Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Bodø: (6. serierunde 28/6)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 27 jun 09, 12:20

Opprinnelig postet av bateman

Det blir vel fakkeltog i Frstad når vi knuser Glimt, før vi blir utspilt i Bergen og nedrykkslag igjen....

Det finnes liksom ikke noen følelser på midten. Enten er alt gull og grønne skoger, eller så er alt svart og håpløst. Det fine er jo at det er kun en uke mellom alle følelser. Seier mot Glimt er et must, får håpe spillerne kommer seg ned på jorda igjen slik at de ikke undervurderer Glimt, så får heller supportere leve sitt eget livWink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 09, 09:12

Johan Lædre Bjørdal (f) trenger mer tid før han er klar for Tippeliga-spill og Per Verner Rønning (f) rekker ikke tilbake fra sin skade. Håvard Sakariassen (f) og Trond Fredrik Ludvigsen (a) er også uaktuelle. Skriver TV2.no


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 28 jun 09, 10:29

Kan vi ikke bruke Gashi på høyrekant og da få:

Kvisvik - Wehrman - Borges - Gashi

 

Ser bra ut for meg

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 jun 09, 10:47

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er fint at det er mye meninger om fotball og morsomt å utveksle. Dumt blir det når man fremstiller trenere som jobber med spillerene hver dag, har spilt på høyeste nivå, har alle slags kurs osvosv som nærmest idioter. Lurer på om det er veldig mange her inne som har spilt høyere enn 5 div eller trent noen høyere enn ett lilleputtlag?

   

Følger du meg på denne teorien? Elvestad starter, og driter seg ut. Dommen: Aune har gjort ett dårlig laguttak. F.eks Ramberg starter, og driter seg ut. Dommen: Ramberg har driti seg ut.

Trenerne risikerer mer med å bruke unge spillere. Har sett Elvestad i så mange kamper  på 2. laget at jeg er overbevist om at han er klar til å ta neste steg. Men, jeg tror aldri han får sjansen i FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 09, 11:08

Følger deg gjerne i den teorien. Men Aune har sikkert sett noen 2 lag kamper han også. I tillegg ser han dem på trening hver dag, og har antagelig høyere kompetanse enn både deg og meg på hva han skal se etter...

   Når det er sagt er ikke du iblant dem jeg mener som karaktiserer høy kompetente trenere som idioter o.l. Du har noen meninger og laguttak som vi alle, som ja jeg er ofte uenige, men sånn vil det alltid være....


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 jun 09, 11:56

Nå har jo forsåvidt Elvestad fått innhopp i to av de tre kamper etter at Aune tok over. Synes ikke det er noe å kritisere Aune for. Gi han litt tid så får nok Elvestad mange innhopp i år.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 jun 09, 12:35

Opprinnelig postet av thorsen

Nå har jo forsåvidt Elvestad fått innhopp i to av de tre kamper etter at Aune tok over. Synes ikke det er noe å kritisere Aune for. Gi han litt tid så får nok Elvestad mange innhopp i år.

Helt enig Thorsen, det ser ut til å bli en ny trend av Aune med bruk av unggutta?

Litt off-topic:

Vet noen hvilke kamper Celso blir borte?

 

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 09, 13:10

Opprinnelig postet av Willy Renè

Vet noen hvilke kamper Celso blir borte?

Brann og Sandefjord. Tilbake mot Aafk. Med mindre det har endret seg.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 jun 09, 13:23
Endret: 28 jun 09, 13:23
Endret av: Rey

Avhengig av hvor langt Costa Rica kom i Gold Cup

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 jun 09, 15:12

Opprinnelig postet av thorsen

Nå har jo forsåvidt Elvestad fått innhopp i to av de tre kamper etter at Aune tok over. Synes ikke det er noe å kritisere Aune for. Gi han litt tid så får nok Elvestad mange innhopp i år.

han har fått to innhopp på kanten. Det er ikke det samme som tillitt på sentral defensiv midtbane, som er hans posisjon.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 09, 15:21

Noen som veit hvor lenge de selger billetter hos Aristokraten? Og når de starter billettsalget borte på Stadion?

Og noen som tilfeldigvis har fått med seg om det tilbudet for billetter til 50,- gjelder mot Glimt også, eller var det kun mot Lyn? Nå ble det mange spørsmål her. :-)

Blir artig med kamp. Har trua på seier i dag, men Glimt må så absolutt ikke tas lett på.
Laget jeg tror vi får se:

Bråthen

Askar   Martinsen   Piiroja   Thomassen

Ramberg   Wehrman   Borges   Kvisvik

Èverton   Gardar/Tegström

God kamp!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 09, 15:29

Glimt trekker spiss-interesse(Dagbladet)

- Resepten blir litt av det samme som mot Vålerenga. Vi må møte dem høyt i banen, nekte dem tid og plass til å spille, og ta de overgangene vi kommer til å få, sier Ingebrigtsen.

To dårlige nyheter for Glimt-fansen:

Viktige Per Verner Rønning må nok en gang stå over med hodeskade. I tillegg har Glimt aldri slått Fredrikstad på bortebane.

Er vel ikke overraskende at Ingebrigtsen sier dette. Tror kampbildet blir litt likt de seneste hjemmekampene. Vi kommer nok til å stå og stange mot et defensivt god organisert Glimt-lag, da gjelder det bare å holde fokuset oppe og ikke bli stressa. Spesielt er det viktig for forsvarsspillerne og keeper å være våkne. Det er lett å "sovne" om man ikke har noe å gjøre..

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 jun 09, 15:41

Selv med et forsvar lagd av kjeks og flere spillere som underpresterer skal vi slå ligaens svakeste første 11er og mannskap...Føler med den sympatiske treneren, og håper Bodø overlever til slutt. Drømmen om LSK nedrykk lever videre, selv om jeg unner Berg suksess - en mann med baller til å satse på ungdommen!! Nå sporet jeg kraftig av her...

Anyway, FFK vinner idag, jeg er meget sikker på det! Og når Bateman er positiv så er det håp. Det er 2kamper i løpet av året jeg vet vi vinner, hjemme mot Tromsø og hjemme mot Bodø.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jun 09, 17:50

Skal Hammerø kommentere kampen!?!?  Frown

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 28 jun 09, 17:59

Da skrur jeg av lyden og har på radio fredrikstad i stedet.Cool


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 28 jun 09, 18:27

Svarte dem skårer på sin 2 sjangse......


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 09, 18:27

Ny keepertabbe, ja...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jun 09, 18:31

Er så typisk!! FFK presser på,motstanderene kontrer og scorer et billig mål...  Og Barsom er veldig glad i å skyte!! For glad spør du meg...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jun 09, 18:44

Snakk om å få pissemål!!  Yell

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 28 jun 09, 18:46

Fælt så effektiv glimt er i dag da.....Cry



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24