Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 mai 09, 18:32

Opprinnelig postet av Lex

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

Hehehehe Laughing, dritgod den.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 mai 09, 19:39

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?

Sorry, garantert nedrykk. Det er for dårlig nå,selv jeg har sluttet å reise på kampene. Penger spart, men hyggen er borte.

Du får vaske bilen da, vet du....er hyggelig det også..!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 20:29
Endret: 31 mai 09, 10:10
Endret av: Patrioten

Eller henge ut vimplenSealed


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 09, 21:45
Endret: 30 mai 09, 21:46
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Patrioten

Eller hegge ut vimplenSealed

Jeg skal IKKE hegge ut vimpelen, jeg skal på kamp!

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 09, 10:50

vgtv: dem har troa på FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mai 09, 13:13

Opprinnelig postet av Lex

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

Apekatt du lissom, den dagen du har lagt bak deg like mang km som meg for å se FFK henger jeg opp vimpelen til ære for deg.Hadde du kjørt 3400 km for å se cupkampen mot Bøler, seriekamp mot Alta i 1. div? Værste opplevelse var da jeg kom til stadion etter 1700 km bak rattet og fikk se at kampen mot Haugesund var utsatt grunnet regn. Jeg kunne fortalt deg mye mer om hva jeg har gjort for å se FFK. Så kall f..... ikke meg for gammel medgangsupporter. Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?Ang. Haugesundkampen så ble bilen parkert på Gressvik, fly til Evenes, båt og taxi hjem. Neste helg, fly ned, hente bil og så på kamp. Medgangsupporter ? kjøss mæ i ræva !!!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 mai 09, 14:10

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Lex

what she said

what he said

Kult hvis dere har lyst til å måle peniser på PM slik at vi andre kan diskutere kampen i denne tråden da..

Blir spennende å se hvordan Start spiller uten Bolanos, da han har vært med og skapt mye for Start. Men samtidig som nevnt har Fevang kommet tilbake der han var en gang, og han nye helten der nede som har stått på rett sted til rett tid. Får håpe det er våre karer som gjør det samme imorgen!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 mai 09, 15:24

For å forsøke å få tråden til å omhandle kampen mot Start igjen. Håper på følgende startellever:

Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja, Wallace

Askar, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Everton, Gardar

Dersom Wallace ikke kan spille, så stepper Thomassen inn der.

Barsom synes jeg godt kan starte på benken etter to svake opptredener, der han skaper svært lite og ødelegger rytmen i (det fraværende) angrepsspillet. Det blir for mye vandring og vådeskudd. Askar er flinkere til å holde bredden, flinkere til å slå innlegg, selv om han er litt lett å lese, slik at førsteforsvarer altfor ofte blokkerer innleggene.

Dominic viste ok tendenser i sin første kamp fra start, men har dabbet av etter det. Ikke er han noen fantastisk avslutter han heller. Synes Everton er en mer komplett spiller, og selv om jeg etter hvert begynner å miste trua, så håper jeg i det lengste at det skal løsne for Everton. Mannen har utvilsomt mange spennende ferdigheter.

Wehrman er den spilleren som ligner mest på Borges, og nå har han fått noen treningsuker, så jeg håper han er i bedre form. Vi er i poengnød, og da må det beste mannskapet stille. Wehrman er fortsatt under kontrakt, og derfor blir det dumt å ikke benytte seg av ham, selv om mannen er uønsket i fremtiden. Tror neppe klubben velger denne løsningen, så vi ser sikkert Ramberg sentralt ved siden av Gashi. Vi vet alle at Wehrman er en meget bra spiller, og det er tross alt utenomsportslige ting som gjør at han ikke lenger er ønsket.

Vi vinne mot start. Hvis ikke, så er det krisetilstander den nærmeste tida.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 09, 16:02

Jeg er enig i laget bortsett fra at jeg ville valgt Ramberg istedenfor Whermann. Årsaken er at Ramberg kommer best til sin rett sentralt og vi må gi han kredit for god hjemmekamp mot Tromsø. Når det gjelder Whermann synes jeg ikke han har spilt en eneste god kamp i år og jeg velger å tro han vil gi totalt faen siden han ikke fikk ny kontrakt.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 31 mai 09, 16:53

Opprinnelig postet av Holters

For å forsøke å få tråden til å omhandle kampen mot Start igjen. Håper på følgende startellever:

Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja, Wallace

Askar, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Everton, Gardar

Dersom Wallace ikke kan spille, så stepper Thomassen inn der.

Vi vinne mot start. Hvis ikke, så er det krisetilstander den nærmeste tida.

Amen... Tror dette er medisinen.
Men det må spilles etter en plan..!

Opprinnelig postet av Erikk

og jeg velger å tro han vil gi totalt faen siden han ikke fikk ny kontrakt.

Du tror altså ikke at han vil gjøre sitt ytterste for å fremstå interessant for den neste potensielle arbeidsgiveren..? Han har vel tenkt å leve av fotball en stund til; kan vanskelig se hvordan han skal få til dét dersom han i tillegg til de andre tingene han er kjent for, også blir kjent for å kunne komme til å gi totalt faen når han spiller...

