Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 nov 08, 00:47

Heller Soko enn Brenne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 nov 08, 08:16

ønsker å presisere at hverken soko eller brenne vil blir hentet som "backup" sentralt. den nye spilleren vil krige om 2 ledige plasser sentralt i en tøff og sunn konkurranse mot gashi og kasey, som igjen vil bringe klubben fremover. vi behøver konkurranse om plassene!!

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 nov 08, 23:12

Opprinnelig postet av keiko99

jeg må le: En av de største stjernene som kan forsvinne fra Åråsen, ifølge RB Sporten, skal være Simen Brenne. Midtbanemannen skal i utgangspunktet være en del av Bergs planer, men et stort nok bud kan likevel føre til salg

vel dem liker og ta litt hardt i syns jeg Smile

 

Tror det sier mer om nivået til LSK enn nivået til Simen Brenne gitt...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 nov 08, 10:51

Opprinnelig postet av bateman

ønsker å presisere at hverken soko eller brenne vil blir hentet som "backup" sentralt. den nye spilleren vil krige om 2 ledige plasser sentralt i en tøff og sunn konkurranse mot gashi og kasey, som igjen vil bringe klubben fremover. vi behøver konkurranse om plassene!!

 

Mja, jeg kan nå også se for meg at vi kan få en ny Bjørkøy situasjon hvis vi har så gode spillere på benken.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 nov 08, 13:51

Gerrbrand til Hammarby allerede i år???

Hvis det stemmer at Hammarby er sugne på å hente han nå, bør vi IKKE selge han billig.

Er mere keen på å beholde han ut kontrakta enn å sitte igjen med et par mill, ref. overgangen til Rami Shaaban.

Virka jo ikke akkurat som om Hammarby var stinn av gryn. De klarte jo knapt å hoste opp noe som helst.

Synes heller ikke at FFK skal være "snille" fordi han lengter hjem osv... Vi kan jo ikke leke butikke heller!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 08, 14:33
Endret: 10 nov 08, 14:35
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av BøgeJon
Virka jo ikke akkurat som om Hammarby var stinn av gryn. De klarte jo knapt å hoste opp noe som helst.

Det tror jeg faktisk var mer forhandlingtaktikk enn noe annet. Derfor ga de Shaaban en kontrakt han ikke kunne si nei til, fikk han på deres side i overgangssaken. Shaaban ville til Hammarby, de mente prisen var for drøy, Shaaban sutret til media for å få ned prisen og FFK ga seg til slutt.

La oss si at i steden for å betale 7-8 millioner for Shaaban og 2 millioner i lønn og en signeringsbonus på 1 million (vage tall), så fremlegger de et kontraktforslag til Shaaban på 2 millioner i lønn og 2 millioner i signeringsbonus. Dette frister Shaaban og sammen får de FFKs prisforlangende ned 3-4 millioner og vips har Hammarby spart 2-3 millioner. Tallene er sikkert feil, men bare for å illustrere hvor sleipe jeg har fått inntrykk av at dem var.

Som jeg har skrevet tidligere, de svenskene får først bli enig om pris med FFK før de får fremlegge en kontrakt til Gerrbrand. Og den overgangssummen skal de faen ikke få lov til å gå ned på.

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 nov 08, 14:56

Gerrbrandt har jo sagt at Hammarby gjorde livet surt for han da han dro til Leicester for noen år siden også.. Høres ut som noen sleipe jævler disse svenskene.. Erkan Zengin hadde muligens vært FFK spiller nå om han hadde spilt i en annen klubb..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 nov 08, 15:21

Opprinnelig postet av Husgutt

Høres ut som noen sleipe jævler disse svenskene..

De spiller jo som noen sleipe jævler også. (Okei, jeg baserer uttalelsen min på én kamp, jeg innrømmer det. Men det frista ikke å se dem mer etter det).

---------------------------

Hater hat!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 10 nov 08, 15:30

Opprinnelig postet av Snæbbis

Opprinnelig postet av bateman

ønsker å presisere at hverken soko eller brenne vil blir hentet som "backup" sentralt. den nye spilleren vil krige om 2 ledige plasser sentralt i en tøff og sunn konkurranse mot gashi og kasey, som igjen vil bringe klubben fremover. vi behøver konkurranse om plassene!!

