Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik til Le Mans for 30 mill?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jul 08, 21:46

Opprinnelig postet av Patrioten

Blir spennende å se hvem som blr erstarren hans, tør vi håpe på Helstad?

 

Nei,jeg tviler veldig sterkt på at Helstad kommer til klubben!

Når FFK ikke er attraktivt nok for Espen Hoff,hvorfor skal det da være det for Helstad?? Undecided

(dette var vel mer eller mindre rykter,men dog)..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 08 jul 08, 21:54

Opprinnelig postet av Costanza

Tarik Elyounoussi eies 50 % av FFK og 50 % av Fredrikstad Spillerinvest. Og før det skal Trosvik ha 20 % av overgangssummen.

Regner dog med at Spillerinvest vil spytte pengene inn i et nytt spisskjøp.

 

He he det blir gode tider på trosvik nå da.  Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 21:55
Endret: 08 jul 08, 21:57
Endret av: Patrioten

Gir FFK han mer penger, så vil han nok hit.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 21:56

 Aldri hørt om det

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.6131719 har prøvd å få en kommentar både fra ledelsen i FFK og Elyounoussi personlig uten å ha lykkes med det.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jul 08, 22:15

Moro for Tarik detta. Håper han aksepterer, vi trenger penga og han er moden for å dra nå.

Håper vi får inn en solid spiss og en rask kantspiller.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 22:16

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 jul 08, 22:18

30 mill ??? selgselgselg,men Tarik burde si nei hvis han vil ha noe spilletid og bli et par år til


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jul 08, 22:23
Endret: 08 jul 08, 22:25
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av paco

30 mill ??? selgselgselg,men Tarik burde si nei hvis han vil ha noe spilletid og bli et par år til

Tror du virkelig La Mans legger inn bud på over 30 mill dersom de ikke har planer om å satse på ham? Dette er nok en sjanse jeg tror Tarik velger å gripe, og jeg forstår ham veldig godt.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 jul 08, 22:26

tarik bør etter min mening gripe denne sjansen. For det første tror jeg han lett vil klare nivået, og om han mot formodning skulle mislykkes vil han få nye sjanser senere. For FFK blir det ikke lett, om ikke umulig, å erstatte en 20 åring som ligger på delt 3 plass på poengligaen så langt(Helstad & Gunnarson 11 målpoeng. Tarik og Hoff 10 målpoeng, sistnevnte har 4 straffemål). Men, ønsker tarik dette bør FFK la ham gå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


andresolvang

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 08
Innlegg: 6

Lagt til: 08 jul 08, 22:50

ffk sitter jo "bare" igjen med 15mill da ,etter salget


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jul 08, 22:54

Opprinnelig postet av andresolvang

ffk sitter jo "bare" igjen med 15mill da ,etter salget

Sånn cirka, ja. Trosvik skal ha 20 % og resten deler FFK og Spillerinvest likt. Men er som nevnt rimelig trygg på at Spillerinvest kommer til å spytte pengene inn i nye kjøp for FFK (jf. tidligere uttalelser), så i realiteten vil nok mer enn 15 mill tilfalle FFK. Heldigvis.


andresolvang

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 08
Innlegg: 6

Lagt til: 08 jul 08, 22:59

Er det bare jeg som er redd for at vi selger oss ut av topp3 nå? ser ikke for meg mye spennende offansivt uten han. får vi inn en ny?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 08 jul 08, 23:01

Spent på hvor stor % andelen er i klausulen om evt vidresalg, for det er etter min menig veldig vesentlig ved et salg av Tarik, for jeg ser ikke bort fra at at gutten kan få sin drøm om spill i la liga oppfyllt og da er nok summen som må betales langt høyere enn de 30 mill det er snakk om nå. Hvis han lykkes i Franrike vel og merke. (Noe jeg er sikker på at han gjør)

Håper bare ikke det blir snakk om "sviker" o.l nå, for hvis han hopper på denne muligheten forstår jeg ham utrolig godt. Hvis man setter seg i hans situasjon så tror jeg de aller fleste hadde gjort det samme.

Synd at det ikke ble Spurs alikevel...Wink


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 08 jul 08, 23:10

Hvis budet stemmer og FFK har sagt ja, støtter jeg Tarik hvis han drar. Men det blir merkelig tomt uten ham, ja. Ikke bare har det vært gøy å ligge høyt på tabellen. Det har også vært artig å støtte et lag som har ligaens kanskje største profil. Tror ingen kommer til å tenke at Tarik er noen sviker. Det har ligget i kortene at han er på vei ut, og klubben får mer for ham nå enn neste år. Tror også Tarik trenger nye utfordringer for å utvikle seg videre. Dessuten har  han jo lovet at han vil avslutte karrieren i FFK! Innocent


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 08, 23:15

Morro for Tarik dette Laughing vi mister en god spiller, men gutten har ambisjoner og ville forsvunnet senere alikevel..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 08 jul 08, 23:16

Viss Tarik blir solgt håper jeg vertfall han får spille på søndag så vi får tatt et verdig adjø med han.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 08 jul 08, 23:32
Endret: 08 jul 08, 23:34
Endret av: ari_lg

Noen som er villige til å fortelle litt om Le Mans? Ser at de har stadiokapasitet på ca. 16000 og den beste plasseringen de har hatt noen sinne er 8. plass i toppserien. Ved første øyekast virker denne klubben på nivå med en tippeligaklubb fra øvre halvdel. Så dette er da ikke nøvendigvis et bra steg pga klubben han skal spille for, men klubbene han skal spille mot? Håper ikke Tarik blir helt gjemt bort fordi lagene Le Mans spiller mot er antatt sterkere. Men på en annen side vil det jo være lettere å få spilletid i en slik klubb, noe som vil bli svært viktig for Tarik. Men problemer vil oppstå hvis klubben rykker ned, hva skjer da?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 jul 08, 00:04

Opprinnelig postet av ari_lg

Noen som er villige til å fortelle litt om Le Mans? Ser at de har stadiokapasitet på ca. 16000 og den beste plasseringen de har hatt noen sinne er 8. plass i toppserien. Ved første øyekast virker denne klubben på nivå med en tippeligaklubb fra øvre halvdel. Så dette er da ikke nøvendigvis et bra steg pga klubben han skal spille for, men klubbene han skal spille mot? Håper ikke Tarik blir helt gjemt bort fordi lagene Le Mans spiller mot er antatt sterkere. Men på en annen side vil det jo være lettere å få spilletid i en slik klubb, noe som vil bli svært viktig for Tarik. Men problemer vil oppstå hvis klubben rykker ned, hva skjer da?

Le Mans er jo klubben Didier Drogba startet sin karriere her i Europa, så noe dårlig utstillingsvindu er det nok ikke.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 09 jul 08, 00:09

Opprinnelig postet av Martin

Viss Tarik blir solgt håper jeg vertfall han får spille på søndag så vi får tatt et verdig adjø med han.

Kan han dra allerede nå? Må han ikke vente til overgangsvinduet 1.august? Eller følger man det utenlandske overgangsvinduet?

---------------------------

Ære være Fredrikstad


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 jul 08, 00:15

Det er overgangsvinduet for klubben han skal til som gjelder. Han kan derfor stikke nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24