Husk meg
Brukernavn
Passord

Mammadalten Bjørn Helge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 21 jul 08, 22:19

Jeg husker at jeg som 13 åring følte det ubeskrivelig pinling når mamma møtte opp på skolen å klagde på sløydkarakteren min. Jeg var helt enig med henne, jeg hadde fortjent bedre, men fra den dagen tok jeg slike kamper alene. Men hva i HULESTE er det med disse Riise-gutta?!!??  Jeg fatter og begriper ikke at de ikke har vett nok til å gi slipp på den mora!  At Bjørn Helge Riise er uenig med Tom Nordlis treningsmetoder får så være, men hva har det med mamma Berit å gjøre??  Dama sitter i beste sendetid på TV2 å advarer norske talenter mot Tom Nordli!  Jeg må le!!  Makan til tullinger!!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jul 08, 22:42

Latterlig!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 21 jul 08, 22:53

Må jo bare le av sånt tull, heheWink


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 jul 08, 23:13

He he ikke sant. Rekdal, Mini, Thorstvedt og broren til Christopher Schau hadde morro av det i studio også.

 

Personlig hadde jeg litt morro av Mini oppe i all elendighten ute på banen. Han èr virkelig bitteliten. Så en gang en tegning av han i Mad. Der kunne han ikke spille, for det att gresset var for høyt, og kilte han på pungane. Den gang syntes jeg kanskje de overdrev litt, men jeg vet ikke jeg.

He he, men nå er vel ikke Thorstvedt og Rekdal de minste kanskje?Men det så litt rart ut.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 jul 08, 07:53

 

Mamma tar grep

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/22/541514.html

 

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 jul 08, 17:55
Endret: 23 jul 08, 17:55
Endret av: kenneth

Skjønner godt at mamma er sint jeg.

Da hennes førstefødte flyttet fra redet kunne hun ikke bli med pga at lillebror fortsatt gikk i barnehagen. Og man bør som kjent ikke fjerne små barn fra trygge omgivelser.

Men nå som lillebror er blitt stor gutt hadde ho mulighet til endelig å få kommet ut av hjem-bygda si. For en ting er sikkert, lillebror ville ha med mamma til å passe på ham, for der ute i den store verden er menneskene veldig skumle. Ja, faktisk enda skumlere er Store-Tom.

Men nå da, nå virker det som at mamma må være her hjemme for resten av livet. Klart ho er sint!

 

---------------------------

Hvem F er Rami?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 jul 08, 18:20

Klart det at fru Riise virker litt "overbeskyttende" osv..

Det som er tragisk er selvsagt skaden til spilleren, det ser ut som omgivelsene glemmer det og henger seg opp i mora, håper Bjørn Helge Riise snart er tilbake fit for fight.

Det er ikke rart at gutten blir frustrert når han opplever skade etter skade.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 08, 19:11

Sønnen min har vondt i beinet, tror vi får saksøke LSK og Tom Nordlie ass.. hehehe

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 jul 08, 12:13

Når til og med John Arne må ut i media og si at "mamma, nå holder det", da er det noe alvorlig feil med mor Riise. Gutten må få  lov til å ta ansvar for sitt eget liv, ikke ha mamma hengende rundt og true med søksmål så fort noe skjer. Ingen vil ha en spiller med den slags baggasje dersom han ikke vil spille for LSK noe mer en gang..

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24