Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk til dere alle

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 08, 18:54

Da medaljene var delt ut og "For Fredrikstad" ble spilt er det største øyblikket jeg har opplevd med FFK. Tror aldri jeg har hørt vakrere sang. Det var stort å høre 12000 mennesker synge ut.

TAKK alle sammen og gratulerer med sølv.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 08, 02:03
Endret: 04 nov 08, 11:57
Endret av: fredrikstadpatriot

Samme sier jeg! Tusen takk alle sammen! Spillere, trenere, støtteapparat, administrasjon, publikum, PH,  og alle som har bidratt til å gjøre årets sesong så fantastisk som den ble!

Når For Fredrikstad ljomet utover stadion igår var det en enorm opplevelse! Den største opplevelsen jeg har hatt på Fredrikstad Stadion!

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 06 nov 08, 08:50

Vi var 28 minigolfspillere på Mallorca på turnering. Alt fra Aalesund, Tromsø, Start mm, men tårene kom da vi så og hørte det som Dokka nevner.Vi var alle enige om at FFK er størst. Nå gleder vi oss bare til La Manga. Takk for en fin sesong til dere alle.Cool


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 12 nov 08, 15:29

Minigolfturnering? Finnes det?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 08, 15:44

100% enig med dokka. Tusen takk alle sammen.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 08, 18:08

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Samme sier jeg! Tusen takk alle sammen! Spillere, trenere, støtteapparat, administrasjon, publikum, PH,  og alle som har bidratt til å gjøre årets sesong så fantastisk som den ble!

Når For Fredrikstad ljomet utover stadion igår var det en enorm opplevelse! Den største opplevelsen jeg har hatt på Fredrikstad Stadion!

 

Hvorfor sletta du RHE og BRH som du først skrev? (mulig jeg er på bærtur da) Synes du ikke vi har bidratt littegrann vi óg da? Wink Uansett, takk til alle sammen som har vært på Stadion og bidratt, alle spillerne, Grønis osv, jeg har hatt en kjempesesong med moro både på tribuna og på fotballbanen. Kan ikke vente til neste sesong. Blir å døyve abstinensene med Stjernen, og CL og kanskje litt PL på tv-burken.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24