Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK forsøker å leie Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mar 09, 13:57

Hva har dette med Tarik å gjøre?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 09, 14:03

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvis du ser litt lenger opp på siden, HotDream, så ser du at jeg ikke hadde fått med meg at keeperen som brakk benet var keeper i AIK.

Beklager hvis mitt innlegg nok en gang gjorde deg frustrert og sur. :)

Kan dessverre ikke se hva som blir lagt inn av svar mens jeg selv svarer på et innlegg. Kan du?

Blir ikke verken sur eller frustrert av det du skriver, men i dette spesielle tillfelle så hadde det kanskje vært lurt å tenke seg at det var en grunn til at linken om keeperen til AIK ble lagt ut?. Du som selv prøver å gi inntrykk av å ha god kunnskap om fotball og FFK burde vel visst hvilken klubb Øhrlund kom ifra og hvilken klubb han gikk tilbake til etter FFK? Det var ihvertfall det jeg trodde du visste, og da ble spørsmålet ditt i overkant teit. Nå når jeg vet at du IKKE har så god oversikt, så forstår jeg jo at du undret... Sorry.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 mar 09, 14:09

Hehe. Nei, jeg kan dessverre ikke det. Men jeg pleier å lese gjennom de tidligere innleggene som kan ha noe med det innlegget jeg skal poste å gjøre, for å se etter. :)

Ellers vil jeg bare påpeke en ting. Jeg vet godt hvilken klubb Örlund kom fra og gikk til, nemlig AIK som du nevner. Det jeg derimot ikke visste var at keeperen som brakk benet spilte i AIK. Selvfølgelig kunne jeg gjort en grundig research, men jeg valgte heller å spørre her på forumet og fikk svar tilbake.

Ang. mine (manglende?) fotballkunnskaper føler jeg at det ikke har så veldig mye å si for trådens opprinnelige emne. I tillegg har jeg fått svar angående denne keeperen, og jeg føler at dette er ferdigdiskutert i denne tråden. Eventuelle svar kan du sende meg på PM.

Tilbake til diskusjonen om Tarik!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 09, 14:28
Endret: 15 mar 09, 16:45
Endret av: HotDream

For å si noe om tråden: Tror ikke Tarik blir å se i FFK på mange år enda om ever...

  Kjekt å være moderator når ting blir ubehagelig...


Ahlsen84

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 16 mar 09, 15:03

Tarik hadde jo utvilsomt vært en forsterkning. Tror også han har utviklet seg en del som fotballspiller siden sist han var i FFK, og at han derfor er kapabel til å score over 15 mål.

Angående keeperspørsmålet mener jeg for øvrig at Staw er god nok og at han med fast spill på førstelaget vil ha større mulighet til å utvikle seg til en keeper i landslagsklasse. Tror han har potensiale til å bli det.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 16 mar 09, 21:08

Han sitter jo bare på benken, får vel ikke utviklet talentet så bra da.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 16 mar 09, 21:13

Opprinnelig postet av Tiger

Han sitter jo bare på benken, får vel ikke utviklet talentet så bra da.

Sitter nok ikke bare på benken. Jeg vil tro han trener med spillere som er på ett høyt nivå hver dag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 mar 09, 21:44
Endret: 16 mar 09, 21:45
Endret av: FFK pra sempre

Dessuten har Tore P sagt at han fortsatt ikke er tilbake i den form han var, har jo være både skadet og småsyk.
Det er bare å glemme, ikke minst fordi det ikke hadde lignet Tarik å gi opp så lett.
Heerenven supporterne virker fortsatt også rimelige tålmodige med han.
La oss unne gutten å lykkes uteSmile

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3