Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke realistiske forsterkninger ønskes for neste sesong?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 okt 08, 18:01
Endret: 22 okt 08, 18:01
Endret av: dracula

1: Høyreback

2: Høyrekant

dersom mer til overs!!!!

Midtbanen kriger til å puste Wehrman/Gashi i nakken. F.eks Soko

Spiss, enig med Holters vuirdering.

Beholde Wallace, sikre seg Everton.

Ps det siste det viktigste.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Arwen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 18 apr 07
Innlegg: 6

Lagt til: 22 okt 08, 18:09
Endret: 22 okt 08, 22:03
Endret av: Arwen

Vil gjerne se Jonathan Parr i rødt og hvitt


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 okt 08, 18:13

Blir spennende med ASA møtet i dag, der er tema penger, det er snakk om ny emisjon, eller lån.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 okt 08, 21:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det eneste vi trenger er en høyre kantspiller, med mindre noen forsvinner i vinter og må erstattes.

Nja, Barsom har vel vist i de siste kampene at han en en god høyre kantspiller...?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 okt 08, 21:38

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men hvorfor skal vi ha en ny spiss?

Hva med han austnes fra viking. Ung norsk spiller som viste hva han kunne i AaFK men ikke får det til i viking. Kanskje han kan blomstre i FFK, hvem vet.

Det tror jeg fort han kan. Han har blitt misbrukt som back i Viking. Ja, jeg vet han har vært svak som kant også, men han har absolutt ikke blitt satset på. Dette er en spiller jeg godt kunne tenke meg å se i FFK-drakta!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 okt 08, 21:40

Opprinnelig postet av Arwen

Vil gjerne se Joathan Parr i rødt og hvitt

Da er vi to. Flott, sympatisk og god spiller som blir å finne på landsen om kort tid!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 okt 08, 23:22

Opprinnelig postet av Plankekæll
Nja, Barsom har vel vist i de siste kampene at han en en god høyre kantspiller...?

Som kantspiller er han faktisk ikke så god som jeg forventer, verken på venstre eller høyre. Med Gardar i boksen så burde det ha vært mange flere innlegg fra kanten denne sesongen. Og da tenker jeg ikke på Kvisvik som står ved midtsirkelen og slår inn i boksen (selv om det også har funket et par ganger). Jeg vil se kantspillere som utfordrer backene og slår inn fra dødlinjen. Det har vel knapt vært et innlegg fra det stedet fra verken Barsom eller Ramberg i år. Det er vel stort sett backene som har slått inn fra kant, Barsom og Ramberg trekker jo innover på banen så fort de får ballen omtrent.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 27 okt 08, 08:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Funk1

Jeg skjønner ressonementet, men Per i dag har vi faktisk bare fire anvendelige spisser: Domenic, Gardar, Everton og Trulsen.

Min personlige rangering av FFK's spisser:

Everton,Gardar, Tegstrøm, Dominic, Trulsen

 

Jeg står for denne i dag! Noen som er uenig?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 okt 08, 10:48

Hva faen er det Jonathan Parr har gjort, som gjør han til landslagsalternativ? To mål mot Brann?  Nei takk..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 08, 15:07

Mye vel og bra som skrives i tråden her, men realiteten er at vi har veldig begrenset med midler. Vi kan ikke drive med sjansespill på overgangsmarkedet nå. I lys av at Høili gikk ut å sa at de skal bruke Tarik-millionene på nye spillere evt nye kontrakter, mener jeg FFK bør prioritere følgende for å sørge for at vi ikke faller sammen neste sesong:

  1. Skriv ny 3-årskontrakt med Grønhagen
  2. Skriv ny kontrakt med Wehrman.
  3. Sørg for å hente Ørlund og Everton

Utover dette må vi sørge for å beholde de spillerne vi har, og evt bruke resterende penger fornuftig på noen "bargains" som Karlsen og Jonson kan hoste opp i løpet av vinteren.

