Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Kongsvinger (8. mars. kl16:00 Østfoldhallen)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 mar 09, 18:04

Angrepsspillet er for planløst og upresist, det har det vært i samtlige treningskamper både i spania og portugal.
Jeg har hele veien spurt meg selv når Grønis skulle begynne med å trene samhandling, men det virker som det meste har gått på fysisk trening. Og det synes jeg er veldig svakt med tanke på at vi i Norge har verdens aller lengste oppkjøring..


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 08 mar 09, 18:05

Gashi var ikke god nei. Se og hent Borges så fort som mulig. Dette holder ikke!!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 08 mar 09, 18:13

Må bare le av FFK for tiden, maken til dårlig fotball skal man lete lenge etter. De blir jo bare dårligere og dårligere, noe som kampen idag viste. Hvis ikke noe skjer omg. vil FFK kjempe i bunnen av tabellen i år....er ikke noe tvil om det.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mar 09, 18:18

Helt rævva.

Smart å gjøre sånn at vi får en uinspirert Kasey i år.. Han gadd ingenting i dag, og dreit i alt som var.

Gashi var rævva.

Har ikke spisser med teft.

Må spille 4 4 2.. Gjør som i fjor..

Levon var katastrofe i dag, håper han blir bedre..

Lasse utrygg


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mar 09, 18:46

Synes Lasse burde tatt målet, han sto rett ved siden og bare lot gå inn


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 08 mar 09, 18:54

Jeg gruer meg til søndag jeg......Frown


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 mar 09, 19:02
Endret: 08 mar 09, 19:08
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av aavdst

har du bortekamp billetten til kr 399? eller har du løst billett for kun denne kampen?

.

Jeg har kjøpt årsabonnement ettersom jeg også liker å se spansk fotball og en del annet som de viser på kanalen der.

Men det lille jeg så av dagens kamp... Fikk meg til å ville kaste hele jæ__la PC'en ut av vinduet, tenne fyr på bilene i oppkjørsla til naboene og pisse på en politistasjon - og skylde på "sinnsyk i gjerningsøyeblikket".

Jeg kan ikke fatte og begripe at de spillerne utpå banen der tjener så mye som ei krone over det en hvilken som helst ansatt i kassa på Rema 1000... Og jeg mener ikke å fornærme de i kassa på Rema, ettersom de - fleste, iallefall - leverer et anstendig stykke arbeid.

Makan til overbetalte, nedsylta skrotnisser! Gud bevare meg - denne sesongen kan bli ufattelig trist hvis ikke noen får i seg noen lykkepiller snart...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mar 09, 19:08

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Noen som kommer inn på bortekampskortet til sumo?

Bortekamp idag da?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mar 09, 19:21

Virkelig glad for at vi kvitta oss med Karlsen og ikke Grønhagen nå altså!!. not!!  Forøvrig håper jeg jo at noen skal dra opp dette på slutten av sesongen og peke nese på meg. Men kan ikke si at jeg er veldig optimistisk nei..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 mar 09, 19:27

kanskje Grønhagen får sin dårlige andre år nå, han har gjort det bra før og gått på rævva året etter..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mar 09, 19:29

Opprinnelig postet av Husgutt

Virkelig glad for at vi kvitta oss med Karlsen og ikke Grønhagen nå altså!!. not!!  Forøvrig håper jeg jo at noen skal dra opp dette på slutten av sesongen og peke nese på meg. Men kan ikke si at jeg er veldig optimistisk nei..

Tror du det hadde gjort noen vesentlig forskjell om Karlsen hadde sittet på tribunen og sett kampen? Eller tror du han allerde nå hadde hatt et nytt lag på banen? Jeg tror ikke kampen mot Kongsvinger hadde blitt så mye annerledes...

Når det gjelder Grønhagen så skrev jeg allerede det jeg mente om ham den gangen han ble ansatt i FFK. Håper jeg tok feil den gangen. Viss ikke vil vi slite noe helt jævlig i år....

Ellers så er Karlsen historie i klubben så det er vel ikke så mye mer å gnåle om?