 

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 mai 09, 17:00

Opprinnelig postet av 1947modell

Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?

Hehehe Laughing, forstod ikke helt den, men du stikker fram nakken innimellom og blir dritsur når noen gir deg ett spark bak. Morsomt spør du meg Laughing.

Ser forøvrig fram til kampen i morra. Har fortsatt trua og setter vi sjansene for en gang skyld så vinner vi. Spillemessig bør vi dominere som vi vanligvis gjør på hjemmebane. Tipper 2-1 Laughing

 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 mai 09, 17:36

Jeg klarer ikke å fatte at dere vil ha med Wherman. Han har ikke vært litt go i noen kamper. Han har rett og slett spilt seg ut av laget. Drit dårlig. Går i mellom og hemger etter motstanderen med 2 meter hver gang. Altid på etterskudd og gidder ikke jobbe hjem. Nei ærlig talt folkens. Ramberg får vikariere for Borges denne kampen.

 

Og hvorfor skal han plutselig slå til i denne kampen når han var så til de grader ute og kjørte ved sist innhopp. Ønskedrøm er dette dere kommer med.

 

Og til 1947. Du er helt fantastisk.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 09, 18:43

Høy intensitet foran FFK-kampen

Hjemmesiden til Menigden. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488499


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 18:52
Endret: 31 mai 09, 20:17
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Lex

 

Og hvorfor skal han plutselig slå til i denne kampen når han var så til de grader ute og kjørte ved sist innhopp. Ønskedrøm er dette dere kommer med.

 

Og til 1947. Du er helt fantastisk.

 

Hmmm, kanskje han har et ønske om å ikke bli arbeidsløs? Nå er hvertfall situasjonen avklart og kanskje det vil føre til at han yter bedre på banen? Wherman i form har et mye høyere maksnivå enn Ramberg. Når det er sagt så er de to helt forskjellige spilletyper.

Jeg ville nok satset på Ramberg for å satse litt offensivt, men det har jo ikke gått så bra det heller,  med noen unntak. Tror det vil være viktig å få til en mer stabil spillergruppe. Det er ikke sunt med stadige rotasjoner

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 mai 09, 19:15
Endret: 31 mai 09, 19:16
Endret av: Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

---------------------------

Heia FFK


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mai 09, 19:34

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

Jeg ville også gjort det, Elvestad ENN Wherman Money mouth.Men Grønhagen bruker nok Wherman skal du se. Han er forsatt under kontrakt så nå må han virkelig vise seg fram. Det kan raskt handle om en retur til Australia i disse krisetider.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mai 09, 19:46

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av 1947modell

Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?

Hehehe Laughing, forstod ikke helt den, men du stikker fram nakken innimellom og blir dritsur når noen gir deg ett spark bak. Morsomt spør du meg Laughing.

Ser forøvrig fram til kampen i morra. Har fortsatt trua og setter vi sjansene for en gang skyld så vinner vi. Spillemessig bør vi dominere som vi vanligvis gjør på hjemmebane. Tipper 2-1 Laughing

 

Synes det er bedre å stikke fram nakken enn ræva; da kan det bli surt Innocent. Ellers så har denne dagen vært preget av dårlig vær her oppe, men det værste er at det ikke finnes plass på fly fra Evenes imorra. Forslaget til laget fra deg gir grobunn til optimisme, men seieren blir nok større. Everton scorer 2Laughing. Hvis Lex eller du kommer med " hvorfor bestilte du ikke tidligere" så hadde jeg ingen mulighetSealed, men min plass er godt tatt vare på av en skikkelig optimist (og sponsor).Lykke til imorra guttær. På lappen til norsk tipping har jeg HU og det holder.Laughing.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 09, 20:05
Endret: 31 mai 09, 20:05
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

Så sant, så sant, såpass skarpe kniver har nok Wehrmann i skuffen. Enig angående Elvestad, men med Grønhagen ved roret så prøves ingen av de unge.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:09
Endret: 31 mai 09, 20:28
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

 

Hehe, litt komisk at du sier: kom ikke her å si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått.

Kan du være så snill å forklare når jeg har sagt det? Må si at det er ganske underholdende med hvordan alt blir svartmalt her på forumet. Det være seg spillere, treneren, forumbrukere eller medlemmer av BRH.

Jeg tror livskvaliteten til enkelte her hadde blitt mye bedre hvis de ikke lagde inntriger av alt. Det er verre enn hotel cæsar i inntrigemakeri.

Wherman har prøvd med en taktikk for å ikke å gå ned i lønn, noe som viste seg å være helt feilslått. Nå vet han at ikke FFK vil ha han, men han vil selvfølgelig vise seg for andre klubber, for å få forhandlet frem en god kontrakt med en annen arbeidsgiver. Det er jo nå han har muligheten til å vise seg fra sin beste side, for de klubbene som måtte være interessert i han

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:11

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

Så sant, så sant, såpass skarpe kniver har nok Wehrmann i skuffen. Enig angående Elvestad, men med Grønhagen ved roret så prøves ingen av de unge.

Hmmm, er ikke Lasse Staw ung? Elvestad har vel ikke imponert nevneverdig

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3