Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Hamkam - FFK 1-1

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

FFK-marie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 aug 08
Innlegg: 3

Lagt til: 24 aug 08, 23:51

altså.. det var et svar til KANOGVETALT på siden litt lenger oppe.

---------------------------

Marie Ledang


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 aug 08, 00:57

Er skuffa over at guttane ikke klarer å slå dette skitlaget, de fleste unntatt keeper og etpar til som gjør en OK kamp, skuffer stort, igjen.

Får ikke håpe de har vist høstformen i det siste, for detta har vært kjipe greier...


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 25 aug 08, 08:34

Typisk med slike hendelser med Barsom når du møter drittlag som Ham-Kam. Fy fa.. som jeg hater det møkkalaget. Adecco......

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 aug 08, 08:43

Gammel klassiker:

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 aug 08, 08:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt

For det første så har de "fått sparken" og gjorde dette innhoppet på oppsigelse. Kanskje ikke så lett å motivere seg? Synes dette er et dårlig eksempel på "bevis" for de ikke har slått til.

For det andre så har FFK hentet noen nye spillere.

Kampen igår er bare en i en rekke av elendige prestasjoner. Visste ikke de hadde fått sparken, men det er jo svært hyggelige nyheter.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 aug 08, 08:50

Opprinnelig postet av FFK-marie

Jeg er helt uenig i hva du mener om både Trulsen og Thomassen.

Ramberg er stort sett stabil, og gjør det ofte bra. Men det at du virker veldig negativ til Trulsen som spiller skjønner jeg ikke.
Han er toppscorer på FFK 2, det er få som har scoret så mange mål som han har gjort på 2. laget og han presterer og scorer i nesten hver kamp han spiller på 2. laget. Hva mer kan man kreve av et ungt tallent?
Jeg syns det var på høy tid at han fikk debutere, og at han ikke viste seg fram var jo fordi FFK gjorde en jevnt over skuffende kamp. Trulsen fikk jo ikke noe å løpe på.

Jeg er definitivt ikke negativ til Trulsen på generelt grunnlag. Men jeg mener bestemt at han har stagnert denne sesongen. Det er ikke spesielt uvanlig for en så ung spiller. Det som gjenstår å se er om han fortsatt har den motivasjonen som skal til for å ta steg videre.

Jeg har ikke sett alle kampene til 2. laget. Kun 5-6 hjemmekamper, og i de har Trulsen vært veldig svak i mine øyne. Har også sett ham i en kamp for jr. laget og det var heller ikke imponerende. Men som sagt så er han ung og kan utvikle seg i mange sesonger fremover.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 aug 08, 10:22

Opprinnelig postet av Per Egil

Gammel klassiker:

He he... Har det bildet på mobilen min. Jeg brukte det som bakgrunnsbilde ei stund, og nå trur jeg jaggu at det er dags igjen.

Ellers litt morsomt å lese VG:

"[Örlund] har ikke vært fast hittil år, og har måttet slite benken til fordel for Tommy Runar."

Ja, og Örlund har vært her hvor lenge...? Kan vel ikke akkurat si at Tommy Runar har "vært fast hittil i år" heller.

Forøvrig har de, i likhet med 4-4-2 på NRK P1, ikke fått med seg at Wallace Pereira ikke heter "Fernando Wallace" (men der må vel FFK ta en del av ansvaret, ettersom de kalte ham "Fernando Wallace" i månedsvis og fortsatt ikke har fått laga ei ny trøye til ham). P1 kalte også Abbe konsekvent for "Agbar".

Det begynner å gå opp for meg at jeg har en del teft når det gjelder å tippe FFK-kamper! Min "gut feeling" før kampen var bekymring, frykt for tap og håp om i hvert fall uavgjort. Hadde jeg interessert meg litt mer for andre lag også, så skulle jeg jaggu begynt å tippe. Men interessen for andre lag begrenser til møter med FFK. Wink

Rimelig fornøyd med ett poeng i går, men håper vi snart får tilbake laget vårt. Savner Tarik... Frown

---------------------------

Hater hat!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 08, 10:30
Endret: 25 aug 08, 10:31
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Magnum
Ellers litt morsomt å lese VG:

"Örlund har ikke vært fast hittil år, og har måttet slite benken til fordel for Tommy Runar."

Ja, og Örlund har vært her hvor lenge...? Kan vel ikke akkurat si at Tommy Runar har "vært fast hittil i år" heller.

Dagbladet er ikke helt på nett de heller. De skriver blant annet:

På tross av at hans mannskap ikke har tatt mer enn fire poeng av de siste tolv mulige, pluss kveldens til tider slette innsats, ser ikke Grönhagen noen grunn til å henge med hodet.

