Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 18:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

Joda, hadde han på profilbildet før. Har heller ingenting i mot en Gashi i harmoni og i form. Men slik han fremstår nå om dagen har jeg ikke helt sansen for han som spiller. Ok?

Kåt på han? Haha. Han er ikke helt min type er jeg redd. Foretrekker mennesker av det motsatte kjønn. Har du forresten Jokke på profilbildet fordi du er/var kåt på han? Eller fordi du liker musikken og stilen?

 

Hehe. Det med at du var kåt på han var bare en utrykksmåte. Synes bare det var litt merkelig at du rakka så mye ned på Gashi, siden jeg mente å huske at du hadde han på profilbildet. Vanskelig å være kåt på en død mann, men kåt på musikken hans

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 mai 09, 20:22

Opprinnelig postet av Stoni

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hadde jeg vært trenærn, så hadde jeg tatt ut følgende lag :

 

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja     Wallace

Lalawele     Gashi     Borges     Barsom

Adiyiah     Everton

 

La dette laget få litt tid å finne samspillet og rytmen, så er det vårt klart sterkeste lag med mange tekniske spillere.

 

Ett umulig lag å stille!!

Borges spiller landskamper i en annen verdensdel...

Hadde du lest litt bedre, så hadde du sett at jeg skrev litt tid. Det jeg mener er at dette bør være det laget vi starter med hver kamp,  så sant det er mulig, for å få en samkjørt ellever.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 mai 09, 20:44

eneste grunnen til at jeg vil ha ut Staw er at jeg syns han tuller og driver med mye rart, 2 - 0 målet til Odd burde han tatt lett, og han har gjort flere farlige ting som gjør at Bråthen kan få lov til å prøve seg litt... for all del, Staw er kjempegod, men vil bare se Bråthen i aksjon mot Start, hvertfall 1 omgang

---------------------------

ULTRAS FREDRIKSTAD!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 mai 09, 20:51

Hva har Bråthen gjort som tilsier at han skal få sjansen da? Synes du han har vært solid på 2.laget, Norip? For jeg regner med at du har sett han i flere kamper denne sesongen siden du kan være så påstålig.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 mai 09, 21:09

jeg har vell aldri vært påståelig? syns bare gutten kan få en sjangs, akkurat som Dominic burde få mer av !

---------------------------

ULTRAS FREDRIKSTAD!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 mai 09, 21:14

Opprinnelig postet av Norip

jeg har vell aldri vært påståelig? syns bare gutten kan få en sjangs, akkurat som Dominic burde få mer av !

Han får nok sjansen hvis han er god nok. Tydeligvis imponerer han ikke nok på 2-laget.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mai 09, 21:23

Gir meg ikke. Jeg er like sta som Jan Kåre Fjeld og hans fredsmarsj: Vil ha en målscorer som spiss - inn med Tegstrøm!

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke gleder meg til neste kamp. To svært vanskelige bortekamper mot Molde og LSK venter etter Startkampen. Trenger virkelig poeng i denne kampen.

Uansett er jeg på plass mandag.

 


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 28 mai 09, 22:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Staw er vel fortsatt soleklar i mål, men på den annen side kunne vel også Bråthen fått en sjanse.

PAC bør være klar på høyre back, særlig hvis det da er avklart om han blir tilbudt ny kontrakt.

Ellers er vel Martinsen, Piroija og Wallace klare.

På midtbanen er vel Gashi og Kvisvik ganske selvfølgelige. De andre to kan være Thomassen, Ramberg, Askar, Wehrman, Elvestad og Barsom. Lala kan brukes på høyre kant men er nok ikke med i noen startoppstilling enda. Jeg håper vi ikke starter med noen spillere som er på vei ut.

På topp blir det vel Gardar sammen med Everton eller Dominic.

Enig i at Bråthen kunne fått en mulighet, tror ikke Staw har verken vondt eller godt av det - mens Bråthen og klubben kan ha godt av å matche han litt.

Bakre 4'er er jeg enig i; til tross for at jeg ofte er negativ til Raio pga teknikken, skal det ikke mye til for å se at han er savnet som renholdstekniker i forsvaret.

Midten må få satt seg - Askar, Wehrman og Gashi må funke. Jeg vil personlig helst ikke ha Ramberg på banen, men ser gjerne Thomassen på ytre venstre, bytte med Kvisvik etter 60min eller omvendt.

Gardar og Dominic, deretter Everton med Tegan etter 60-70min dersom Start har lurt inn en scoring mot spillets gang.

Hovedoppgaven denne gangen må være å følge en allerede fastlagt plan. Dersom Grønhagen ikke evner å snu en såpass klar trend som det vi ser nå, mener jeg vi har reelle problemer. Det er tross alt ikke bare snakk om å få Everton på scoringslista, hele laget mangler en klar plan for spillet - og en plan som funker..!

