Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-dvd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 des 08, 23:37

FFk-dvd

Veldig gøy!

---------------------------

Fredd


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 08, 00:25

11. februar? Denne kunne de vel ha klart å fått til før jul, hadde sikkert blitt en finfin julepresang til veldig mange det. Vel vel, får vente til midten av februar for å kjøpe den til meg selv om ikke annet.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 08, 08:19

Tenker nok Stabæk hadde blitt valgt om de hadde hatt flere og bedre supportere.. Tv2 ser nok at de vil selge fler FFKdvd-er enn Stabæk.. Men kommer dette på blu-ray??  Det hadde vøri noke!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 des 08, 09:54

Opprinnelig postet av FFK1903

11. februar? Denne kunne de vel ha klart å fått til før jul, hadde sikkert blitt en finfin julepresang til veldig mange det. Vel vel, får vente til midten av februar for å kjøpe den til meg selv om ikke annet.

Du kan bestille den nå og skrive ut gavekort på DVD'en som kan gis til jul. Gudd det vel?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 des 08, 10:05

Jeg stussa på at de også lager en RBK-DVD. Men, det er klart, "hele Norges RBK" hadde vel fått en egen DVD-produksjon om de så hadde rykka ned...

Når det er sagt, så er det jo uansett gledelig at de lager en med fokus med FFK - spesielt ettersom jeg aldri har hørt FFK bli nevnt blant de "kommersielle" laga de skulle satse på til neste år. Wink

---------------------------

Hater hat!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 des 08, 11:44

Dette vil vel øke interessen rundt laget? Sponsorene vil vel da se at FFK ikke er en bakgårdsklubb, men faktisk en av de store. Hvis vi klarer å plassere oss blant topp 5 de to neste årene også, så tror jeg tiden fremover kan bli meget lys!

---------------------------

Fredd


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 17 des 08, 12:38

En del klubber lager slike dvder selv med materiale fra tv2 eller nrk.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 08, 12:56

Men er det ikke tv2 selv som lager denne?  Det er jo litt forskjell derCool 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 17 des 08, 23:29

Opprinnelig postet av Husgutt

Men er det ikke tv2 selv som lager denne?  Det er jo litt forskjell derCool 

Denne er det tv2 som står bak.

F.eks Brann sin dvd er det Brann selv som står bak. Men det er jo likevel tv2 som har filmmaterialet.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 des 08, 13:54
Endret: 18 des 08, 13:54
Endret av: endre

Opprinnelig postet av FFK1903

11. februar? Denne kunne de vel ha klart å fått til før jul, hadde sikkert blitt en finfin julepresang til veldig mange det. Vel vel, får vente til midten av februar for å kjøpe den til meg selv om ikke annet.

Snillt av de å lansere den på bursdagen min da.... :) Kommer bare til å få slike dvder jeg da :/

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 feb 09, 11:55

fredrikstadfk.no står det følgende:

" Fotballsesongen 2008-Fredrikstad Fotballklubb finnes i videobutikker og bensinstasjoner fra 11 februar. Dersom du velger å forhåndsbestille denne dvden, får du tilgang tild en 3 dager før"

Hvor kan jeg hente den? Har forhåndsbestillt den. Bør ha tilgang til den nå da?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 feb 09, 13:07

Jeg forstod det slik at den skulle dette ned i postkassa 3 dager før, de må i tilfelle glemt at det ble søndag. Kan hende den infinner seg i postkassa di (og mi) i dag...ellers så var det som valgflesk, for å selge mer....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 feb 09, 14:18

Det er salgs triks.. jeg fikk ikke noe i posten i dag

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 feb 09, 14:50
Endret: 09 feb 09, 15:12
Endret av: Per Egil

Jeg snakket akkurat med markedssjef Magne Rummelhoff. Klubben har ikke fått DVD-en ennå, så det er tydeligvis en forsinkelse et sted. Han regnet med at de som hadde forhåndsbestilt og bodde i Fredrikstad kunne hente den i Aristokraten når den kommer. De som bor utenbys får den i posten.

