjon som midtstopper. Da det smeller fra kanten, fra ett par ullhuer som lurte på om vi hadde vært på samme kampen. Wehrman var uduglig, hadde nesten skyld i ett baklengsmål og bidro nesten ingenting.... Det ble en liten ordveksling for å si det mildt...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jun 09, 21:55

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at ingen kommenterer innsatsen til Raymond

Ingen?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 09, 21:57

Kenta: - Vi ble rævkjørt

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2787315.ece

Ops, han sparer ikke på kruttet


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 jun 09, 21:58

Du har det mest missvisende nicket i manns minne min gode mann.

Er vel ingen her som settet spørsmålstegne ved de nevntes innsats, så langt der i fra, men ut i fra forutsetninger og tidligere prestasjoner i år vil nok den gemene hop mene at det var andre som utmerket seg mer...

 

At du, forutsatt edruelig, kan påstå at Everton ikke spilte en god kamp, det kan jeg ikke forstå. Greit nok scorer han på kveldens største sleivspark, men Stama-what's-his-name spilte en sinnsvakt god kamp for Lyn... bare et mirakel var årsaken til at guttane ikke putta flere baller i mål...

 

 

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 09, 21:59

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at ingen kommenterer innsatsen til Raymond

Ingen?

Er vel kun en person som gjør det.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24