Husk meg
Brukernavn
Passord

Stem frem «ÅRETS FFK-SPILLER»

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 okt 08, 17:44

Jeg har stemt på den beste og viktigeste spilleren til FFK i år. Han har fornærmet mange med sine utspill, men har vært best og viktigest i år for FFK. Helt enkelt.

Kasey Wehrmann

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 okt 08, 20:39

lasse staw og ørlund har begge vært fantastiske de kampene de har spilt, men har for få kamper til å fortjene en slik tittel.hadde en av de fått 20kamper ville stemmen gått den personen(forutsett at nivået holdes på et høyt nivå hele ses).

i forsvaret vil raio,gerrbrand og wallace alle være gode kandidater. det er nødt å bli flere aktuelle kandidater som fortjenere tittelen når ffk tar sølv!!raio kriger som en helt og er på samme solide nivå gjennom hele sesongen-noe han presterer verdt år. gerrbrand har dog for meg levert på et enda høyere nivå og er et hestehode foran. wallace sleit tidvis i starten av ses med plassering, tempo og det rent taktiske. men skulle bare mangle-gutten har dog aklimatisert seg uhyggelig raskt(akkurat som everton) til brasilianer å være. alanzino i stabæk var en "vits" første året...grunnet dette og fantastisk innsats, offensive bidrag, defensive bidrag og frisparksperler gjør ham til min favoritt i år.

ellers kommer man ikke utenom kasey, var laget klart viktigste spiller i vårsesongen, men sutret og klaget etter sommern, har heller ikke bidratt i siste del av ses grunnet skade.

på topp er tarik en het kandidat selv om han forsvant i sommer og mangler en del kamper fra 26. meget viktig mann som everton faktisk kan klare å erstatte mot alle odds. et angrep alene tarik! også gardar bør med i en vurdering, noe ujevn men alltid herlig innsats, samt nese for mål. har vel blitt 10 el 11? noe som er bra, gardar har også hatt en skadeperiode og mistet noen kamper.scoringssnittet er neppe langt ifra mål i annenhver kamp. husker hvordan folk slaktet ringberg i sin tid som scoret "sensasjonelle" 10mål for et ffk som slet i bånn av tabellen HELE sesongen. DET var en sterk prestasjon det!

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 29 okt 08, 22:19
Endret: 29 okt 08, 22:20
Endret av: ishmaelSchmuck

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Både litt for mørk rødfarge og det at bildene har for mye farge. Dvs lavere opasitet, altså høyere gjennomskinnelighet (hadde kanskje vært lettere å si det). Det er litt for prangende på en måte.

Jeg tror begrepet du leter etter er fargemetning (saturation) Smile

Forøvrig gikk min stemme uten tvil til Gerrbrand - lagets viktigste spiller etter min mening

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 29 okt 08, 22:49

Ikke vanskelig å finne gode kandidater til årets FFK spiller etter en sesong som dette. Liten tvil om at frisparkene til Pereira er de sterkeste enkeltprestasjonene samt at han har utviklet seg voldsomt i løpet av sesongen. Wehrman bar hele laget på sine skuldre i en lang tid, fram til laget fikk nok tro på seg selv til kunne følge opp uten ham. Ingen av de tre keeperne har vel på noe tidspunkt spilt seg ut av laget. Gerrbrand og Gashi er ikke glemt. Kvisvik og Barsom har levert varene. Thomassen har kommet friskt inn. Men jeg stemte på overraskelsesmannen Gardarson, vår beste spiss i år, både med og uten Tarik i laget.

Neste år derimot tror jeg det blir Everton dos Santos.

 


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 29 okt 08, 23:02
Endret: 29 okt 08, 23:07
Endret av: Espen

Opprinnelig postet av Costanza

Avstemningen er årets FFK-spiller. Ikke årets viktigste spiller . Det er opp til hver enkelt hva man vil legge vekt på når man stemmer på årets FFK-spiller. Synes overhodet ikke det er merkelig om noen også tar spillernes holdninger med i betraktningen, i hvert fall ikke om det er jevnt mellom noen spillere

Selvsagt skal folk få bestemme hva de legger i avstemningen selv. Men i min verden vil Årets spiller automatisk være identisk med årets viktigste spiller. Jeg klarer ikke helt å se hvilke andre kriterier som skal legges til grunn for Årets spiller.

Spillere som har bemerket seg spesielt på bestemte områder, bør heller kalles "årets komet", "årets kjøp", "årets frisparkfot" osv osv.

Men hvordan kan Årets spiller være noen andre enn den enkeltspilleren som alt i alt har betydd mest for lagets prestasjoner i sesongen som gikk?

Er det noen der ute som har stemt på en spiller de ikke mener har vært den viktigste FFK-spilleren i år? Nysgjerrig...

 


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 okt 08, 00:40

Uten tvil Wallace. Kanskje det beste kjøpet ffk har gjort noengang. Strålende offensivt, og etter en liten innkjøringsperiode i starten av sesongen har han vært knallgod defensivt også.

Mitt andrevalg er Gardar. Ærlig spiller som jobber knallhardt. Er også klubbens toppscorer.

Wehrman var ikke et alternativ engang, etter all sutringa hans.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 okt 08, 03:26

Opprinnelig postet av Snæbbis

Det er "årets ffk-spiller" ikke "årets viktigste ffk-spiller".

Blir ikke det 2 stykker møkk av samme rompa? (dårlig anolgi) Den viktigste for meg er den som har bidratt mest og er den spilleren som vi ikke kan klare oss uten, og akkurat per idag er det Totte for meg! En langt mer komplett spiller enn hva Piroja noen gang kommer til å bli i forsvar! Ikke at jeg ikke liker Raio, men Totte er den beste spilleren på FFK, og han har ikke int. av å være det heller!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 30 okt 08, 15:41

Wallece Fernando Pereira :D

---------------------------

FOR FREDRIKSTAD !!!


