Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen feltet mot Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 aug 08, 15:33

uff, for et lavmål denne diskusjonen har falt på nå.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 08, 15:39

Opprinnelig postet av JipJap

uff, for et lavmål denne diskusjonen har falt på nå.

 

jepp, men den har dabbet litt av nå. Var hysterisk morsom i startenCool 

 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 08, 16:11

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av JipJap

uff, for et lavmål denne diskusjonen har falt på nå.

 

jepp, men den har dabbet litt av nå. Var hysterisk morsom i startenCool 

 

Ja, hysterisk morsom. Ler så jeg griner... Undecided Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 08, 16:13

Opprinnelig postet av Plankekæll
Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.

Nei. Vil ikke ødelegge nivået på papirkurven. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 08, 16:14

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll
Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.

Nei. Vil ikke ødelegge nivået på papirkurven. Wink

Haha.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 aug 08, 16:31

Opprinnelig postet av Husgutt

Poenget er vel at om det kruset hadde blitt kastet fra et annet sted enn ultrasfeltet, hadde ingen brydd seg. takhøyden er så mye høyere for alle andre enn oss. Folk bryr seg om filleting. 

Og over til ståfeltet. Jeg er enig at Ph burde vært flinkere til å presisere hva feltet skal være. Men herregud da mann. Plankehaugen, supporterfelt, STÅPLASS!  Det burde være innlysende at det er et felt for SYNGENDE supporter. De som ikke skjønner det, lyver enten for seg selv eller er dumme.  Det er repsektløst!

Nå var du litt dum synes jeg, hadde det pappkruset kommet fra andre steder, så hadde selvfølgelig jeg tatt det opp uansett.. Er ikke ute etter å ta dere skjønner du, men synes det var litt idiotisk gjort + at det kruset hadde litt innhold i seg så personen som fikk dette over seg ble både bløt og seig..

Synes dere lager bra liv jeg guttær, stå på videre!


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 12 aug 08, 16:32

Helt utrolig at mod lar Rune Haugen og keiko forsøpple dette forumet på den måten de gjør. Skjønner ikke hvorfor de ikke får seg et par gode ukers utestengelse når de aldri bidrar med no annet enn å ødelegge tråder, eller slenge dritt til hverandre. Jævlig lite spennende for alle andre.

---------------------------

Øvre Meny Aasens store sønn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 16:45

Opprinnelig postet av magge

Helt utrolig at mod lar Rune Haugen og keiko forsøpple dette forumet på den måten de gjør. Skjønner ikke hvorfor de ikke får seg et par gode ukers utestengelse når de aldri bidrar med no annet enn å ødelegge tråder, eller slenge dritt til hverandre. Jævlig lite spennende for alle andre.

 

amen for det

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 08, 16:49

Så flott, da er vi enige da. Steng denne tåpelige "debatten" en eller annen mod. På forhånd takk.Wink


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 16:51

Synes faktisk ikke mod bør slette tråden. Bare enkelte innlegg. Hvis det blir sånn at mod skal stenge hver tråd som glir ut litt er det ikke vanskelig og få en tråd stengt

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 08, 16:56

Opprinnelig postet av Liraren

Synes faktisk ikke mod bør slette tråden. Bare enkelte innlegg. Hvis det blir sånn at mod skal stenge hver tråd som glir ut litt er det ikke vanskelig og få en tråd stengt

Kan godt være enig i det. Men slik jeg ser det er det vel ikke så veldig mye mer å diskutere ang tribunens innsats mot TIL? Synd at det skal være helt barneskolenivå på "debatten", persondebatt er jo utrooooolig morsomt å lese.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 aug 08, 16:56

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll
Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.

