Husk meg
Brukernavn
Passord

Helstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 06 jul 08, 12:22

Hvor mye er en slik spiller verd for en tippeligaklubb ?Tenk om avisa hadde denne overskriften: " T. Helstad til FFK i bytte med Fofana,Tegstrøm,West og Kvisvik ". Drømmeoverskrift for en trøtt jævel. Det som jeg vil fram til er vel at han er verd 3mill i året samt en salgsum på nærmere 10 mill. Det hadde vært noe av en ønskedrøm. Er det andre meninger om Helstad så kom med dem. Jeg føler for at han er FFKèr til neste sesong.Innocent. Planklehaugen kan jo tilby ny villa i vestvendt strøk med havutsikt ........Neida, dette var kødd!!


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 06 jul 08, 12:52

Tilby? Eller snakker vi om å bygge en fletta ny kåk til fyren? Laughing

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jul 08, 14:01
Endret: 06 jul 08, 14:02
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av 1947modell

Hvor mye er en slik spiller verd for en tippeligaklubb ?Tenk om avisa hadde denne overskriften: " T. Helstad til FFK i bytte med Fofana,Tegstrøm,West og Kvisvik ". Drømmeoverskrift for en trøtt jævel. Det som jeg vil fram til er vel at han er verd 3mill i året samt en salgsum på nærmere 10 mill. Det hadde vært noe av en ønskedrøm. Er det andre meninger om Helstad så kom med dem. Jeg føler for at han er FFKèr til neste sesong.Innocent. Planklehaugen kan jo tilby ny villa i vestvendt strøk med havutsikt ........Neida, dette var kødd!!

Han krever 5. mill i Brann, skal nok ikke ha mindre FFK.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 jul 08, 17:24

Så du kampen i går? Ikke mange forsvar som gir ham så mange sjanser. Han alene hadde hadde tosifret, og de var store.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jul 08, 19:50

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Så du kampen i går? Ikke mange forsvar som gir ham så mange sjanser. Han alene hadde hadde tosifret, og de var store.

Så du mener Helstad er dårlig fordi han scorte mot et dårlig forsvar? Han har scort 11 mål på 12 kamper. Siden du er så overvettes begeistret over samtlige forslag som kommer her inne - hva med å foreslå en spiss du mener er god nok for FFK?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 jul 08, 14:22

Helstad scorer mange og kommer til mange sjangser fordi han finner rom ingen andre finner og lukter muligheter før de oppstår. Han kommer utrolig ofte en mot en i kamper fordi han er dyktig.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jul 08, 10:02

Hva gjør en tråd om Helstad under kategorien FFK? Flytt klysa!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 jul 08, 13:59

Eller man kan la tråden bli her og se om det går troll i ord.

I år ender FFK på medaljeplass, foran Brann. Kanskje blir det sølv. Neste år forsvinner Tarik til Holland for store penger, som FFK bruker til å forsterke laget med en fullblods spiss som kan hjelpe laget til serirgull. Blant få aktuelle navn kommer Thorstein Helstad opp. Grunnet en heldig kombinasjon av sportslige, økonomiske og personlige omstendigheter velger Helstad å signere for plankebyen.

Hvorfor ikke, egentlig?

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3