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 30 okt 08, 17:14

Jeg stemte på Wallace Laughing


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 30 okt 08, 18:31

Årets FFK spiller er et meget vanskelig valg.

For meg stod det mellom 4 spillere.

 

Piroja  (Luftssyrke, Timing, Innsats ,Herlig instilling)   Smile

Gashi (Innsats, Løpsstyrke, Offensive kvaliteter, lager endel mål)  Surprised

Wehrman (Autoritær, Sterk, Midtbane anker, Skuddsterk, KAPTEIN MEDSTORE BOKSAVER) Money mouth

Kvisvik (Teknisk, Passningsfot, Sikre løsninger, Gjør andre gode, ØNSKER MÅL) Embarassed

 

Valget for meg ble Wehrman.

 

Råtta, ....Gardarson?? Cool

 

---------------------------

theiv


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 okt 08, 19:28
Endret: 30 okt 08, 19:28
Endret av: FFK1903

For meg var det egentlig lett.

1. Pereira
- har hatt en god sesong og blir bedre og bedre. Krydrer det hele med frisparkperler

2. Johannsson
- iherdig innsats igjennom hele sesongen og har levert jevnt med scoringer. Minsket savnet av Tarik.

3. Gerrbrand
- en spiller som kanskje virker litt usynlig, og som kanskje blir mest "synlig" når han ikke spiller. Gjør nesten aldri feil!

4. Gashi
- i sterk konkurranse med Wehrman, men den lille hissige rotta har hatt en god sesong. Spesielt på høsten der savnet av Wehrman har blitt liten ettersom Gashi har løpt som en hest med en horny bonde etter seg de siste kampene.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 31 okt 08, 01:35

Opprinnelig postet av thh

Råtta, ....Gardarson?? Cool

 

Husker fremdeles hvordan Rekdal annonserte sin tiltro til en spiller som ingen andre nevnte på den tiden. Kallenevnet satt seg visst aldri fast, men Rekdal visste hva han snakket om. Gardar Johansson har markert seg som en av de bedre spissene i TL i år. Han ledet klubbens pongliga da Tarik dro. Så ble han skadet, men kom raskt og sterkt tilbake. Jeg mener han har vært en av de mest stabilt gode spillerne denne sesongen, Han scorer mål, legger målgivende pasninger, er frisk, ivrig og ikke minst fair i spillestilen. En verdig kandidat til årets spiller i mine øyne, selv om det er nok av gode kandidater i år.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 okt 08, 10:53
Endret: 31 okt 08, 10:54
Endret av: hasse33

Mye bra å velge mellom, men Gashi, Werman, Barsom, Raio, Gerrbrandt, Gardar og Wallace er de spillerne som bør være øverst på lista, så kommer selvsagt Øhrlund, Kvisvik, Everton og Opphaug som har hatt innhopp, blitt skada, kommet midt i sesongen etc......

Uansett så har jeg sansen for Raio.. en mann som gir alt. Glemmer aldri når han fikk seg en smell i panna, var ute 5 minutter og fikk plastra halve hodet (omtrent) og det første han gjør når han er på banen igjen er å gå opp i en hodeduell. Slikt står det respekt av !!!


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 31 okt 08, 11:30

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av thh

Råtta, ....Gardarson?? Cool

 

Husker fremdeles hvordan Rekdal annonserte sin tiltro til en spiller som ingen andre nevnte på den tiden. Kallenevnet satt seg visst aldri fast, men Rekdal visste hva han snakket om. Gardar Johansson har markert seg som en av de bedre spissene i TL i år. Han ledet klubbens pongliga da Tarik dro. Så ble han skadet, men kom raskt og sterkt tilbake. Jeg mener han har vært en av de mest stabilt gode spillerne denne sesongen, Han scorer mål, legger målgivende pasninger, er frisk, ivrig og ikke minst fair i spillestilen. En verdig kandidat til årets spiller i mine øyne, selv om det er nok av gode kandidater i år.

 

Mente ikke å protestere på ditt valg av "Årets spiller", men at du kalte han for GARDARSON.

---------------------------

theiv


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 31 okt 08, 12:20

Kjør flere "underpoller", årets: keeper, forsvarer, midtbanespiller og spiss....

Årets kjøp, overraskelse og årets match....


Bare ett forslag om noen av de ansvarlige har tid og lyst....polls er jo gøy ! ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 okt 08, 12:30

Hva med kåringen av "Årets midtstopper med hodestyrke og bolleklipp"? Tongue out

Neida, kunne sikkert hatt litt flere poller enn den ene i løpet av sesongen. Dessuten syns jeg at Holters, som har brevkurs i både strikking, hekling og dukkemakeri, kunne laget en karikaturisk dukke av "Årets spiller". Det ville de sikkert satt pris på!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 31 okt 08, 12:54

Hehe..årets brasilianske venstraback ? Årets svenske keepernykommer ? Mange muligheter ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 31 okt 08, 13:02
Endret: 31 okt 08, 13:03
Endret av: JipJap

Opprinnelig postet av thh
 

Mente ikke å protestere på ditt valg av "Årets spiller", men at du kalte han for GARDARSON.

Det var en "phun" på at Rekdal kalte han for Gardarson da han spådde han som en av "utfordrerne" til toppscorerertittelen før sesongstart/tidlig i sesongen.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 okt 08, 13:09

Gardarson har jo holdt seg ved like..... Han som kommenterte Molde FFK brukte det også... :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 nov 08, 20:23

Da var årets siste kamp unnagjort, så da er det bare for etternølere å avgi sine stemmer.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24