Kontinuitet er alfa omega for å gjenskape suksess.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 okt 08, 16:03

helt enig gofoten. vi har ikke penger til å kjøpe norske spillere. får satse på everton og ørlund.

utover det så håper jeg karlsen kan få til noen billige kjøp fra sør.

det beste med slike spillere er kanskje å få de på lån en sesong med opsjon på kjøp og deretter se om han er verdt en signering. er ihvertfall litt sikrere enn å blåse bort mange millioner på en spiller som vi ikke vet klarer å vende seg til den norske ligaen.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 27 okt 08, 16:32

I klubbens økonomiske situasjon bør vi prioritere å få Everton på permanent basis. Wehrmann må beholdes - ønsker meg også en ny høyrekant.

Selvsagt må vi sørge for å få med oss Grønnis videre.

Er det penger ut over dette kan det være aktuelt å satse på Örlund

Viktig at vi nå klarer å holde på grunnsatmmen i laget slik at vi får kontinuitet og kan bygge videre på alt det positive som er blitt skapt dette året.

 

 


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 27 okt 08, 21:11

Ser det menes at Wehrman skal få ny og bedre kontrakt. Men vet vi, eller noen åssen han ligger an etter inngrepet? Håper seff at han blir fiksa og klar, men hvis ikke, bør det vel prioriteres høyt og skaffe en ny ballbesitter, ballvinner og fordeler på midten. (Disse egenskapene helst samlet i en og samme skrott da)

---------------------------

dommær a' dommær!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 okt 08, 09:18

Opprinnelig postet av Grasrota

Ser det menes at Wehrman skal få ny og bedre kontrakt. Men vet vi, eller noen åssen han ligger an etter inngrepet? Håper seff at han blir fiksa og klar, men hvis ikke, bør det vel prioriteres høyt og skaffe en ny ballbesitter, ballvinner og fordeler på midten. (Disse egenskapene helst samlet i en og samme skrott da)

Wehrman blir, i følge mine kilder, klar i god tid før sesongoppkjøringen begynner Laughing 


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 28 okt 08, 09:44

 Tomasz  Sokolowski er bosmanspiller og kan gå gratis fra Lyn etter nyttår. Ja han skal ha en fet sign on fee og bra lønn, men han er norsk, ung og ligger rett under landslagsnivå.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 okt 08, 09:59

Soko hadde vært fint, men hvem skal sitta på benken av han og Kasey?

Ingen av døm vil det og derfor trur jeg ikke detta blir noe av..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 okt 08, 10:59
Endret: 28 okt 08, 11:01
Endret av: dracula

Ja til "Soko".

Med "Soko" i FFK vil Wehrman  og Gashi hele tiden bli pusta i ryggen av en som VIL inn på laget.

Tror den kampen vil virkestyrkende for FFK.

Tror også at i sesongen 2010/2011 vil "Soko" sette Wehrman på benken.

Vet det kan være å "banna i kjerka", men har FFK bare råd til en, ville jeg hatt "Soko" og solgt Kasey.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 okt 08, 17:21

Jeg vil ha Soko og Erkan Zengin. Om Gerrbrandt forsvinner, maa man vurdere noe der. Aner ikke om Mehmeti er god nok.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 okt 08, 17:36

Opprinnelig postet av Topscorer

 Tomasz  Sokolowski er bosmanspiller og kan gå gratis fra Lyn etter nyttår. Ja han skal ha en fet sign on fee og bra lønn, men han er norsk, ung og ligger rett under landslagsnivå.

Er du sikker på han er norsk? På VG som du ref. har han polsk nasjonalitet? Surprised

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 okt 08, 17:48
Endret: 28 okt 08, 17:49
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av benksliter`n

Er du sikker på han er norsk? På VG som du ref. har han polsk nasjonalitet? Surprised

Han har både norsk norsk og polsk statsborgerskap, men har vært lenger i Norge enn f.eks. Tarik Elyounoussi. Han har jo også massevis av aldersbestemte landskamper (og 1 a-landskamp), noe han ikke kunne hatt hvis han ikke var norsk statsborger.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3