Husk meg
Brukernavn
Passord

Da TV2 filmet hjertestansen på tribunen i går (FFK-TIL)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 aug 08, 11:28

Opprinnelig postet av Liraren

Appropo personvern, gjelder det i alle sammenhenger?

Veldig bra at det gikk bra med mannen(?) som fikk hjertestans, kudos til Waters og kompani!

Godt poeng. Jeg forstår ikke reaksjonen her, det er direkte sending. Synes det virker som om TV2 har opptredt meget hensynsfult her. Slike ting skjer her i verden. Vi kan ikke bli skånet for "den minste" ting.

Nei. Sett fokus på viktige ting, som f.eks at det endte godt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 aug 08, 13:05

skal dere klage på tv2 som ikke gjorde noe galt? nei klag heller på kampansvarlige som ikke stoppet kampen da vel,en person kjemper for livet mens publikum klapper og jubler på tribunen


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 aug 08, 13:41

Klage på kampansvarlige som løste situasjonen på en eksemplarisk måte? Takk heller til vakter, rødekorsfolk og alle andre som bidro til at situasjonen ble løst på en såpass god måte!

Det er lett å få panikk når en sånn situasjon oppstår, hvor personen skal få behandling samtidig som man skal holde nysjerrige unna og ha kontroll andre steder på tribunen. Personen fikk raskt hjelp og inngangen over ham ble stengt, alt dette krevde gode beslutninger på kort tid. Godt løst, etter min mening!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 13 aug 08, 14:29

Opprinnelig postet av Scout

Om det hadde blitt filmet i 3 sekunder eller 3 minutter spiller liten rolle. Det er fortsatt unødvendig og smakløst. Det hadde absolutt ingenting med fotballkampen å gjøre! Nei, man så ikke hvem personen var, men det spiller heller ingen rolle. Når man trenger livsnødvenig hjelp skal ikke det ses om underholdende om det så vises kun et lite glimt av det. TV2 viste en person som trengte hjelp for å overleve! Tenk på det.

 

Tidligere så argumenterte du med at det ville være tragisk å se sine kjære ligge å motta hjertekompresjon direkte på tv. Da brukte du det som et argument for ikke å vise episoden.

 

Uansett gjør hva du synes er det beste. Jeg hadde ikke sjanse til å se noen annet enn at en vakt drev og "pumpet" på brystet til en eller ei som låg på tribunene. Tv2 skiftet rimelig kjapt bilde så snart det var mulig å oppfatte hva det hele dreide seg om, synes bare Tv2 gjorde en god jobb jeg da.


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 14 aug 08, 15:07

Ang. hjertestansen på Fredrikstad Stadion:

Vi opplevde det samme på Brann Stadion under kampen mot O. de Marseille. Resultatet var ikke like bra denne gangen. Dessverre.

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2134664.ece



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3