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 mai 09, 22:40

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Gir meg ikke. Jeg er like sta som Jan Kåre Fjeld og hans fredsmarsj: Vil ha en målscorer som spiss - inn med Tegstrøm!

Han scorer ikke mål med mindre han spiller på 2.laget, eller hvis han kommer inn når motstanderlagets forsvarsspillere er slitne. Vi har bare en spiss det lukter mål av og det er Gardar.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mai 09, 22:51

Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Gir meg ikke. Jeg er like sta som Jan Kåre Fjeld og hans fredsmarsj: Vil ha en målscorer som spiss - inn med Tegstrøm!

Han scorer ikke mål med mindre han spiller på 2.laget, eller hvis han kommer inn når motstanderlagets forsvarsspillere er slitne. Vi har bare en spiss det lukter mål av og det er Gardar.

Vel.......... han skårte i dag ikke sant, på 1.laget? Ingen av de andre spissene skårte i dag..... Enig i at Gardar skal spille

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 mai 09, 23:17

Ja, mot 2 div.motstand.. Mot tippeligalag er han udugelig.... Han kan funke når han kommer inn som innbytter på slutten. Men å starte med tegstrøm er håpløst.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 mai 09, 00:20

Staw

PAC - Martinsen - Piiroja - Thomassen

Askar - Elvestad - Gashi - Kvisvik

Gardar - Tegstrøm

Benk: Braathen, Gerrbrand, Wehrman, Ramberg, Barsom, Tegstrøm, Adiyiah.

Vi har behov for offensiv kraft, derav Askar som ving. Borges er uaktuell grunnet landslagsspill så jeg vil gjerne se Martin få prøve seg, noe som dog er meget lite sannsynlig all den tid "talentdrepern" Grønis ikke slipper ham til i de tidlige rundene av Cupen engang. Ellers sier forsvaret og midtbanen seg selv. Fremme er Gardar selvskreven, ved siden av ham Tegan. Jeg gir blanke i at "de er for like", "begge er kun møtende spisser" utsagn etc. De to er av TL standard og har ikke fått sjansen sammen fra start så vidt jeg husker (kanskje borte mot Lyn ifjor, men ei sikker). Everton, Adiyiah eller Trulsen - samtlige er på et nivå for lavt per dags dato.

 

Har også et ønske om at trenerteamet får hue ut av ræva og gjennomfører de "korrekte" byttene til riktig tidspunkt. Sett IKKE inn Kasey hvis vi jager mål, sett ikke inn en spiss først i det 82min når du jager 2mål!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 09, 00:33

batman.. enten er tegan på benk eller på laget Cool vi har aldrig hatt to tegan.. holder med en Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 mai 09, 02:23

Har du ikke fått med deg at vi har hentet inn lillebroren til Andreas keiko99?? Christoffer Tegström har fått drakt nr 31 og er midtbanespiller. 23 år gammel. Best med venstrebenet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 09, 07:38
Endret: 29 mai 09, 07:40
Endret av: keiko99

nei ikke kødd da Laughing (ps. vindu for og hente spillere er ikke åpent)  så finner du en link om at han kom så blir jeg glad Wink.litt drøyt og si jeg blir glad mere redd

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 mai 09, 09:37

Staw

PAC - Martinsen - Piiroja - Thomassen

Askar - Wehrman - Gashi - Kvisvik

Gardar - Tegstrøm

 

Vi MÅ vinne denne kampen.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 29 mai 09, 10:10

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Staw

PAC - Martinsen - Piiroja - Thomassen

Askar - Wehrman - Gashi - Kvisvik

Gardar - Tegstrøm

 

Vi MÅ vinne denne kampen.

Spørsmålet er om en Wehrman som evt ikke får fornyet kontrakt er motivert til å gjøre noe som helst og om ikke Gardar og Tegstrøm er for like. Kanskje en heller skulle satset på enten gardar og dominic eller Tegstrøm og Everton.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 mai 09, 10:20

Hehe, ble en Tegan for mye der jaTongue out Uavhengig av hvilke konstellasjoner vi ender opp er det er disse 3 selvskrevne på midtbane og angrep; Kvisvik, Askar og Gardar. Samtlige er i god form. Sentralt er både Kasey, Ramberg og Gashi ute av form, mens Elvestad ikke slipper til. Borges er bortreist så jeg frykter den sentrale midtbanen mot en knallbra Fevang...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 10:53

Syns da Ramberg har vært bra i år. Gått på mange bra løp, scoret to ganger....

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 29 mai 09, 11:46

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns da Ramberg har vært bra i år. Gått på mange bra løp, scoret to ganger....

Mer tilfeldigheter som fører til det, etter min mening. Samme som utfallet av de "passningene" han forsøker seg på... Men nå leser jeg at han er skadet, og dermed usikker før Start-matchen.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3