Husk meg
Brukernavn
Passord

En hyllest til keepertrener Jerry knutson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 nov 08, 07:16

Jerry Knutson er keepertrener i FFK og bør få en tråd synes jeg.

Det kan virke som om Jerry gjør en veldig god jobb. Erik og Lasse har fått den treningen som skal til for å utvikle seg som keepere i klubben. Tommy Runar fikk en ny vår og spilte veldig bra. Daniel har virkelig fått seg en opptur.

Hva kan vare grunnen til dette? Jeg tror at det ligge mye på klubbens dyktige keepertrener, Jerry Knutson.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 23 nov 08, 08:22

For å ikke nevne Shabaan...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 nov 08, 08:32

Opprinnelig postet av Jonek

Jerry Knutson er keepertrener i FFK og bør få en tråd synes jeg.

Det kan virke som om Jerry gjør en veldig god jobb. Erik og Lasse har fått den treningen som skal til for å utvikle seg som keepere i klubben. Tommy Runar fikk en ny vår og spilte veldig bra. Daniel har virkelig fått seg en opptur.

Hva kan vare grunnen til dette? Jeg tror at det ligge mye på klubbens dyktige keepertrener, Jerry Knutson.

 

Det er helt riktig... Samme hvem vi får som keeper, når vi har JERRY....

Så FFK, ikke betal dere ned i møkka for og beholde Daniel...

Lasse og Bråthen er snart friskmeldte.

Neste år er en av de landslagskeepere...

---------------------------

Heia FFK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 nov 08, 11:52

Helt enig med Jonek, og jeg er veeeldig glad for at Jerry er med i trenerteamet også neste år. Jerry må være Norges beste keepertrener.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 08, 14:42

Det skjer noe med keepere når de kommer til FFK. De spiller bedre. Jeg tror det skyldes blant annet Knutson.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 nov 08, 18:21

Jeg har vært med på et par treninger hvor Jerry har trent ungdomskeepere, og han er fantastisk dyktig. Han stiller høye krav, men har alltid smilet på lur. Joachim Jonsson har også sagt flere ganger at Jerry er uhyre viktig. Og viktigheten av gode keepere ser man jo. De tre beste lagene, Stabæk, FFK og Tromsø har jo alle tre hatt gode keepere i år.

Husker også flere ganger opp i gjennom årene hvor spillere har fortalt til media etterpå at de scoret et pent mål fordi Jerry hadde fortalt noe om en keepers feilposisjonering.

Jerry gjør en veldig god jobb, og jeg tror det er viktig å ha med seg ham i fremtiden også.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 nov 08, 09:24

helt enig. HYLL HYLL HYLL!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 nov 08, 23:58

Opprinnelig postet av Lemmy

Husker også flere ganger opp i gjennom årene hvor spillere har fortalt til media etterpå at de scoret et pent mål fordi Jerry hadde fortalt noe om en keepers feilposisjonering.

Gashi scoret jo blant annet på et flott volleyskudd fra langt hold mot HamKam fordi Jerry hadde sagt på forhånd at Rønningen har en tendens til å stå langt ute.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 08, 15:19

Jepp, den jeg siktet til. Men husker også flere ganger for haugevis av år siden hvor det ble sagt i media at Jerry hadde fortalt noe om motstandernes keeper. ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24