Nei, hvorfor skal Grönhagen henge med hodet? På de fire siste kampene har vi spilt uavgjort mot Kamma borte, seier mot Tromsø hjemme, uavgjort mot Enga borte og seier mot Brann hjemme. Det skal gi 8 av tolv mulige poeng det, ikke kun fire. Seier hjemme og uavgjort borte er faktisk en gulloppskrift, hvem henger vel med hodet da?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 aug 08, 10:40

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av HotDream
FÅ TAK I NOE ANNET ENN FOFANA og KOUADIO, de er jo fullstendig ubrukelige!!!!


Det har vi gjort allerede. De er klare til neste kamp.

Det var da svært så mange de 2 nye skulle erstatte da. Var ikke minst en av dem også erstatter for Tarik? Og nå er de også istedet for Kouadio og Fofana?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 aug 08, 10:58

Disse to guttene har sittet på benken, de erstattes da vel ganske enkelt.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 08, 11:21

Syns det så ut som det var Thomassen som hadde den avklaringen ved målet jeg. Men har ikke sett oppsummeringa da. jaja. Møkkakamp. Men vi stilte med b eller c laget vårt, så kan ikke forvente allverden i Hamar. Grattis med første (??) scoring for FFK GerrbrandtCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FFK-marie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 aug 08
Innlegg: 3

Lagt til: 25 aug 08, 15:36

Det er mulig at han kanskje kan ha stangnert til tider, men jeg syns det er flott den muligheten han fikk denne kampenSmile
Det gir unggutten en mulighet til å virkelig kjenne på tempo og ferdighetene som skal til i TL.

FFK må bli flinkere på å ta vare på unge tallenter. Bare se på Thomassen, han har gjort stor fremgang, og spilte i går en bra kamp. Tarik også, han var enda yngre enn Trulsen da han debuterte i TL.

dette burde kanskje vært skrevet i forumet om Michael Trulsen, men han var en del av Ham-Kam kampen, så det er like så greit Smile

---------------------------

Marie Ledang


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 aug 08, 15:50

Opprinnelig postet av FFK-marie


FFK må bli flinkere på å ta vare på unge tallenter. Bare se på Thomassen, han har gjort stor fremgang, og spilte i går en bra kamp. Tarik også, han var enda yngre enn Trulsen da han debuterte i TL.

Er veldig enig i at FFK burde bli flinkere til å utvikle spillere fremfor å kjøpe nye. TL trenere har en agende som ofte går foran alt annet, og det er suksess i den tiden de er i klubben. Det gir en god CV ved senere ansettelser. Da er det viktig at klubben har ledere, sportdsdirektør, som har klare visjoner om hvordan forholdet skal være mellom kjøp og utvikling av egne samt hvordan man satser på junioravdelingen. Da kan ikke treneren være den som bestemmer over alt det sportslige.

Jeg synes det blir feil å sammenligne Tarik og Trulsen, Ikke minst er det urettferdig mot sistnevnte. Tarik var på aldersbestente landslag, ble hentet til U-21 da han var 18 og til A-landslaget da han var 20(?). Han er et sjeldent tilfelle i norsk fotball. Trulsen er ett litt mer gjennomsnittlig tilfelle som man ikke kan ha de samme forventningene til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 aug 08, 17:16

Opprinnelig postet av Husgutt

Syns det så ut som det var Thomassen som hadde den avklaringen ved målet jeg. Men har ikke sett oppsummeringa da. jaja. Møkkakamp. Men vi stilte med b eller c laget vårt, så kan ikke forvente allverden i Hamar. Grattis med første (??) scoring for FFK GerrbrandtCool

Hva for no unnskyldning er dette a? Vi stilte med 7 spillere (pluss Örlund) i vante posisjoner og som har vært så å si faste i år. Eneste som var B-vare i går var spissplassene.


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 26 aug 08, 00:12

Opprinnelig postet av Husgutt

Syns det så ut som det var Thomassen som hadde den avklaringen ved målet jeg. Men har ikke sett oppsummeringa da. jaja. Møkkakamp. Men vi stilte med b eller c laget vårt, så kan ikke forvente allverden i Hamar. Grattis med første (??) scoring for FFK GerrbrandtCool

Gerrbrand scora også i treningskamp mot Lyn 22. juni.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 aug 08, 13:03

Første obligatoriske målet da, treningskamper er og blir trening.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 aug 08, 13:12

Opprinnelig postet av bateman

har ikke sett kampen men via reaksjoner her inne og ulike live tjenester virker det som et heldig poeng. i utgangspunktet skal vi ta kamma, men ffks lag idag bærer preg av skader, suspensjoner og spillere som egentlig ikke vil bli satset på framover nå som everton adiyiah er klare for klubben.

Strengt tatt er det vel bare Fofana og Kouadio som ikke er medi planene -eller????

Barsom, Gashi, Ophaug, Pereira og Gerrbrand er vel alle faste?

Czwartek, Ramberg og Kvisvik er vel alleunder forhandlinger med klubben om ny kontrakt?

Trulsen og Thomassen er vel talenter det blirsatset på?

Øhrlund er vel et usikkert kort?

....men ja. Enig at vi savnet Wehrman, Piiroja, Gardar, Staw, Adiyah og Everton.  



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3