Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kampen Odd-FFK cup

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 aug 08, 22:00

Gode svar fra Grönis, og enda bedre kritiske spørsmål fra Bergstrøm :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 08, 22:05

Så bare såvidt redninga fra Isaksen før tv2Sport slo seg av, men står han ikke meget langt ute?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 08, 22:06

Veit ikke, men Runar var også langt ute på bommen til Kovacs..


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 aug 08, 22:27

Dette var surt, og jeg forstår ikke at Fofana skulle ta straffe, kan tenke meg alle satt med en vond følelse som selvsagt måtte stemme i rundt stuene da...

Uansett er det mest skuffende å se hvordan enkelte spillere opptrer i ordinær spilletid.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 22:28

Møkk dårlig kamp av FFK. Tror ikke jeg er farget av Wehrmans uheldige utspill, når jeg sier at minst 60% av pasningene bommet. Barsom vår bestemann, Trulsen visste fysiske og psykiske egenskaper som gjør at det mye bedre å satse på han enn afrikanerene(litt lettvint, men endog).......


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 16 aug 08, 22:33

Grønhagen hadde vel ikke mye valg med straffeskytterne. Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det. Synd at Trulsen ikke avgjorde bare. Virket frisk i dag. Jo forresten det var en til som kunne ha skutt men han ville jo ikke fullføre kampen! Takk Kasey!!Frown

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 22:40

Opprinnelig postet av Bærra

Grønhagen hadde vel ikke mye valg med straffeskytterne. Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det. Synd at Trulsen ikke avgjorde bare. Virket frisk i dag. Jo forresten det var en til som kunne ha skutt men han ville jo ikke fullføre kampen! Takk Kasey!!Frown

 

Var en til, Ramberg, men han var vel igang med pressen og jobba med ny kontrakt for han og Kvisvik. Bare oss igjen fra Fredrikstad (BUHU)....


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 17 aug 08, 00:26

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bærra

Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det.

Var en til, Ramberg, men han var vel igang med pressen og jobba med ny kontrakt for han og Kvisvik. Bare oss igjen fra Fredrikstad (BUHU)....

Hans Erik = RambergLaughing

---------------------------

Ære være Fredrikstad


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 00:30

Opprinnelig postet av bjorn

Dette var surt, og jeg forstår ikke at Fofana skulle ta straffe, kan tenke meg alle satt med en vond følelse som selvsagt måtte stemme i rundt stuene da...

Uansett er det mest skuffende å se hvordan enkelte spillere opptrer i ordinær spilletid.

Det skjønte ikke jeg mye av heller.. Gutten har ikke spilt tippeliga fotball på ett år.. men samtidig, var han bedre enn Tegstrøm? Hørte at Tegstrøm var HORRIBEL idag..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 aug 08, 00:58

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av bjorn

Dette var surt, og jeg forstår ikke at Fofana skulle ta straffe, kan tenke meg alle satt med en vond følelse som selvsagt måtte stemme i rundt stuene da...

Uansett er det mest skuffende å se hvordan enkelte spillere opptrer i ordinær spilletid.

Det skjønte ikke jeg mye av heller.. Gutten har ikke spilt tippeliga fotball på ett år.. men samtidig, var han bedre enn Tegstrøm? Hørte at Tegstrøm var HORRIBEL idag..

 

Tegstrøm var så ræva at jeg ble glad når han ble skada.. Ja, jeg vet det er slemtYell

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 aug 08, 02:56

for en herlig innstilling husgutt. Du håper egne spillere blir skadet. Du må virkelig elske klubben og spillerne. tosk. Det dummeste jeg har lest her inne. Håper egne spillere blir skadet. Du overgår deg selv.!

 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 17 aug 08, 03:47

Drit i cupgullet. Dere går vel for seriegull. Et seriegull teller så uendelig mye mer! Lykke til!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 aug 08, 04:00

Opprinnelig postet av Liraren

for en herlig innstilling husgutt. Du håper egne spillere blir skadet. Du må virkelig elske klubben og spillerne. tosk. Det dummeste jeg har lest her inne. Håper egne spillere blir skadet. Du overgår deg selv.!

 

jeg må være enig med deg at jeg ikke liker at han ble skadet. men jeg håper for all del at han ikke starter en kamp for oss på lang tid., han er helt elendig.

vi må ha noen nye spisser. hvis ikke kan vi se langt etter medalje.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 09:30

Opprinnelig postet av Husgutt

 

Tegstrøm var så ræva at jeg ble glad når han ble skada.. Ja, jeg vet det er slemtYell




Skjønner hva du mener - den skaden gjorde sitt til at vi fikk in Trulsen og Tegstrøm av banen - for der hadde han ingenting å gjøre

PS.
Ønsker ikke at noen skal bli skadet - ikke en gang motspillere



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24