Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor er det så vanskelig?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 jun 08, 13:39
Opprinnelig postet av HBL

Opprinnelig postet av schpa84
Enig det, men syns det virker som all kritikk bare rettes mot BRH/RHE! Må da være mulig å gi litt kred til de som gør en stor innsats for tribunelivet

Det er jeg enig i, jeg gir dem kreditt for god innsats på kamp med sitt engasjement og iherdig synging. Sammen med resten i PH som gjør det. Jeg gir dem ikke kreditt for å fremheve seg selv som bedre supportere enn andre, noe de (ifølge mange, mange tidligere tråder) faktisk er  veldig flinke til. Men som syngende plankehaugenmedlemer får de kreditt fra meg.

Hilsen Henning B-Lund

Det er fint, men kanskje du ikke har vært inne på tanken, at de faktisk har blitt motarbeidet fra første stund og da kommer man i forsvarsposisjon. Hvis ikke en sensasjonskåt journalist hadde satt opp skandaleoppslag i lokalavisa, så hadde kanskje situasjonen vært annerledes fra første stund.Om  PH hadde tatt sine alternative supportere under vingene, hadde vi slupppet all drittslenging og rykter. Når de i tillegg dolker sine egne supportere i ryggen og utestenger dem gir det ikke akkurat lyst og pågangsmot til å samarbeide. Vi får håpe at dette snart blir et tilbakelagt kapittel og at vi kan akseptere hverandre og samarbeide.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 jun 08, 13:54
Endret: 08 jun 08, 13:57
Opprinnelig postet av schpa84
 

Bryr meg vel faen ikke om tegnsetting og rettskrivning på et fotballforum. Det er ikke en essay jeg skriver her, men du har vel ikke kapasitet nok til å forstå det.. Dessuten blir det litt mer feil når man tar seg noen pils, lillegutt

 

Pip pip pip

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 jun 08, 16:33
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av schpa84
 

Bryr meg vel faen ikke om tegnsetting og rettskrivning på et fotballforum. Det er ikke en essay jeg skriver her, men du har vel ikke kapasitet nok til å forstå det.. Dessuten blir det litt mer feil når man tar seg noen pils, lillegutt

 

Pip pip pip



Nok en gang er en tråd på vei ut i grøfta pga av drittslenging og usakligheter. Hvor er dere moderatorer? Er dere i det hele tatt interessert i å ha seriøse diskusjoner her?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 08 jun 08, 18:49
Opprinnelig postet av schpa84

 

Det er fint, men kanskje du ikke har vært inne på tanken, at de faktisk har blitt motarbeidet fra første stund og da kommer man i forsvarsposisjon. Hvis ikke en sensasjonskåt journalist hadde satt opp skandaleoppslag i lokalavisa, så hadde kanskje situasjonen vært annerledes fra første stund.Om  PH hadde tatt sine alternative supportere under vingene, hadde vi slupppet all drittslenging og rykter. Når de i tillegg dolker sine egne supportere i ryggen og utestenger dem gir det ikke akkurat lyst og pågangsmot til å samarbeide. Vi får håpe at dette snart blir et tilbakelagt kapittel og at vi kan akseptere hverandre og samarbeide.

Jo, dette er en alternativ måte å tenke på. Men brh/rhe gjør ingenting for å bedre andres oppfatting av dem heller da. Du gjør ikke det med røykbomber å slikt. Å skylle på en journalist er jo helt latterlig, det er jo ikke hans skyld at brh/rhe tiltrekker seg negative omtale. Plankehaugen kan ikke gå go for ulovligheter ved å beskytte dem som utfører dem, utestengelsene var jo på sin plass. Nei, for å få slutt på rykter og negativ omtale må man slutte med å utføre idiotiske ting som skaper rykter og negativ omtale.

Hilsen Henning B-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 09 jun 08, 11:21

Hei Bønna

 

Forsøkte å svare deg i går, men ser att innlegget er borte. Sikkert jeg som har køla det til. Jeg forsøkte å si, att selv om jeg er en av synderne her, og føler meg truffet, applauderer jeg innlegget ditt. Skal forsøke å ta det til meg og skjerpe meg.

