Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm til Strømsgodset

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 apr 09, 17:40

Ja, det er no dritt å måtte beholde den eneste spissen som har scoret i hele år...

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 apr 09, 17:47
Endret: 02 apr 09, 17:47
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

Stabæk ville ha ham

http://www.sandefjords-blad.no/article/20090402/SPORT01/80294022/1179

Grønis sa nei i siste liten da Godset ville ha ham. Og Stabækdealen falt i fiskpga. de ikke ville betale og ikke ville ta over hele lønna. FFK måtte i så fall betalt for en spiller som ikke var i klubben.

Det var altså StabækLaughing


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 apr 09, 17:47

Og den spissen som mest sannsynlig har høyest lønn og som har jobbet minst når han har vært på banen...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 apr 09, 17:48

Opprinnelig postet av Gardarson

Høres veldig spesielt ut! Istedet endte de opp med en svensk landslagsspiller og en kroat?

Synd ikke Vi lot ham gå, kan ha vært sjansen til å bli kvitt ham!

Latterlig å skrive slik om en av våre egne spillere. Skam deg!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 02 apr 09, 18:07

Skammer meg virkelig! Jeg mener han har en altfor høy lønn i forhold til hva han utretter og spilletid. Da må jeg få mene at det er synd han ikke ble kvitt ham. Når ble det skammelig å mene det? 

Når klubben er i en økonomisk krise, så er han den første som burde blitt solgt. Om Stabæk kom med et skambud er det selvfølgelig ikke rart dem ikke "gav" ham bort og beholdt lønna..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 09, 18:21

Han var forresten "klar" for en fireårskontrakt i Start også da Karlsen var her, men da endte det med at FSI sa nei. De trodde den gang at de kunne tjene pener på salg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 apr 09, 18:59

humm.. FSI står for?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 apr 09, 19:03

Fredrikstad SpillerInvest

:-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 09, 19:04

Opprinnelig postet av thorsen

humm.. FSI står for?

Fredrikstad Spillerinvest

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 apr 09, 19:05

FSI = Fredrikstad Spillerinvest

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 apr 09, 19:38

Ah.. Selvfølgelig Laughing


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 apr 09, 20:17

Opprinnelig postet av Gardarson

Skammer meg virkelig! Jeg mener han har en altfor høy lønn i forhold til hva han utretter og spilletid. Da må jeg få mene at det er synd han ikke ble kvitt ham. Når ble det skammelig å mene det? 

Når klubben er i en økonomisk krise, så er han den første som burde blitt solgt. Om Stabæk kom med et skambud er det selvfølgelig ikke rart dem ikke "gav" ham bort og beholdt lønna..

1. Han utretter mest av samtlige av spissene våre.

2. At han ikke får mer spilletid er Grønhagen sin skyld. Grønis plukker seg ut noen favoritter, og bruker dem uansett prestasjoner.

3. Så lenge Tegstrøm er FFK-spiller, bør man støtte han på lik linje med alle de andre FFK-spillerne. Det hører ingensteds hjemme og slenge dritt om egne spillere. Ramberg er jo et annet eksempel på en som har fått gjennomgå både på forumet og på stadion.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 apr 09, 21:00

Men ramberg har skjerpet seg, derfor er han nå tatt inn i varmen...

Han har bevist han er en god spiller, det er også tegstrom på vei til å gjøre.

 

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 09, 21:00

her tror jeg du ikke helt vet at Grønis plukker ut den spissen som viser seg best i trening. tror ikke grønis har noe favoritt spisser som du mener

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 02 apr 09, 21:17

Opprinnelig postet av ajg

1. Han utretter mest av samtlige av spissene våre.

2. At han ikke får mer spilletid er Grønhagen sin skyld. Grønis plukker seg ut noen favoritter, og bruker dem uansett prestasjoner.

3. Så lenge Tegstrøm er FFK-spiller, bør man støtte han på lik linje med alle de andre FFK-spillerne. Det hører ingensteds hjemme og slenge dritt om egne spillere. Ramberg er jo et annet eksempel på en som har fått gjennomgå både på forumet og på stadion.

 

1: Det er din påstand! Jeg synes ikke han er i nærheten av hverken Everton eller Gardar! Skulle også gjerne sett Dominic mer, da han utvilsomt har mye større ferdigheter.

2: Kan så være, enig at Grønhagen er flink til å finne seg "favoritter", men i dette tilfellet er jeg helt enig med Grønis! Jeg synes Tegan er direkte lat og at han ikke har den arbeidsinnsatsen jeg synes han bør.

3: Jeg ønsker det beste for klubben og synes i dette tilfellet det beste er at han overlater lønn og plass til en annen spiller. Ikke noe vondt ment mot ham, men jeg ønsker en annen og da må han først ut!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 apr 09, 00:41

Opprinnelig postet av Gardarson

1: Det er din påstand! Jeg synes ikke han er i nærheten av hverken Everton eller Gardar! Skulle også gjerne sett Dominic mer, da han utvilsomt har mye større ferdigheter.

Det er ikke min påstand, det er fakta. Bare sjekk målstatistikken.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 apr 09, 00:49

Det kan nå diskuteres....

Sånn som han misbrukte ÅPENbare sjangser ifjor så kan jeg ikke være enig med deg på noen som helst måte!
Ikke noe ville glede meg mer hvis han slår 100% i blomst, men at han pr idag er en av sistevalgene på spissplass for meg har jeg ingen problem med å si! For meg så er han som den såkalte Drilloeffekten, mulig den er den, men jeg kan ikke se den vedvarer! Overbeviser ikke stort, men slår til i ny og ne

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 03 apr 09, 01:16

Opprinnelig postet av Gardarson

1: Det er din påstand! Jeg synes ikke han er i nærheten av hverken Everton eller Gardar! Skulle også gjerne sett Dominic mer, da han utvilsomt har mye større ferdigheter.

2: Kan så være, enig at Grønhagen er flink til å finne seg "favoritter", men i dette tilfellet er jeg helt enig med Grønis! Jeg synes Tegan er direkte lat og at han ikke har den arbeidsinnsatsen jeg synes han bør.

3: Jeg ønsker det beste for klubben og synes i dette tilfellet det beste er at han overlater lønn og plass til en annen spiller. Ikke noe vondt ment mot ham, men jeg ønsker en annen og da må han først ut!

 

Hva har egentlig Everton bevist? Han har scoret ett mål på hvor mange kamper...

Tegström er den eneste spissen vi har som viser goalgetteregenskaper. Kanskje han kan fremstå som lat, men mange her ser ut til å vektlegge innsats fremfor kvalitet. Virker som om så lenge man legger igjen en bra innsats på trening så kan man løpe rundt uten mål og mening når laget spiller kamp. Ta 2 - 0 målet mot Strømsgodset, hvem andre av spissene våre kunne scoret et slikt mål bortsett fra Tegström..?

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 apr 09, 08:25

Opprinnelig postet av keiko99

her tror jeg du ikke helt vet at Grønis plukker ut den spissen som viser seg best i trening. tror ikke grønis har noe favoritt spisser som du mener

De jeg kjenner som følger treningene skryter veldig av hva Tegström utretter der.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 09, 08:41

ok da blir u-rettferdig behandlet da.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24