Han hadde ikke noe tidspunkt for når DVD-en dukker opp, men lovet å følge opp saken.

EDIT: Filmene ble sendt fra produsenten i Danmark i dag, mandag, og kommer forhåpentligvis til Fredrikstad i morgen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 11 feb 09, 16:26

Jeg kjøpte den nettopp på American.


planke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mar 08
Innlegg: 20

Lagt til: 12 feb 09, 17:22

Kan DVDen kjøpes på bensinstasjoner over hele Norge? Eller er det bare i Fredrikstad område?

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 feb 09, 08:10

Fikk den i posten igår.. Jeg håper virkelig mye av pengene går til FFK, for dette var ikke mye å skryte av.. Dersom du ikke har behov for å ha alle målene fra 2008 (minus straffespark av ukjent årsak) i dvdkvalitet, med repriser, så er det ikke så mye å hente her..

Dvd inneholder foruten målkavalkade et lite og dårlig sammendrag av sesongen 2008 (med to sekunder FFK), et 4 minutters intervju med Nils Johan Semb om FFK, et par musikkvideoer med scoringer, bilder fra utdeling av sølvmedaljer og noen klipp fra FFK-tv..

 

Ingen intervjuer med FFKspillere etter sesongen eller noe annet stoff.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 feb 09, 10:34

Trist. Jeg gikk med planer om å gå til innkjøp av denne DVDen, men basert på den beskrivelsen, trur jeg vel ikke at jeg gidder. Frown

Synd, for det hadde vært potensiale i ideen, hvis bare noen hadde gidda å gjøre det skikkelig.

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 feb 09, 10:41

Opprinnelig postet av Magnum

Trist. Jeg gikk med planer om å gå til innkjøp av denne DVDen, men basert på den beskrivelsen, trur jeg vel ikke at jeg gidder. Frown

Synd, for det hadde vært potensiale i ideen, hvis bare noen hadde gidda å gjøre det skikkelig.

Selvom Husgutt ikke liker den, kan vel du like den for det?? Han er jo vanligvis ikke mr. positiv da, så gjør deg opp din egen mening du. Synd hvis resten av FFK-fansen hadde hørt på Husgutt da. Da hadde det blitt dårlig salg.

Jeg kommer til å kjøpe den, så gjør jeg opp min egen mening. Sjansene er jo selvsagt store for at dette er noe skikkelig makkverk, men det blåser jeg i nå.

PS:
Dette er ikke kritikk av Husgutten, men jeg er vel ikke alltid helt enig med han. Men det er jo lov.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 feb 09, 10:57

Joda, jeg har ofte likt ting som andre ikke har likt, eller omvendt. Smile Og jeg hører gjerne noen flere "anmeldelser" først. Men ut fra beskrivelsen hans av innholdet, virker det dessverre ikke som noe jeg vil gidde å bruke penger på.

Jeg hadde håpa på en dokumentar om sesongen, egentlig (en times tid, eller kanskje helst rundt halvannen). Hadde jo ikke vært så vanskelig - klipp fra kampene, utdrag fra intervjuer og nyhetssaker gjort i løpet av sesongen og en kommentarstemme. Alt ligger jo der i TV2 arkiver.

Ønskelig bonusstoff: Målkavalkade (det ble tydeligvis hoved-feature isteden), sølvfesten, intervju med Grönhagen og et par-tre spillere etter sesongslutt. Pluss gjerne et slideshow med presentasjon av spillertroppen 2008, med "For Fredrikstad" eller noe sånt som bakgrunnsmusikk.

Da hadde det vært fint som f! Jeg skulle klart å sette sammen en sånn DVD sjøl om jeg hadde ei ukes tid og tilgang til råmaterialet. Og TV2 burde jo egentlig klare å sette sammen noe som er mye bedre enn det JEG hadde klart.

Men det skal sies, jeg har ikke så mye tiltro til TV2 lenger. Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24