Husk meg
Brukernavn
Passord

2. runde NM: Drøbak/Frogn - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 mai 09, 23:47

Svikter du Karoline med å smugkikke på FFK på PCen? Fy deg. Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mai 09, 23:50

hysj dette lukter PM prat Sealed hehe

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 26 mai 09, 01:13

Keiko, jeg svikter muntlig eksamen(dagen etter) hehe:p

Hvor mange tror dere det blir til drøbak?:-)

Noen som vet om det er bra tribuneforhold der:p?(Selvom jeg tipper det bare er gressbakker,etc)

---------------------------

Tro til vårt lag!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 13:40

eksamen her og, men skal prøve å få kommet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 26 mai 09, 13:51

Opprinnelig postet av Freeshen

Noen som vet om det er bra tribuneforhold der:p?(Selvom jeg tipper det bare er gressbakker,etc)

Gå til www.norgeibilder.no og søk på adressen "Belsjøveien 2".
Da ser du bra bildet av anlegget.

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mai 09, 19:24

Til dere som bor i Drøbak, skal innover med bil (tar med unger og kjærring), har dere noen forslag til hvor det er bra å parkere ? Ser det er parkeringsplasser utenfor banen, men ser ikke så godt hvor stor den er...

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 26 mai 09, 23:02

Parkeringsplassen er ikke altfor stor.. Er en ungdomsskole ved siden av men disse parkeringsplassene vil nok bli fylt først. Kommer litt an på også hvor langt dere er villige til å gå. Dere kan feks parkere ved Rema 1000 (gammel LIDL) ved Dyrløkke (ved brannstasjon i Drøbak). Tar kanskje i overkant av 10 min å gå. Hvis du er litt tidlig ute er det også en 7-Eleven butikk på venstre side like før du kommer til stadion, og bak den er det en liten grusplass som det også kan parkeres på, men denne heller er ikke altfor stor. Er også et pizzeria rett over gata for stadion Pizza Baron som også har plass til noen biler vil jeg tro. Håper det var til hjelp. Smile

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 09, 23:36
Endret: 27 mai 09, 23:49
Endret av: keiko99

hva skjer,.. tro?  

Turen til Drøbak imorgen (torsdag) er desverre avlyst, så til de tre som har kjøpt billett til bussen kan få tilbake pengene ved å ta med billetten ned på 1903.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 mai 09, 00:42

For få som har kjøpt billett regner jeg med... Håper det blir en del som faktisk kommer...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 09, 07:13

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 mai 09, 12:48

Er det tilfeldigvis noen som skal kjøre tur/retur Oslo-Drøbak for å se kampen og trenger selskap?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 13:43

Opprinnelig postet av Patrioten

Ser ikke som Sumo sender denne kampen heller.

Da er det å bombadere TV2 igjen

du tok feil jo....  Drøbak/Frogn - FFK på webTV

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 13:50
Endret: 28 mai 09, 13:50
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Patrioten

Ser ikke som Sumo sender denne kampen heller.

Da er det å bombadere TV2 igjen

du tok feil jo....  Drøbak/Frogn - FFK på webTV

Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon"...

Men en gledesbeskjed er det jo uansett!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 09, 13:54

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Patrioten

Ser ikke som Sumo sender denne kampen heller.

Da er det å bombadere TV2 igjen

du tok feil jo....  Drøbak/Frogn - FFK på webTV

Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon"...

Men en gledesbeskjed er det jo uansett!

Var det deilig å skrive at jeg tok feil.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 14:05

Til patrioten: om det ikke var deilig så var det vel bra at du tok feil sånn sett Wink da for jeg jo sett den.

Opprinnelig postet av Holters
Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 mai 09, 15:12

Opprinnelig postet av f-b.no melder

Laget:
Erik Mellevold Bråthen - Pål André Czwartek, Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Joachim Thomassen - Amin Askar, Celso Borges, Ardian Gashi, Abgar Barsom - Andreas Tegström, Michael Trulsen.

Innbyttere: Lasse Staw, Martin Elvestad, Raymond Kvisvik, Levon Pachajyan, Gardar Johannsson, Dominic Adiyiah og Kasey Wehrman.

Ikke akkurat noe dårlig lag! 

"Han har gitt spesielt spissene beskjed om at de vil rullere i disse kampene. Det betyr at Everton ikke er med i troppen til Drøbak."

Vil det si at Everton starter mot Start?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 mai 09, 15:23

Tilnærmet toppet lag dette, med unntak av Bråthen og Trulsen muligens. Hvor er Gerrbrand? Blitt skadet på nytt? Hadde jo vært en fin mulighet til å la han få spille. Han trenger vel kamptrening?

Nå må disse folka ta vare på sjansen sin hvertfall. Ingen unnskyldning er nå god nok hvis FFK skulle gå på ei mine. Uansett er jeg skuffet over at man ikke tar med Simen Rafn og Lala på benken hvertfall, og kutter ut Levon og Wehrman.

Vi vinner 6-0 i dag.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 mai 09, 15:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tilnærmet toppet lag dette, med unntak av Bråthen og Trulsen muligens. Hvor er Gerrbrand? Blitt skadet på nytt? Hadde jo vært en fin mulighet til å la han få spille. Han trenger vel kamptrening?

Gerrbrandt har vel andre problemer enn skade..

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 mai 09, 15:39

FFK junior spiller kamp mot Moss i dag, og det er nok derfor Simen Rafn ikke er med i A-lagstroppen. Lalawele Akatora er suspendert til den kampen, så det er muligens litt rart at han ikke er på benken engang..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 mai 09, 15:46

Opprinnelig postet av Lemmy

FFK junior spiller kamp mot Moss i dag, og det er nok derfor Simen Rafn ikke er med i A-lagstroppen. Lalawele Akatora er suspendert til den kampen, så det er muligens litt rart at han ikke er på benken engang..

Ok. Det visste jeg ikke. Da er jo den saken grei ang Simen Rafn og evt andre juniorspillere.

At Lala ikke er benken i dag tolker jeg som at de ikke ser på han som noen fremtidsspiller i FFK. Da tror jeg han er ferdig i klubben nå i sommer. Ellers er det helt uforståelig for meg at Levon er prioritert foran.

Noen som vet hvorfor Gerrbrand ikke er med til badebyen??



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3