Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Fredrikstad - Lyn: 24 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 jun 09, 10:24

Jeg skjønner ikke hvorfor Celso spiller hengende spiss, han er midtbanespiller som spilte for dypt i starten. Mulig å få han med mere offensivt uten å gjøre han til spiss
Og Gardar som stopper sammen med Piroja, to hodespillere sammen er neppe det vi trenger mot raske gutter som spiller langs bakken.

Begynner å lure fælt på om ikke Aune graver sin egen grav allerede.

Men det er kanskje når man er som mest pessimistisk at overraskelsene kommer...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 24 jun 09, 10:44

Ja, Borges fikk oppgaven som defensiv midtbanespiller i starten i FFK, men har hatt mer offensive oppgaver tidligere og på landslaget til Cost Rica. Hengende spiss eller offensiv midtbane er ikke så forskjellig. Dessuten er han en god avslutter med målteft. Da er det greit at han også kommer til avslutninger.

Jeg tror faktisk Elvestad kan bli en av de beste defensive midtbanespillerne i Norge, men da må trenerne gi han tillit.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 jun 09, 11:02
Endret: 24 jun 09, 11:02
Endret av: FFK pra sempre

Det betyr jo ganske mye, siden han skyver ut vår spiss nå som han har scoret igjen. Hvordan bygger man opp psyken til Everton med å vrake han nå?
Jeg vil mye heller ha Everton på banen enn feks Barsom, som har til gode å spille 5 gode minutter sammenhengende.

Enig i resten av det du sier, men det kan han fint med å spille på midtbanen, så lenge han slipper å hente ballen på egen 16 meter.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 jun 09, 11:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg vil mye heller ha Everton på banen enn feks Barsom, som har til gode å spille 5 gode minutter sammenhengende.

Ja, hvorfor ikke, han er mislykket som spiss, (målgjører), med sine ferdigheter kan han vel være en ok kantspiller ? Barsom imponerer i allefall ikke.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 jun 09, 11:23

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg tror faktisk Elvestad kan bli en av de beste defensive midtbanespillerne i Norge, men da må trenerne gi han tillit.

Jeg hører så mye positivt om Elvestad, og særlig fra kanogvetalt, hvis han er så god, et så stort talent så er det ille at han ikke får tillit, da ender det vel med at han blomstrer i VIF eller LSK etterhvert istedet? Huff!

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jun 09, 11:28

Mitt spørsmål, etter å ha sett Borges som spiss de siste kampene, er: hvem på midtbanen skal være den som spiller de gode pasningene til spissene?

Èverton har etter min mening dabbet av de siste kampene. Syns også Borges har vært usynlig. Jeg tror det er fordi de ikke får nok baller å jobbe med. Vi har to surrehuer på midtbanen som vel ikke er de mest kreative ballfordelerne...

Jeg tror vi oppnår flere fordeler ved å ha Borges sentralt på midten. Vi får en pasningssterk og kreativ spiller, som kan fordele ballen ut på kantene eller opp på topp. Vi får en spiller som er svært god til å fylle på i boksen, og som lukter mål. Litt Simen Brenne, på en måte. Vi får også en spiller som kan ligge høyt i banen og som da kan komme til skudd. Han har visstnok et bra skuddbein.

Når de velger å la Gardar spille spiss, lurer jeg på om de bare har sett etter den høyeste spilleren de fant.. Har ikke noe særlig trua på det.. Spisser er jo ikke akkurat kjent for å være gode defensivt, mener faktisk at det som regel er de som topper lista over gule kort...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 09, 11:36

Du skriver mye bra, men hvem vil du se som stopper ? 

jeg har ingen navn så spent på forslag av deg Wink

tegan og trulsen kunne spilt på topp eller tegan og domonic

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 24 jun 09, 11:39

...Når de velger å la Gardar spille STOPPER, skulle det vel være? Uansett har jeg like lite trua som deg! Men det er vel ikke endelig bekreftet at det blir slik?