Videre synes jeg du skal ha kred for seriøsiteten, og for nivået du har lagt deg på i det siste.  Kan ikke alltid være like lett, da heller ikke alle meningsmotstandere, holder seg for gode til å slenge med leppa.

Men fortsett slik som du gjør, tror det tjener deres sak på sikt, og gir litt ettertanke til andre, meg selv inkludert.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 jun 08, 12:54
Sorry bønna, skal forsøke å holde meg til saken heretter. Ellers takk for saklige og konstruktive innlegg

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


brutobrutalis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 jun 08
Innlegg: 6

Lagt til: 10 jun 08, 15:34

Til Lars, og generell opplysning:

 

Som dere sikkert vet, så leses ffksupporter,net av utallige supportere fra det ganske land. Den primære grunn til dette, er underholdningsverdien relatert til de forskjellige trådene (som jo som kjent er upåklagelig). Det er en uskreven regel som sier at man aldri skal "korrigere", eller på annen måte bryte inn i deres noe "snåle logikk". Denne velger jeg imidlertid nå å bryte. Derfor: Lars. UE ble ikke "nedlagt" av klanen, men av medlemmene selv. Flere av disse er i dag "medlemmer" av den fryktede Isko-gjengen, og frekventerer derfor fortsatt på stadion. Det enste de representerer i supporter øyemed er "tribuneliv", der de må sies å være blant de ledende innen klanens rekker. Problemer med bråk på, og utenfor stadioen er så og si ikke-eksisterende (betraktelig mer før). Fra klanens side er det dialog med denne gruppen, som har dannet grunnlaget for videre utvikling av klanen som "organisasjon". Dette har uten tvil vært en medvirkende faktor, til at bråk så og si aldri skjer tilknyttet engas kamper.

 

Jeg ser du hevder å kjenne Pervo og guttene hans. Ut ifra hva du skriver, så er det lite som tyder på det er tilfelle. Forholdet mellom klansstyre og disse gutta er, og har vel så og si aldri, vært rosenrødt. Denne gruppen inkluderer jo mest "skins", og gamle hooliganere. Bra gjeng, som alltid følger enga, men som definitvit har vært ute en vinternatt før. Klanen fyller alt, og alle; Fra bråkete aper, til koselige besteforeldre. Særs få blir ekskludert, og skjer det, har det lite med røykbomber, bengalske lys, og overdreven fyll å gjøre. Om to "guttær" havner i klinsj, er det ris på pompen, og tid i skammekrok. Neste helg er det inkludert igjen.

 

Alle kan gjøre feil, og enkelte feil er mindre feil enn andre. Har sjelden sett maken til "sneversynthet", og manglende forståelse for ulikhet, som det jeg gjør hos dere. Dere gjør jo ikke annet enn å kritisere hverandre. Hvordan kan da ting bli bedre? Anyway: Lykke til videre. Med tanke på den generelle fotballinteressen i byen deres, har dere et godt grunnlag for videre vekst...  


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 11 jun 08, 12:36
Disse iskogutta, var ved to annledninger i Stjernehallen i vinter. Det generelle inntrykket folk satt igjen med, var at de var der for å provosere og lage bråk. Den ene kampen, var vel ikke enga der engang?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 12 jun 08, 13:00
Nå snakket vi om fotball og ikke hockey da. Dette er ett forum som omhandler FFK, ikke Stjernen! Vi snakket om Klanen-isko på Ullevål og under fotballkamper, derfor blir det litt feil å dra inn episoder fra hockeykamper. Med all respekt stjernengutt, skjønner at du er glad i hockey!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 jun 08, 16:09

syns det er greit han snakker om noe som har skjedd under stjernen kamper jeg. han snakker jo om de samme folka. så da er det vel ett fett om han snakker om ting under stjernen kamper eller ffk kamper.


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 12 jun 08, 20:40

Hallo, ble det noe bråk i stjernehallen? Jeg var på kampen mot vif da de "fryktede" var der. oppfattet ikke noe bråk da?

---------------------------

For fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3