Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg synes det er litt flaut..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 aug 08, 13:46

at vi ikke har noen rop/sang til Gerrbrandt, Pereira,Gardar, Wehrman osv.. Noen som er kreative?

 

Har et (sikkert dårlig) forslag til Kasey rop. Bare noe jeg fant på i farten, finn gjerne på noe bedre.

 

(gamle simen brenne melodien)

 

"Kasey, Kasey Wehrman, Kasey han har blod på tann

Kasey, Kasey Wehrman, Kasey gruser alle mann "

Smile

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 aug 08, 14:14
Endret: 04 aug 08, 14:16
Endret av: bjorn

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 08, 14:45

Helt enig med trådstarter, det er flaut! De er våre viktigste spillere, men har ikke sanger..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 aug 08, 16:28
Endret: 04 aug 08, 16:31
Endret av: Scout

Enig med deg Husgutt. Det finnes en sang for Gerrbrandt, men husker den ikke helt. Tror det er samme melodi som vi brukte på Roger Risholt, men er neimen ikke sikker. Den linken til sangen om Wehrman har jeg støttet tidligere, og jeg ser ingen grunn til at den ikke skal fungere. Har til og med nynnet litt på den før, og det funker Laughing Er det ikke du som banker på tromma da Husgutt? Bank rytmen så kan vi dra i gang sangen Wink

Angående de andre håper jeg noen har noen ideer. Er ikke spesielt kreativ når det gjelder slike ting, men er positiv til å synge nye sanger.

 

Edit: Vi kan forhåpentligvis komme på noe mer oppfinnsomt til Gashi også?

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 aug 08, 17:13

Mot Stabæk sang vi jo sang til Gardar. Da sang vi den som er lik den til andy cole..

Ca sånn:  Johansson, Johansson, he gets the ball, he scores a goal, gardar johansson


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 04 aug 08, 17:46

En annen er Abgar Barsom, han har i tidligere klubber gått under kallenavnet Abbe og det samme brukes om han internt i FFK også. Vi derimot, vi står og roper Barsom...Wink
Vi burde muligens se om vi finner en liten sang til han også, da gjerne med "Abbe" i seg.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 aug 08, 17:59

Abbe boy,ojojoj

Abbe boy, ojojoj

For de som husker Bjørge Josefsen i Stjernehallen.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 aug 08, 18:52

Opprinnelig postet av ffkmufc

Mot Stabæk sang vi jo sang til Gardar. Da sang vi den som er lik den til andy cole..

Ca sånn:  Johansson, Johansson, he gets the ball, he scores a goal, gardar johansson

Tror det er omtrentlig riktig, jeg fikk det ikke helt med meg den dagen den ble sunget. Er vel sånn:

Johansson - Johansson - Gardar Johansson. 

He gets the ball, he scores a goal, Gardar Johansson!

 

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 aug 08, 19:14

Da kjører vi aha/kasey mot Tromsø da!  Forslaget mitt kan jo forsåvdt også brukes, bare bytte med Patrick GerrbrandtCool

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 08, 20:13

Opprinnelig postet av Scout

Enig med deg Husgutt. Det finnes en sang for Gerrbrandt, men husker den ikke helt. Tror det er samme melodi som vi brukte på Roger Risholt, men er neimen ikke sikker.

"Du er vår Gerrbrandt, vår Patrick Gerrbrandt,

En supersvenske, som gjør oss glad.

Når andre floppær, du ballen stoppær,

vår patrick gerrbrandt fra Fredrikstad"

----

Vet ikke hva melodien heter, men det er ikke Roger Risholt-melodien...

 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 aug 08, 20:20

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Scout

Enig med deg Husgutt. Det finnes en sang for Gerrbrandt, men husker den ikke helt. Tror det er samme melodi som vi brukte på Roger Risholt, men er neimen ikke sikker.

"Du er vår Gerrbrandt, vår Patrick Gerrbrandt,

En supersvenske, som gjør oss glad.

Når andre floppær, du ballen stoppær,

vår patrick gerrbrandt fra Fredrikstad"

----

Vet ikke hva melodien heter, men det er ikke Roger Risholt-melodien...

 

Det er Ringberg-melodien. Akkurat samme melodi som You Are My Solskjær. 


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 04 aug 08, 23:47

Har et forslag på en sang som ingen andre bruker (så vidt jeg vet) og den er lagd i Fredrikstad.

Hva med å bruke refrenget på Tigergutt av CC Cowboys?

Han scorer mål så rå, Gardar, Gardar!

