Husk meg
Brukernavn
Passord

Gamle FFK-spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 17 17

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 07 jan 17, 17:39

Så denne tweeten fra i går

https://twitter.com/SillySeasonNOR/status/817346866669125632

Hadde fet vært noe å hente Strømsborg tilbake ?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jan 17, 18:36

Jeg syns det var feil å la han gå da og skulle gjerne hatt han her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 jan 17, 21:31

Til FFK? Hva har han gjort siden han ble funnet for lett?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jan 17, 21:57

Første sesongen i Kvik skulle han spille spiss og var mye skadet. Hvordan det har vært etter det vet jeg ikke. Men jeg syns fortsatt det var en feilvurdering å la han gå. Jeg baserer meg på hvordan på perioden da han var her. Han spilte også bare en divisjon lavere enn det vi selv spilte. Ikke skremmende stor avstand det så lenge vi ikke bare henter 2. div spillere

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 jan 17, 23:18

Kan det ha vært litt dårlige holdninger? Jeg hørte det var en gruppe spiller på den tiden som var litt for opptatt av fest og motto, få igjen av de i klubben nå...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 jul 17, 23:13

Det føles litt rart å ta opp denne og skrive dette:

En viss Elverum-spiller ved navn Ndiaye scoret to av Elverums tre mål i dagens kamp mot Florø ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 jul 17, 23:51

Vi får konkludere med at det er enklere å spille for en mindre/dårligere klubb..Å ha som spiller og trener ansvaret med å løfte en gammel storhet som FFK, er noe som ikke alle spillere har.. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 sep 17, 22:58

Underveis i dagens landskamp mellom Norge og Aserbajdsjan ble det klart at vår gamle helt, Tarik, skal fortsette sin karriere i ... Aserbajdsjan. Han er klar for Qarabag, som er kvalifisert for Champions League og skal møte Roma, Chelsea og Atletico Madrid.

Nå skal det sies at også Olympiakos, som han nå forlater, er klare for CL, men der hadde han av en eller annen grunn havnet ute i kulda.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 sep 17, 20:55

Det har blitt litt slik for han... Han blir skadet og klarer ikke spille seg inn på laget igjen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 10 jan 21, 09:34

Hva skjer med Tarik? Lenge siden jeg har lest noe 


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 10 jan 21, 22:53

Tarik har vel 1 år igjen i Japan. Han spiller i vår drakt i 2022.


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 11 jan 21, 15:42

Opprinnelig postet av Sandaker

Tarik har vel 1 år igjen i Japan. Han spiller i vår drakt i 2022.

 

Vet han er i Japan, men ser at han bare har scoret 1 mål på 20 kamper der borte, og at han har vært mye skadet. Noen som vet om han trives og hvordan han fungerer på laget? Skulle gjerne lest noen intervjuer med ham, men finner ikke noe.

Gull hvis han kommer tilbake i god form når vi returnerer til toppserien


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jan 21, 09:00

Opprinnelig postet av ketoyo

Vet han er i Japan, men ser at han bare har scoret 1 mål på 20 kamper der borte, og at han har vært mye skadet. Noen som vet om han trives og hvordan han fungerer på laget? Skulle gjerne lest noen intervjuer med ham, men finner ikke noe.

Gull hvis han kommer tilbake i god form når vi returnerer til toppserien

Det har vært flere intervjuer med Tarik der han gir uttrykk for at han stortrives med å bo i Japan og at han gleder seg til å utforske landet mer når pandemien har lagt seg. Han har også vært tydelig på at han tjener bra der, senest nå i intervju med FB. Jeg tror ikke han spiller i FFK i 2022.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 jan 21, 15:37

Om vi får se Tarik i hvitt og rødt igjen tror jeg er et spørsmål om timing. Hvis han er lysten på hjemtur mens han fortsatt er så god at han vil løfte FFK (på det nivået vi måtte befinne oss) så skjer det hvis det er mulig å bli enige om det økonomiske. Men dersom han ønsker å skvise så mange år som mulig ut av utenandskarrieren og vi samtidig lykkes med å komme tilbake til Eliteserien og etablere oss der, er det jo ikke sikkert han holder nivået når han kommer hjem.

Det hadde selvsagt vært en drøm å se Tarik herje for FFK, men igjen - det er et spørsmål om timing.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 sep 21, 10:14

Ser at klubben med det fantastiske navnet Sheriff leder gruppe D i CL, foran Real Madrid, Inter og Shaktar. Sheriff er jo også klubben der vi hentet Wallace, og som også Jabbie har spilt for etter at han var her.



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 17 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24