Nei. Vil ikke ødelegge nivået på papirkurven. Wink

Det er noe av det mest passende jeg har lest, Holters.Wink

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 aug 08, 17:04

Herregud og Jesus så tåpelige folk her er. Det gjelder både folk fra BRH, Keiko, Rune og sikkert flere. For et lavmål... Trekk pusten dypt 3 ganger før dere svarer på et innlegg. Er det noen som stiller dere et spm. i tråden så svar på den før dere skriver noe nytt. Blir jo umulig å følge med. Folk henger seg opp i spesielt en sang her. Men hva med vold Keiko, synger du "...vi skal lære dere fotball, vi skal knuse deres knær, du reiser hjem igjen viss du har livet kjær..." Dette er jo en brutal sang hvor man faktisk trur folk med direkte gammeldags juling, og som i retten kan bli straffet med flere års fengsel. Den bør iallefall alle barn skånes for!

 

For de som ikke er oppegående så mener jeg ikke selv at denne sangen er så ekstrem som jeg gir uttrykk for, men mistenker som nevnt i tråden at en viss sang blir mislikt fordi den er et BRH produkt. Mens andre sanger som kanskje er like ille er "helt greit" fordi det er et PH produkt!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 aug 08, 17:08

1. Kruset burde aldri vært kastet. Den som gjorde det har lagt seg flat, og da regner jeg med at han beklager dette ovenfor Forsangeren som ble truffet. Om det gjøres og saken legges bak seg bør BRH få honnør for intern justis.

2. Sangen om å elske Fredrikstad.... Den fenger godt. Det er en gammel Leeds melodi tilegnet Johnny Giles.

Et godt tips til alle her inne. Vi alle har våre egne grenser for hva vi vil være med på av sanger og tekster. Det en noen strofer jeg ikke synger, men det er ikke mange. De holder jeg for meg selv og krever ikke at hele PH feltet skal ha "mine" grenser.

Har du Keiko99 problemer med denne sangen bør du ikke synge den, ikke lage et stort nummer ut av det. Slik fungerer det på tribunene, og slik skal det være. Hva har  feks "ære være Plankebyen" med FFK å gjøre? Skal vi begynne slik så er vi på vei spor. Keiko bor i Askim og har sikkert ikke en slike lokalpatriotiske følelser som oss som bor her. Det er hans problem og ikke vårt.

Syng på gutteær, ikke kast gjenstander!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:23
Endret: 12 aug 08, 17:24
Endret av: keiko99

Jonek jeg gjør det som passer meg.

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 aug 08, 17:29

Opprinnelig postet av keiko99

Jonek jeg gjør det som passer meg.

Og da gjør sikkert BRH eller andre det som passer dem. Så slipper vi å diskutere mer. Dere blir ALDRI enige likevel, mulig dere kan enes om å være uenige.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:36

Ser en ut vei i saken som jeg vet snur kutt ut sangen Fredrikstad, alkohol og kvinner

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:45

Er du dum Keiko...?

Nå må du slutte, det er mange sanger som er værre enn den.

Og som Jonek sier, det er flere sanger jeg av personlige årsaker ikke synger alle orda.. Men det er mitt valg, og jeg har ikke noe med å si at andre ikke skal synge.. Det er bare bra, og så lenge det blir stemning klager ikke jeg..

BRH/RHE gjør en kjempejobb på kampene og drar med seg oss som står rundt. Sjøl syns jeg det bare er bra at det er noen som tør å dra igang og holder nivået oppe.. Syns bare det er så dumt at sånne som deg Keiko kun er negativ til døm, og ikke ser at de er bra for PH.

Hadde vært moro prøvd en kamp uten BRH, da kunne du stått for å laga livet Keiko.. Det hadde ikke gått detWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:50
Endret: 12 aug 08, 17:51
Endret av: keiko99

Nei jeg er ikke dum.. skjønner ikke at FFK har klart deg fra 80 taller til den så kalte BRH kom med og lage stemning...

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:51

Opprinnelig postet av keiko99

Nei jeg er ikke dum..

Det var godt å høre.. Begynte å bli engstelig for deg skjønner du..

Bra du er smart daWink



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24