 

Mja, jeg kan nå også se for meg at vi kan få en ny Bjørkøy situasjon hvis vi har så gode spillere på benken.

både gashi og brenne kan jo vikariere på kantene også. i tillegg vil vi også få en glimrende mulighet til å variere med 4-3-3 i det vi kan ha wehrman som anker og brenne og gashi som indreløpere. everton kan faktisk klare en ensom spiss rolle. så kan brenne og gashi krige om toppscorertittelen

---------------------------

med ffk til champions league!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 nov 08, 17:09

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Snæbbis

 

Mja, jeg kan nå også se for meg at vi kan få en ny Bjørkøy situasjon hvis vi har så gode spillere på benken.

både gashi og brenne kan jo vikariere på kantene også. i tillegg vil vi også få en glimrende mulighet til å variere med 4-3-3 i det vi kan ha wehrman som anker og brenne og gashi som indreløpere. everton kan faktisk klare en ensom spiss rolle. så kan brenne og gashi krige om toppscorertittelen

Gashi er sentral midtbane, det har han selv presisert ganske tydelig. Og om Brenne og Gashi skal krige om toppscorertittelen så ender vi på nedre del. Dette innlegget her gjorde meg forbanna. Skaff oss noen nye gode spillere, Simen kan gå til moss og slikke ballene til eggen!

Gashi håper jeg blir på sin plass...

---------------------------

Heia FFK


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 10 nov 08, 18:24

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Snæbbis

 

Mja, jeg kan nå også se for meg at vi kan få en ny Bjørkøy situasjon hvis vi har så gode spillere på benken.

både gashi og brenne kan jo vikariere på kantene også. i tillegg vil vi også få en glimrende mulighet til å variere med 4-3-3 i det vi kan ha wehrman som anker og brenne og gashi som indreløpere. everton kan faktisk klare en ensom spiss rolle. så kan brenne og gashi krige om toppscorertittelen

 Dette innlegget her gjorde meg forbanna.

Moro!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 10 nov 08, 19:29

Opprinnelig postet av Lex

Skaff oss noen nye gode spillere

jeg skal se hva jeg kan bla opp

---------------------------

med ffk til champions league!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 nov 08, 19:34

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Lex

Skaff oss noen nye gode spillere

jeg skal se hva jeg kan bla opp

Suverent...

---------------------------

Heia FFK


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 nov 08, 21:23

Kanskje FFK og Hammarby er i samtaler om å bytte Zengin mot Gerrbrand? Jeg starter ikke et rykte, for jeg har ikke hørt noe som helst, men det er jo ikke utenkelig.

For min egen del håper jeg ikke Gerrbrand er på vei bort. Han er en meget viktig brikke i forsvaret vårt. Han er ikke like synlig som Raio i spillestilen (hvem er vel det?) men han er rolig og har kontroll på det meste. En god spiller som får for lite oppmerksomhet for den gode jobben han gjør. Jeg vil ha gjerne Zengin til FFK, men ikke i bytte mpt Patrik Smile

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 nov 08, 22:17

Jeg ser at det er Silly Season på gang mange steder.

Husqvarna håper Tegstrøm kommer hjem Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 08, 22:29

Om det nu fanns en liten strimma hopp någonstans om Tegströms återkomst så dog den nog i helgen står det som en oppdatering etter hans to mål mot Molde. Kan ikke akkurat se at det tok livet av noe som helst. Statusen hans i troppen er ikke så mye endret i det siste tror jeg, og kommer det inn et bud, så tror jeg FFK nesten er villig til å godta det meste. Litt på grunn av spillerens prestasjoner, men kanskje like mye for å frigi midler og minske lønnsutbetalingene før nye spillere kommer inn.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 08, 22:33

... men aldri i verden om Tegström nå tar turen til tredje høyeste nivå i Sverige.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 nov 08, 23:48

Har Hammarby lov til og ha samtaler med Gerrbrand uten FFKs samtykke?

 

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article122351.ece

 

 

 

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 08, 23:51
Endret: 10 nov 08, 23:51
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Har Hammarby lov til og ha samtaler med Gerrbrand uten FFKs samtykke?

Nei. Med mindre han har seks mnd igjen av kontrakten er det vel slik at de må ta kontakt med klubben før spilleren. Men det kan jo hende de har spurt FFK...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 nov 08, 11:16

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Har Hammarby lov til og ha samtaler med Gerrbrand uten FFKs samtykke?

Nei. Med mindre han har seks mnd igjen av kontrakten er det vel slik at de må ta kontakt med klubben før spilleren. Men det kan jo hende de har spurt FFK...

 

Mener jeg har lest/hørt noe om at de bare trenger å informere klubben at de snakker med ham ev at spilleren selv bare må informere om dette...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3