Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen skal holde kjeft mot RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 sep 08, 20:00

Leser på f-b at vi skal holde kjeft de første 15 minuttene mot RBK som en protest mot ståplassforbud, endring av kampdager og høye billettpriser. Det er etter oppfordring fra Norsk Supporterallianse, og skal vel markeres på alle norske arenaer får vi håpe. Jeg er enig i at det bør sies i fra, men er ikke sikker på om metoden vil ha noen virkning. Jeg håper selvfølgelig det. Spesielt ståplassforbud og endring av kampdager er uting i mine øyne. Hva tenker folket?

Synes forresten det er rart at det ikke står noe om det på Plankehaugen.no

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 sep 08, 20:05

Opprinnelig postet av Scout

Leser på f-b at vi skal holde kjeft de første 15 minuttene mot RBK som en protest mot ståplassforbud, endring av kampdager og høye billettpriser. Det er etter oppfordring fra Norsk Supporterallianse, og skal vel markeres på alle norske arenaer får vi håpe. Jeg er enig i at det bør sies i fra, men er ikke sikker på om metoden vil ha noen virkning. Jeg håper selvfølgelig det. Spesielt ståplassforbud og endring av kampdager er uting i mine øyne. Hva tenker folket?

Synes forresten det er rart at det ikke står noe om det på Plankehaugen.no

Det kommerWink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 sep 08, 20:29

Det hadde jo vært mye tøffere med en sang mot NFF enn stillhet! Dette vil jo også muligens straffe hjemmelagene, som ikke får den samme fordelen av hjemmebane som vanlig.. Hvertfall i et kvarter. :)

Men en sang mot NFF som runget på alle Norges stadioner syns jeg hadde vært mye bedre..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 08, 22:34

Opprinnelig postet av Lemmy

Det hadde jo vært mye tøffere med en sang mot NFF enn stillhet! Dette vil jo også muligens straffe hjemmelagene, som ikke får den samme fordelen av hjemmebane som vanlig.. Hvertfall i et kvarter. :)

Men en sang mot NFF som runget på alle Norges stadioner syns jeg hadde vært mye bedre..

Det er vi selvfølgelig frie til å komme på etter disse 15 minuttene. Her er et eksempel på det hvor Hammarby og AIK stemmer i sangen begge to:

http://www.youtube.com/watch?v=DYS40G_ociw 

Går jo an å være mer kreativ da, men det gir jo en utrolig effekt.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 sep 08, 22:48

Hva tror du er mer effektfullt? Helt stille på alle kamper i 15 minutter, eller et sammensurium av noe som skal være samstemt over en stadion?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


gunda

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07
Innlegg: 19

Lagt til: 09 sep 08, 23:07

Vi supporterne er en del av underholdningspakka "fotball". Det forstår NFF, men forstår de det nok? Vi blir nok en lettvekter målt opp mot makta og penga. Jeg tror det er liten sjanse for at noen stille minutter vil "skremme" NFF, men kanskje hvis det etterfølges av en edruelig dialog hvor supporternes ønsker fremmes på en saklig måte.

---------------------------

KICK and RUN
(utur)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 08, 23:17
Endret: 09 sep 08, 23:18
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av gunda

Vi supporterne er en del av underholdningspakka "fotball". Det forstår NFF, men forstår de det nok? Vi blir nok en lettvekter målt opp mot makta og penga. Jeg tror det er liten sjanse for at noen stille minutter vil "skremme" NFF, men kanskje hvis det etterfølges av en edruelig dialog hvor supporternes ønsker fremmes på en saklig måte.

Hvis dem nekter å høre på oss er det vel bare å utvide det til hele omganger. Så får NFF se hvor stor markedsverdi fotballen har uten oss. Hadde vi også greid å boikotte kamper fullstendig hadde man blitt skikkelig desperate. Her i Norge er interessen faktisk ikke større enn at man vil merke det betraktelig. Men det er vel kanskje å sikte litt høyt.

 

Kjernen hadde jo en sånn protest for et par år siden. Den hadde effekt på RBK (dette var bare en kamp med 15 minutters stillhet).


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 sep 08, 04:02

http://www.new.facebook.com/wall.php?id=20055412716#/event.php?eid=20055412716

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 10 sep 08, 18:14

hammarby - Aik ropet, kun rått


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 11 sep 08, 14:33

Til orientering, Kjernen, UN og TT05 stiller seg også bak denne aksjonen. Vi holder kjeft og sitter ned i 15 minutter. Så begynner vi. Håper vi får til et helvetes liv sammen etter protesten, så vi får markert dette skikkelig.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 sep 08, 09:21

Opprinnelig postet av svartoghvit

Til orientering, Kjernen, UN og TT05 stiller seg også bak denne aksjonen. Vi holder kjeft og sitter ned i 15 minutter. Så begynner vi. Håper vi får til et helvetes liv sammen etter protesten, så vi får markert dette skikkelig.

Klanen og Bastionene skal synge fram il kampstart. Da skal de sette seg ned og holde kjeft.

Det er viktig at vi på Plankehaugfeltet setter oss ned, det vil gi en større effekt.

Det virker som om noen her inne ikke har skønt hvor viktig denne demonstrasjonene som vil væren en europeisk fellesmarkering.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24