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 08 mar 09, 19:30
Endret: 08 mar 09, 19:32
Endret av: teflon

"- Det er ikke for å være hoverende, men jeg synes ærlig talt vi vinner på en middels dag. VI har fortsatt endel å jobbe med, og det er en bit igjen til vi er der vi vil være, sa KILs sportssjef Morten Kristiansen etter kampslutt."

 

Den der svir!

Tydelig at noen setter litt høyere standard enn andre..


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 08 mar 09, 19:34

Forventningene senkes ihvertfall til serieåpningen - det er det ingen tvil om. Personlig er jeg fornøyd med ett poeng til helga......


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 08 mar 09, 19:35

Veldig fornøyd.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 mar 09, 19:36

Opprinnelig postet av FFKgutt1

kanskje Grønhagen får sin dårlige andre år nå, han har gjort det bra før og gått på rævva året etter..

Dette er Grönhagens tredje sesong for FFK. Og hans andre sesong i klubben endte med sølv. jeg husker også de som skrev om dette da Grönhagen ble ansatt, at han som regel gjorde det bra første året men falt igjennom andre året. men det ble jo ikke tilfellet her da. Wink Samt at tredje sesongen ikke har begynt ennå. Spørs hvor man legger lista for å si at denne sesongen blir en fiasko. Sånn som det virker nå er alt over kvallik suksess. Mens for andre blir alt annet enn gull en nedtur...


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 08 mar 09, 19:40

Mja. Husker dagen etter sølvfesten sa jeg at jeg ikke regner med noe bedre enn 8. plass i 2009. Slik jeg ser det var nivået i eliteserien det svakeste noensinne i 2008. En femteplass i 2009 regner jeg som suksess.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mar 09, 19:50

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av FFKgutt1

kanskje Grønhagen får sin dårlige andre år nå, han har gjort det bra før og gått på rævva året etter..

Dette er Grönhagens tredje sesong for FFK. Og hans andre sesong i klubben endte med sølv. jeg husker også de som skrev om dette da Grönhagen ble ansatt, at han som regel gjorde det bra første året men falt igjennom andre året. men det ble jo ikke tilfellet her da. Wink Samt at tredje sesongen ikke har begynt ennå. Spørs hvor man legger lista for å si at denne sesongen blir en fiasko. Sånn som det virker nå er alt over kvallik suksess. Mens for andre blir alt annet enn gull en nedtur...

Det Grønhagen egentlig er "kjent for" er at han har hatt problemer med å følge opp en suksessrik sesong. Det bør nødvendigvis ikke være den andre sesongen i en klubb, men sesongen etter en god en.. Håper inderlig det ikke slår til denne gangen...


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 08 mar 09, 19:54

Greit vi ikke har overbevist i treningskampene!!  Men at folk begynner å skrike om at det var feil å kvitte oss med karlsen og heller beholdt Grønhagen etter noen dårlige treningskamper. . Helt utrolig!!!!   Vi tok sølv ifjor!  La serien begynne. Kom deretter med kritikk om nødvendig!!!

Skam dere!!!    Tongue outLaughing


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 mar 09, 19:55

Utrolig at kampreferatør her inne virker til å være ganske fornøyd med 1. omgang. Vi møter altså et lag fra Addecco- ligaen, og skaper knapt en sjanse. Totalt planløst og blottet for spilleglede. Håper virkelig at tingenes tilstand endre seg neste uke, og i ukene fremover, ellers så ender vi opp på nedrykk. Har et lite håp om at spillerne er litt "mette" etter seriesølvet i fjor, og at de dermed trenger større gulrøtter en treningskamper, før glød, engasjement, vilje, og innsats hentes frem igjen. Uten at de ingrediensene ligger i bunn, så kommer man ikke noe langt.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 mar 09, 20:01

Som Eggen senior pleide å si, det er å gjenskape prestasjonene som er kunsten.
Jeg har også blitt usikker på Grønhagen gjennom vinteren, håper virkelig jeg tar feil.
Men det vi ikke gjøre på trening, gjør vi heller i kamp for å si det sånn.  Og jeg tror det er naivt å tro
at spillerene vil fremstå med selvtillit og storpill så fort det er seriekamp.
Husk at vi vant mange treningskamper i fjor, og tok med oss selvtillit inn i serien, nå er det motsatt.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3