Husk meg
Brukernavn
Passord

Celso Borges (20) signerte for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 feb 09, 09:31

Opprinnelig postet av kjekkar

Celso Borges spilte hele kampen da Costa Rica vant 2-0 mot Honduras i går kveld..Smile

Scoret han?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 feb 09, 09:37
Endret: 12 feb 09, 09:39
Endret av: Per Egil

Andy Furtado scoret begge, men Borges hadde assist på det første.

FIFA.com

Fin artikkel om Borges forøvrig.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 feb 09, 10:23

Håper virkelig Jokke har reist over og fått studert Celso litt nærmere. Og at han returnerer med en signatur. Jeg er fortsatt litt urolig i forhold til at dette talentet (takk til TKK som fant ham) kan glippe ut av hendene våre. Hvis det kun er en intensjonsavtale som er signert foreløpig - så føler jeg meg langt fra trygg. Virker som absolutt alle har kun positivt å si om denne fyren. Ser jeg ham i den rød/hvite drakta - tror jeg det kan bli morsomt på stadion fremover. Heia Celso! Heia FFK.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 feb 09, 10:24

Jokke har ikke reist over ennå.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 feb 09, 13:23

Reiser midt i måneden


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 feb 09, 13:34

Iom at februar kun har 28 dager, så burde det være ca nå...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 feb 09, 12:23

*bump*

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 feb 09, 23:47

Enig, burde vært noe nytt om dette nå...Sealed

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 feb 09, 14:37

Jokke er i Portugal, og hvis ikke han reiser direkte fra Portugal til Costa Rica, så blir det lenge til han kan dra over dammen og ferdigforhandle med Borges. Det ble jo meldt tidligere at han skulle dra i midten av februar for å se ham spille samt ferdigstille kontrakten. Kanskje det blir Runar Henriksen som gjør det via telefon istedet?. Tviler hvertfall sterkt på at han kommer til seriestart. Frykter også for hele overgangen hvis ikke det kommer en melding fra klubben snart om at han har signert på noe mer enn en intensjonsavtale.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 feb 09, 14:57

Forhandlinger med Saprissa har pågått lenge nå, og Jocke er involvert i den prosessen. De håper å få Borges klar til seriestart.

Jeg tror ikke de kommer til å reise over.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 feb 09, 15:22
Opprinnelig postet av Holters

Forhandlinger med Saprissa har pågått lenge nå, og Jocke er involvert i den prosessen. De håper å få Borges klar til seriestart.

Jeg tror ikke de kommer til å reise over.

Høres veldig bra ut.. Får håpe han blir klar

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mar 09, 11:59

Vi håper å få Borges hit så fort som mulig.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 mar 09, 13:55

"- Vi er ikke interessert i å betale mer for Borges, men håper klubben vil ha noe penger. Drøyer det til 1. juli får ikke klubben noen ting, sier Henriksen."

Er det fler enn meg som synes disse utsagna er litt selvmotsigende?  Hvis vi ikke skal betale mer men håper klubben vil ha noe penger.... Hva da?  Har vi et par perlekjeder som vi har kjøpt på Glitter & Staz som vi kan bruke som betaling, da eller?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 02 mar 09, 14:08

Perlekjeder har funka i den verdensdelen før det!


DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 02 mar 09, 15:34

Slår meg som klubben har lagt inn et bud allerede, men at Saprissa synes dette er for lavt. Artikkelen snakker jo om at Henriksen synes det burde være bedre å få litt penger enn ingenting. Sikkert en avstand mellom krav og bud


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 mar 09, 15:36

Dette er nok bare enda et  eksempel på de utmerka journalistene i F-B.

Jeg tolker dette slik at Henriksen sier at de ikke er interessert i å betale klubben, mer enn de allerede har tilbudt de.

Dersom klubben er interesserte i å motta noe i det hele tatt for Borges så bør de si ja til tilbudet fra FFK.

Gjør de ikke det , mottar de ingenting fra FFK.

Mao det som er blitt utelatt i F-B er at FFK har tibudt klubben en kompensasjon for å frigi han før 1.juli.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mar 09, 18:50

Opprinnelig postet av denialsander

"- Vi er ikke interessert i å betale mer for Borges, men håper klubben vil ha noe penger. Drøyer det til 1. juli får ikke klubben noen ting, sier Henriksen."

Er det fler enn meg som synes disse utsagna er litt selvmotsigende?  Hvis vi ikke skal betale mer men håper klubben vil ha noe penger.... Hva da?  Har vi et par perlekjeder som vi har kjøpt på Glitter & Staz som vi kan bruke som betaling, da eller?


Jeg tolka da det mer med en gang som at kontrakt/sign-on fee til Borges ikke skal bli noe høyere, men de håper med noen deilige norske dollars kan gjøre at de vil slippe han før!

Mine 5 cent

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 mar 09, 20:37

Opprinnelig postet av endre
Jeg tolka da det mer med en gang som at kontrakt/sign-on fee til Borges ikke skal bli noe høyere, men de håper med noen deilige norske dollars kan gjøre at de vil slippe han før!

Right. Men det fordrer jo óg at spilleren må akseptere en mindre sum i lommeboka ettersom klubben tar av samme pott som han ellers ville fått.

Nuvel. Vi får se hva som skjer. Men det hadde vært fint med en forsterkning til...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mar 09, 11:01

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av endre
Jeg tolka da det mer med en gang som at kontrakt/sign-on fee til Borges ikke skal bli noe høyere, men de håper med noen deilige norske dollars kan gjøre at de vil slippe han før!

Right. Men det fordrer jo óg at spilleren må akseptere en mindre sum i lommeboka ettersom klubben tar av samme pott som han ellers ville fått.

Nuvel. Vi får se hva som skjer. Men det hadde vært fint med en forsterkning til...

 

Tolker det samme som Dracula over her, at FFK har lagt inn et lite bud for å få ham nå, men at de ikke vil gå høyere...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 mar 09, 20:32
Endret: 05 mar 09, 20:33
Endret av: Ziggy Stardust

Hva skjer æ ? Kommærn eller kommærn ikke Undecided

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3