Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen LSK - FFK (23. runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 okt 08, 18:10

Opprinnelig postet av Bedreviteren
...mot gamle og kommende lagkamerater?

Som i at Brenne kommer hit, eller i at vi selger flere spillere til LSK?

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 01 okt 08, 18:16

Dem kan få tegan så kan vi få simen tilbake :)

Fair deal Smile


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 okt 08, 22:48

Jeg gleder meg sinnsykt.....til at Everton, etter et utsøkt mottak, setter fart mot LSK sin 16-meter. Han kjører ei rå finte på Kippe som detter, og en altfor treg Riseth ser seg nødt til å felle han, ca 20 meter, litt til høyre for målet. Vår alles kjære Wallace trer frem og trer ballen i krysset....igjen. Everton og Dominic får også hver sin scoring, og Gardar avslutter ballet med en volley fra 13 meter.

Finnes ikke mye som smaker bedre enn enn 0-4 seier mot et tannløst Lillestrøm, totalt blottet for selvtillit:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 01 okt 08, 22:53

Opprinnelig postet av djpete

Jeg gleder meg sinnsykt.....til at Everton, etter et utsøkt mottak, setter fart mot LSK sin 16-meter. Han kjører ei rå finte på Kippe som detter, og en altfor treg Riseth ser seg nødt til å felle han, ca 20 meter, litt til høyre for målet. Vår alles kjære Wallace trer frem og trer ballen i krysset....igjen. Everton og Dominic får også hver sin scoring, og Gardar avslutter ballet med en volley fra 13 meter.

Finnes ikke mye som smaker bedre enn enn 0-4 seier mot et tannløst Lillestrøm, totalt blottet for selvtillit:-)

Jeg fikk ereksjon når jeg leste dette...

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 okt 08, 23:14

Æsj!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 02 okt 08, 09:07

Opprinnelig postet av djpete

Jeg gleder meg sinnsykt.....til at Everton, etter et utsøkt mottak, setter fart mot LSK sin 16-meter. Han kjører ei rå finte på Kippe som detter, og en altfor treg Riseth ser seg nødt til å felle han, ca 20 meter, litt til høyre for målet. Vår alles kjære Wallace trer frem og trer ballen i krysset....igjen. Everton og Dominic får også hver sin scoring, og Gardar avslutter ballet med en volley fra 13 meter.

Finnes ikke mye som smaker bedre enn enn 0-4 seier mot et tannløst Lillestrøm, totalt blottet for selvtillit:-)

Du drømmer du Baktus bror.....

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 okt 08, 16:06

Noen som vet hva billetter koster? Ikke bussbilletter, men på stadion?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 08, 16:55
Endret: 02 okt 08, 17:00
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av Lemmy

Noen som vet hva billetter koster? Ikke bussbilletter, men på stadion?

170 for voksen, 100 for barn/honnør.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 08, 05:53

Fotballmagasinet før LSK-FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 okt 08, 00:45

jeg trur at vi vinner hvis vi klarer å sette de store sjangsene vi får.

vi har slitt i det siste med å skore på de opplagte sjangsene i det siste. hadde vi klart det i de siste 4 kampene så hadde vi fortsatt vært med i gull kampen.

setter vi de mot lillestrøm så vinner vi. trur at everton eller adiah skorer i denne kampen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 08, 11:49

Wallace på kanten

Det er usikkert hvordan forsvarsfireren blir. Joachim Thomassen har ikke trent de to siste dagene og må trolig stå over matchen på Åråsen. Raymond Kvisvik er ute med karantene og derfor leker Anders Grönhagen med tanken om å flytte Wallace Fernando Pereira opp på kanten. Dermed kan Vidar Martinsen og Jan Tore Ophaug komme til å spille backer.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 04 okt 08, 11:51

Er pac ennå skada?