Han scorer mål så rå og gjør oss glad.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 08, 02:49

Hvem er kreativ nok til å lage tekst til Harry-refrenget til samme band? :o)

 


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 05 aug 08, 11:18

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av ffkmufc

Mot Stabæk sang vi jo sang til Gardar. Da sang vi den som er lik den til andy cole..

Ca sånn:  Johansson, Johansson, he gets the ball, he scores a goal, gardar johansson

Tror det er omtrentlig riktig, jeg fikk det ikke helt med meg den dagen den ble sunget. Er vel sånn:

Johansson - Johansson - Gardar Johansson. 

He gets the ball, he scores a goal, Gardar Johansson!

 

 

Johannsson, johannsson, gardar johannsson, WHEN he gets the ball he scores a goal! gardar johannsson :-D

lagde den med engelsk tekst med tanke på at gardar ikke snakker norsk, og jeg syns han fortjener noe mer enn "gardar gardar gardar"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 aug 08, 16:38

Opprinnelig postet av FFK1903

Hvem er kreativ nok til å lage tekst til Harry-refrenget til samme band? :o)

 

Ingen ser hvor Gardar dukker opp
Ingen ser att Gardar har stål
Ingen goaly ser hva Gardar gjør
Men alle ser att han scorer mål

Jada, denne bør jeg disses for    Embarassed

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 07 aug 08, 12:18

Siden noen syntes at Gardar sangen skal være på engelsk er forslaget mitt sånn, fortsatt på refrengret til Tigergutt.

He scores awesome goals, Gardar, Gardar. He scores awesome goals, and make us proud.

Siden jeg synes at vi bør bruke melodier ingen andre bruker og som gjerne er fra Fredrikstad fant jeg på en sang på refrenget til Sommer'n er herlig i Fredrikstad. Folk kan tydligvis best refreng.Wink

Fotball er herlig i Fredrikstad, når vi ligger i toppen og sanker poeng.Du føler deg oppstemt og sjeleglad, på Fredrikstad Stadion vi gir alle deng. Enga og Molde og Fugla og Brann, prøvde seg, men gikk på tap alle mann. Ja her har vi det bra, og det skal vi ha i Fredrikstad!

Hvem er det egentlig som bestemmer hvilke sanger som blir prøvd ut på stadion? Det kommer jo mange forslag her på forumet, men virker ikke som om det er så mange som går igjennom sensuren?

I tillegg burde sangene som blir brukt fortløpende bli lagt ut på PH-sida under sanger så det går an å øve hjemme. Tok meg noen kamper å få med meg hele teksten til Aristokratsangen.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 aug 08, 15:45

plankehaugen tar ikke synging å tribune liv noe særlig på alvor så vill ikke tru at de har tenkt ut noe sånt selv

 

er en veldig fin ide fra morgaine å legge ut alle sangene som blir brukt på stadion på nette ja:)   gjerne også videoklipp med sangene fra kamper..

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 14 aug 08, 22:04

Morsomt forslag på sommern er herlig melodien, Morgaine!

Synes PH burde gitt ut noen "sanghefter" på tribunen slik at folk kunne lært seg de. Virker som om det er endel der inne som ikke er sikre på teksten ;)

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 14 aug 08, 22:24

Opprinnelig postet av Morgaine

 

Hvem er det egentlig som bestemmer hvilke sanger som blir prøvd ut på stadion? Det kommer jo mange forslag her på forumet, men virker ikke som om det er så mange som går igjennom sensuren?

 

 

Roy. Tar bare med sanger han selv liker.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 15 aug 08, 00:37

Opprinnelig postet av chabaratita

Opprinnelig postet av Morgaine

 

Hvem er det egentlig som bestemmer hvilke sanger som blir prøvd ut på stadion? Det kommer jo mange forslag her på forumet, men virker ikke som om det er så mange som går igjennom sensuren?

 

 

Roy. Tar bare med sanger han selv liker.

Hva har jeg med hvem sanger som blir sunget ??? jeg er jo ikke forsanger . Og den slags ytringer kan du ta direkkte med meg . og ikke forann alle her inne .. Jeg gjør faktisk det jeg kan og jobber masse med sanger om dagen .. Men når man ikke får annet en dritt så holder det nesten ... Jeg tåler mye men begynner å bli dritt lei all dritt som dukker opp her inne  . Er det noen som har noe å utsette på meg så send meg en mail på roy.nilsen@plankehaugen.no eller ring meg på 99104458 Og nei jeg er ikke sur er smør blid 

 

Om dere ikke har fått med dere det så har det bitt lagt ut mange flere tekster på ph.no og en del mp3 filer for nedlastning 

 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3