Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-kamper på pub i Oslo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Øystein K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 09 mar 09, 22:36

Noen som vet om noen utesteder i Oslo viser alle FFK-kampene i år?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 09 mar 09, 23:32

Tror ikke det er EN pub som viser ALLE FFK-kampene, så du må nok lete litt rundt. Jeg personlig har gitt opp, for FFK må slåss med storlag som ManU, Arsenal og Liverpool og VIF (østkanten) og Lyn (vestkanten). Satser heller på at Tv2 Sumo og Kiwi gir meg en god fotballopplevelse! Wink

Men jeg vil gjerne vite om det faktisk finnes puber som viser FFK, så jeg henger meg på og har lyst til å vite. Smile

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 09 mar 09, 23:40

Selv vet jeg heller ikke om noen puber som gaar inn for aa vise alle FFK-kampene.  Men i hvert fall saa jeg flere av bortekampene paa Shamrock ved Daelenenga.  Ellers har jeg prövd aa ringe noen av pubene, men i utgangspunktet virker det som det ofte er litt bingo hvilke kamper de viser.  Blant annet har jeg opplevd at det er "förste man til mölla" paa en pub paa Torshov.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 09 mar 09, 23:57

Jeg har også vært innom Shamrock en gang, og Two Dogs i Brugata. En annen gang skulle FFK spille mot Lyn og da gikk jeg rundt hele østkanten (?) for å finne en pub som viste kampen. Så dum var jeg. Skulle jo tatt trikken til Majorstua med en gang.

Så forresten også en halv FFK-kamp på Highbury på Majorstua i fjor. Som sagt så er det litt slitsomt å måtte jobbe så hardt for å få en pub til å vise FFK-kamper.
Jeg tror at dersom vi hadde vært mange på et sted, hadde det vært lettere å få de til å vise kampene.

Kan ikke noen ta ansvar for å samle alle Oslos FFK-fans på ett sted da? Wink

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


Øystein K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 10 mar 09, 00:04

Hadde vært kult å få ordnet med et stamsted, ja. Hvis mange nok kommer til samme sted ofte nok vil det jo lønne seg for utestedet også. Det er vel ganske mange FFK-supportere i Oslo, er det ikke? Noen som har noen tanker om hvordan noe sånt kan ordnes?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 mar 09, 09:55

Det er bare å ringe til en pub du kunne tenke deg å se kampene på, og høre om de kunne tenke seg å vise kampene, lokke med høyere omsettning osv. Det var jeg som ordna Highbury for et par sesonger siden, det kosta meg totalt en telefon, men jeg aner ikke om de har fortsatt å vise FFK.

---------------------------

Godt nytt Darwin år til alle!

Fra herregud.com. Irilar: Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.


troy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 06
Innlegg: 23

Lagt til: 10 mar 09, 11:39

O'Reilly's i markveien (løkka) pleier å vise alle rundens kamper, viste ffks kamper de gangene jeg var innom i fjor. :)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 11:52

Et tips kan jo være å spørre en av de mindre pubene som ikke har faste supporter skarer fra Lyn og Vif. Så slipper man å bli skviset ut nå og da.
Doktor  Jekylls kan være et eksempel.
Selv er jeg for lite i Norge til å kunne ta ansvar.


Øystein K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 10 mar 09, 13:24

Jeg er ikke så flink til å organisere og ordne ting. Noen som tar ansvar?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 mar 09, 17:13

Jeg er også dårlig på å ta ansvar, men om alle FFK-supportere i Oslo som vil henge på samme sted kanskje kunne organisert seg (gjennom ffksupporter.net), så stiller man uansett sterkere i møte med en pub.

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 mar 09, 18:02

Opprinnelig postet av RuneT

Jeg er også dårlig på å ta ansvar, men om alle FFK-supportere i Oslo som vil henge på samme sted kanskje kunne organisert seg (gjennom ffksupporter.net), så stiller man uansett sterkere i møte med en pub.

Highbury og O´Reillys blir ganske pakka! Har hatt best erfaring med Shamrock, da de har en bedre inndeling for tvene....
Hvis man klarer å få mange folk hver gang tror jeg det er null stress å få til no der...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 18:14

Kanskje flere som kommer hvis det er gangavstand fra T-banen, løkka er sentralt for alle som bor der borte.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 mar 09, 00:47

Jeg foreslår at FFKsupporter.net nedsetter en komite som skal ta stilling til hvem som skal sitte i et utvalg som igjen skal finne ut hvem som skal ta ansvar!

---------------------------

Godt nytt Darwin år til alle!

Fra herregud.com. Irilar: Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.


Øystein K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 11 mar 09, 01:57

Hva om vi, som det heter, tar én kamp av gangen og i første omgang blir enige om én pub som er hovedmålet for bodø/glimt-kampen på søndag, og deretter sprer ordet og prøver å få samlet sammen så mange FFK-ere som mulig på denne puben?Deretter, hvis oppmøtet er bra, kan vi friste de som driver puben med at det kan komme tilnærmet like mange (dog antageligvis litt færre når det er hjemmekamp siden en del av oss, inkludert meg, sikkert pendler til stadion iblant) hver uke dersom de fortsetter å vise FFK-kamper. Høres det ut som en plan?


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 mar 09, 08:47
Endret: 11 mar 09, 08:53
Endret av: FFK Forever

Folk bør jo komme seg på match!! , men hvis man ikke har mulighet til å dra,så bør stedet være O reillys drinking heaven i markveien på Løkka!

Var en del FFK Fans der i fjor.

www.Oreillys.no

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 mar 09, 12:14

Var å tok årets første utepils på Highbury igår, der var vi hjertelig velkommen. De har to "områder", og de som er flest får de beste fasiliteter enkelt og greit. Tror det var en del Brann fans der i fjor.


Øystein K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mar 09
Innlegg: 6

Lagt til: 13 mar 09, 14:05

Virker som at både Shamrock, O'reilly's og Highbury viser kampen mot bodø/glimt på søndag. Har noen et uslåelig agrument for én av dem (eller en annen) eller skal vi gjøre det demokratisk og stemme over det eller noe? Eller vil noen bare bestemme et sted og bli ferdig med det? Det er det samme for meg hvor bare vi får samla flest mulig folk på samme sted.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 mar 09, 18:19

Opprinnelig postet av Øystein K

 

Virker som at både Shamrock, O'reilly's og Highbury viser kampen mot bodø/glimt på søndag. Har noen et uslåelig agrument for én av dem (eller en annen) eller skal vi gjøre det demokratisk og stemme over det eller noe? Eller vil noen bare bestemme et sted og bli ferdig med det? Det er det samme for meg hvor bare vi får samla flest mulig folk på samme sted.

 

 

Jeg kommer trolig til å dra til Shamrock så sant ikke de fleste her inne drar et annet sted.  Jeg er absolutt enig i at vi burde forsøke å samle oss på ett sted slik at vi kan lage litt stemning.  Det vil jo som andre har sagt her inne trolig bli lettere å få en "stampub" i Oslo dersom vi klarer å samle troppene.  I utgangspunktet har jeg aldri dratt til Highbury eller O'reilly's, men dersom tv-fasilitetene er bedre der enn på Shamrock er ikke jeg vond å be.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 14 mar 09, 20:56
Endret: 14 mar 09, 20:56
Endret av: morradi

Sofies i Sofies gate viser alltid FFK.

Men ikke kom for tidlig - vi skal ha de beste plassene!

;)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mar 09, 14:29

Ble det noe konsesus på pub?

---------------------------

Godt nytt Darwin år til alle!

Fra herregud.com. Irilar: Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24