Vil mye heller ha han der viss han er frisk.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 08, 11:52

Skal man tro hva FB skriver, får vi visstnok dette laget siden Thomassen er skadet:

                           Örlund

Martinsen     Piiroja     Gerrbrand   Ophaug

Barsom      Ramberg     Gashi     Wallace

                   Everton      Jòhannsson

Kan jo passe bra det, ettersom vi trenger alt vi kan få av luftstyrke mot Lillestrøm. Og Wallace var jo til tider like mye ving som han var back mot Godset, og da var han virkelig god! Fire luftsterke i backfireren vår, samt Barsom og Gardar på defensive dødballer er vel ikke så gæærnt? :)

Det er vel dette alternativet som er mest realistisk. Men, skulle han ønske noe annet kan vel kanskje Everton spille kant? Han hadde flere av de egenskapene en kant bør ha, og det kunne vært artig og sett ham der. Så spiller Adiyah på topp, Wallace på venstreback og Ophaug på høyre.

Men likevel, syns det første alternativet ser best ut. Tipper LSK kommer til å presse oss høyt det første kvarteret, men da må ikke forsvaret gå i den fella at de begynner å slå mye langt, da er vi fortapt. Vi må spille ut LSK og komme rundt på kantene og til innlegg, og bruke Everton i mellomrommet. Klarer vi det i tillegg til at vi er med fra start og spiller bra fotball, har jeg troa på poeng! 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 08, 11:54

Opprinnelig postet av Martin

Er pac ennå skada?

Vil mye heller ha han der viss han er frisk.

Czwartek sliter med en vond lyske(mener jeg).. Han er hvertfall skadet og uaktuell..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 04 okt 08, 12:20

lillestrøm har dessverre mer enn bare luftstyrke å komme med, så det er ikke alt som bør telle når vi komponerer forsvaresfireren. dessuten vil et forsvar med ophaug (på back), raio, gerrbrand og martinsen være ekstremt dårlig med ballen i laget. det er kun gerrbrand av disse som har en habil oppspillsfot. hvis lillestrøm presser oss tilbake, kan jeg se for meg at vi kommer til å miste ballen alt for tidlig med dette oppsettet. jeg vil ha dette laget:

                       Örlund

Ophaug      Piiroja     Gerrbrand   Wallace

Barsom      Ramberg     Gashi     Everton

                   Dia      Jòhannsson

 

---------------------------

med ffk til champions league!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 08, 13:03

Men hvor viktig er det å ha forsvarsspillere som har gode oppspillsføtter i denne kampen? Jeg personlig ser helst at FFK slår minst mulig langt mot Kippe og Riseth som begge er meget gode i lufta.

Ballen bør helst opp på Everton eller Gardar i mellomrommet, så kan vi starte angrepene våre derfra. Vi må også en del gjennom midten, eller ut på kantene. Ballen må hvertfall mest mulig langs bakken, og vi må prøve å spille ut Lillestrøm. Og Vidar Martinsen har vel ikke så dårlig oppspillsfot, uansett? Ophaug og Piiroja kan jeg være enig i...

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 04 okt 08, 19:25

Riise er skadet ijen, blir sikkert klar men er lov og håpe. Smile

 

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article119580.ece

 

 


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 04 okt 08, 23:25

Skeptisk til å bruke trege sidebacker med de raske vingene LSK har. Myklebust tripper greit avgårde han også. Tror disiplin i den bakre fireren er et nøkkelord her, LSK slår alltid høyt og langt, og da må man ha stram linje i forhold til offside. Jeg tror vi får kjørt oss i denne kampen, og har en elendig følelse.

---------------------------

-Elsker alle-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 okt 08, 13:37

Håper på mange bevegelige spillere og teknisk spill langs bakken. Får vi dobla på kantene  og Everton og Gardar finner tonen idag og, da henger nok ikke Kippe og co med i svingene..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 okt 08, 15:19

Det sannsynlige FFK-laget i 4-4-2:

Örlund

Martinsen - Gerrbrand - Piiroja - Ophaug

Barsom - Ramberg - Gashi - Wallace

Everton - Gardar

Fire stoppere mot dødballsterke LSK er sikkert kjekt, men må si jeg har en smådårlig magefølelse i dag. Får håpe Gardar har funnet former, og at Wallace og Everton byr opp til brasiliansk samba.

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3