PAC skal vel sjekkes ut nå straks for å se om han er fit? Dersom han er det, sier det seg vel selv at han spiller.

 

---------------------------

dommær a' dommær!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jun 09, 11:40

Jeg vil se Czwartek om han er klar. Om han ikke er klar, ser jeg mye heller Wehrman enn Gardar. Tror Borges kunne passa greit som stopper også, men vil heller se ham høyere i banen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 jun 09, 12:10

Mitt poeng med Everton er, når vi først gir en mann masse tid og tillitt vraker vi han ikke når han først har scoret.
Ja jeg ser bort i fra Molde kampen, for da hadde hele laget årsværste og det var lite han kunne gjøre med det.

Enig at Werhmann er mye mer interessant enn Gardar som stopper, vi regner vel ikke med masse lange/høye baller. Vi skal ikke spille mot LSK denne gang men Lyn som vel har raske spillere som vil ha ballen på bakken.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 24 jun 09, 14:00
Endret: 24 jun 09, 14:00
Endret av: Espen

Uansett formasjon: Taper vi denne kampen, er det svarte natta. Så enkelt er det. Men: Når var siste gang vi vant over Liiin, egentlig? I dag gruer jeg meg til kamp...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 09, 14:05

Opprinnelig postet av Espen
Når var siste gang vi vant over Liiin, egentlig? I dag gruer jeg meg til kamp...

Åpningen av stadion!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 24 jun 09, 15:24
Endret: 24 jun 09, 15:51
Endret av: Magnum

Jeg er klar!

Jeg har trua!

I dag er det endelig skjerpning. Guttæne har tatt alvoret inn over seg, og stiller nybarberte og nyskjerpa til sekspoengskamp mot Lyn i kveld. Endelig skal vi igjen få se litt spor av hva som bor i dette laget vi er så glad i.

Jeg har tru på en strålende aften i solskinnet på Stadion i dag!

Det er i hvert fall lov å håpe. Wink

Magnum,
nedgangssupporter

P.S. Har kampen blitt flytta en time, forresten? Mener bestemt at det sto kl. 18.00 på forsida her for et par dager sida - nå står det kl. 19.00 både her og på fredrikstadfk.no.

---------------------------

Hater hat!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jun 09, 16:03

Kampen er klokka 1900 ja. Er det fint vær i Fredrikstad? Hvis ja, så vinner guttane. Følger kampen fra Sør Trøndelag...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 24 jun 09, 16:07

Været i Fredrikstad har ikke vært like bra siden ifjor sommer en gang.

Når det kommer til kampen så tror jeg den blir veldig vanskelig. Både FFK og Lyn er avhengige av seier. Alt annet enn seier er tabu!

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 jun 09, 16:24

Opprinnelig postet av Espen

Uansett formasjon: Taper vi denne kampen, er det svarte natta. Så enkelt er det. Men: Når var siste gang vi vant over Liiin, egentlig? I dag gruer jeg meg til kamp...

I 06 tapte vi 2-1 hjemme, vant 1-2 borte

I 07 vant vi 3-1 hjemme, spilte 0-0 borte

I 08 spilte vi 0-0 borte og tapte 0-2 hjemme...

Kanskje en Whermann som er sugen på ny kontrakt virkelig viser seg frem i dag. La os håpe det Cool

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 24 jun 09, 16:52

Noen som vet hvem som spiller?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 24 jun 09, 18:30

Skal Gardar spille stopper????  Syntes de sa no om det på tv2 i stad...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 24 jun 09, 18:36

PAC skal spille stopper...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 09, 18:57

PAC som stopper i følge siste.no ja. Borges og Tegan på topp. Jeg skjønner det bare ikke. Jeg trodde det kun var med Eggen at spillere ble flyttet rundt på banen sånn det passet seg. Borges er midtbanespiller, ingen spiss. Bruk nå de spissene vi faktisk har og gi han spilletid der han skal bli god - sentral på midten.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3