Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeliga runde 7

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 08, 19:21

Rosenborg leder 3-0 mot LSK

Stabæk leder 1-0 borte mot Lyn.

Bodø leder 1-0 mot Tromsø


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 08, 19:30
Endret: 16 mai 08, 19:51

Molde - Viking 2-3 nå.. Røsler utvist

RBK 4-0

 Bodø leder 2-0

Stabæk leder 2-0


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 mai 08, 20:01
Artig at Glimt har plassert seg på tredje plass.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 mai 08, 20:11

Eneste som er synd denne runden,var at Lyn fikk hjemmekamp og at kampen mellom HamKam og Godset ble utsatt..

Kanskje RBK har funnet tilbake litt av formen sin også??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 08, 01:58
Opprinnelig postet av GurrBass

Kanskje RBK har funnet tilbake litt av formen sin også??

Litt for tidlig å si etter bare en kamp. LSK slakta jo Viking forrige runde, men ble selv slakta nå.. Desuten kan det jo være at LSK er det bunnlaget som de er at RBK rundspilte dem...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 mai 08, 09:37

Tror ikke vi sindige trøndere skal ta helt av etter en god kamp, men det tok av i går. Knall trykk fra tribunen og årsbeste på banen. Kosa meg på flyet ned i går sammen med en gjeng likeglade LSK spillere og en gjeng med tullinger som ikke skjønte at de hadde tapt. Beste var når flyvertinnen annonserte at LSkKsupporterne ikke fikk kjøpe alkohol, men jeg fikk, muhahaha. Av prinsipp drikker jeg ikke Ringnes, men bare måtte gjøre det denne gangen.

Slår vi M**** og nå så er vi i gang igjen, nesten, hehe! Gratulerer med dagen i dag!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 mai 08, 10:15
Hva er det mellom RBK og M****? Bare lurer ettersom Mo*** er så sterkt hata der oppe

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 08, 11:11
Endret: 17 mai 08, 11:17
Skal si vi solgte Bjørkøy i grevens tid. Han har jo visst nedadgående kurve siden cupfinalen omtrent. Brenne har vel heller ikke vært en suksess. LItt morsom lesning på lsk-forumet:

---------------------------------------------------------------------------------------

Bjørkøy 2: Seig, treig og ræva. Snubler i ballen, somler på oss brudd og er nesten aldri oppe i duellene han forventes å ta. Direkte skyldig i to mål i dag. Jeg forventer at han sliter benken mot Hamkam. Dette var ikke bare ræva, det var rævaræva.

Brenne 2: La spesielt merke til Simens defensive latskap i dag. 0-1 kommer i hans rom, 0-3 det samme. Uoppmerksom når han er feilvendt, og sterkt delaktig i at LSK fikk mange brudd mot seg. Når løpingen hjemover i tillegg er i beste fall halvhjertet, blir det mye å rette på.

---------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er ikke enig i at Brenne og Bjørkøy skal ha lik karakter. Brenne viser i hvert fall i første omgang vilje og innsats. Han jobber til seg flere baller og setter fart fremover, i hvert fall med intensjon om å skape noe. At spissrekka er ute og kjøper pølse og ikke følger med er ikke hans feil.

Bjørkøy derimot… han ser ut som en bedriftsspiller som har vunnet en plass på laget i dag etter loddtrekning. Jeg har sjelden, eller kanskje aldri!, sett en så fantastisk ræva spiller i LSK-drakt. Ikke en passning satt, kløner seg til å tryne, uten å være presset, legger til rette for utallige brudd/kontringer for RBK. Skulle faenmeg tro han var bestukket av bartene i dag!

Jeg sier 3 til Brenne og 1 til Bjørkøy. Jeg foreslår Bjørkøy på 2. laget frem til sommerferien er ferdig og håper i det lengste at han skjønner alvoret og viser hvorfor LSK donerte penger til FFK for denne overgangen.

---------------------------------------------------------------------------------------

Måtte sjefene der borte ha så mye stolthet at de ikke sparker Nordlie - som de selv ville ha - før det er for sent. Kanarifansen derimot ser ut til å støtte laget uanset - imponerende!

Uansett. Å kjøpe Wehrman for småpenger og få overpris på Bjørkøy må være en av de bedre kjøpene/salgene FFK har gjort. Wehrman er tross alt bare 1 1/2 år eldre enn Bjørkøy eller noe og har i tillegg gitt oss en ny dimensjon på midtbanen. Vi hentet inn en kvalitetsspillertype vi trengte for en slant og solgte en potet som vi ikke trengte for gull og grønne skoger. Tror ikke han kommer til å blomstre noe særlig med Nordlie som sjef heller - tror ikke det snur for LSK før Nordlie er ute av stadionportene. Da spørs det om den nye treneren ser på Bjørkøy som en spillertype han trenger....

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 mai 08, 12:24

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Hva er det mellom RBK og M****? Bare lurer ettersom Mo*** er så sterkt hata der oppe

M**** er det nærmeste vi kommer en naboklubb, men hatet og rivaliseringen skriver seg fra den tiden M**** var oppe i toppen av norsk fotball, med en samling usympatiske spillere og trener, samt en haug med utålelige supportere. Var mangt ett hardt slag der oppe den gang. I dag er M**** bare en parentes i norsk fotball *gjesp*, men vi liker å slå dem for det!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 mai 08, 12:55
Opprinnelig postet av svartoghvit
...med en samling usympatiske spillere og trener, samt en haug med utålelige supportere...

Akkurat som i dag, altså.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 19 mai 08, 21:23
Bra dommere vi har i Norge, syns HamKam har hatt nok uflaks med feil straffespark. Hvordan har klarte å dra den situasjonen innafor syns jeg er utrolig.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 mai 08, 21:32

Ja,utrolig dårlig dommeravgjørelse der.. Skulle nok ha vært frispark og et kort.. Rødt??

Men men.. Ellers var kampen et eneste stort gjesp!! Har ikke mye til overs for spillestilen til HamKam! Eneste som duger på det laget,er Adem Güven!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 mai 08, 08:36

Når et lag bevist spiller rått på grensen, må man regne med feil dommeravgjørelse innimellom, et stort GOSS fra meg der altså... hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tatt opp den evigvarende "video-dømming-debatten", men det vil jeg ikke..he..he..

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 mai 08, 09:15
Opprinnelig postet av GurrBass

Ja,utrolig dårlig dommeravgjørelse der.. Skulle nok ha vært frispark og et kort.. Rødt??

Hvis du ser taklingen, vil du se at foten han først blir tatt skikkelig mye nærmere straffe-feltet enn der hårapen fra Kamma kommer skliende. Dessuten har ikke dommerne fugleperspektiv eller instant reprise fra en annen vinkel...

Med tanke på farta spillerne har inn mot straffefeltet og tempoet avgjørelsen skal taes i (brøkdelen av et sekund skal dommeren si straffe eller ikke straffe), synes jeg det er en feil avgjørelse, men ikke en utrolig dårlig en. En utrolig dårlig avgjørelse er når dommeren ser alt klart og tydelig og allikevel gjør feil.

Men, jeg vil mene at når dommeren først blåser på dette - da skal det røde kortet opp også...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3