Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mai 08, 16:04

Hahaha, nå begynner temaet i denne tråden å minne meg om godfaget organisasjonspsykologi, etter en svingom innen barnepsykologien. Rent akademisk er det blitt.

Vi kan sette dette inn i teorien om forsterkning av atferd ifølge teorier om læring. Mange vil nå gi en negativ forsterkning for å korrigere uønsket adferd (bøter osv.), og potensielt straff. Da må vi også huske å gi positiv forsterkning når det utføres ønsket adferd, (slik som å synge masse og og ta tribunelivet vårt over ordinær høyde), dvs. noen godord, klapp på skuldra osv. og ikke bare massiv kritikk. Kritikken må avveies og være konstruktiv helst, samtidig som man bør oppfordre til å tenke til systemets beste for effektivisering av kreativitet og resursser. Fine greier, problem solved!

Nå må jeg også lese mer til eksamen (som er i morgen, grøss!)

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mai 08, 16:41
Endret: 14 mai 08, 19:06
Opprinnelig postet av Snæbbis
Cred. til BRH for ikke å gidde å la seg dra inn i den sykliske diskusjonen her igjen. Forummessig har de faktisk vist seg å være de mest voksne.


Mest voksne forummessig ved å pepre Keiko med PMer i steden for? I steden for å ta en åpen debatt så prøver de mer eller mindre å tie vedkommende som startet debatten.

For meg høres det ut som de vil ha mest mulig oppmerksomhet som gruppe, men samtidig være mest mulig anonym som enkeltpersoner og ta minst mulig ansvar for det de har gjort.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mai 08, 18:03
Det har jeg ikke de store forutsetningene for å mene noe om da jeg ikke har innsyn i Keikos innboks. Forholder det seg slik som du sier får jeg revurdere utsagnet mitt, men jeg vil også gjerne tilføye at keiko er en fyr som kan erte på seg en stein eller ti.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 mai 08, 20:06
Opprinnelig postet av Snæbbis

Hahaha, nå begynner temaet i denne tråden å minne meg om godfaget organisasjonspsykologi, etter en svingom innen barnepsykologien. Rent akademisk er det blitt.

Vi kan sette dette inn i teorien om forsterkning av atferd ifølge teorier om læring. Mange vil nå gi en negativ forsterkning for å korrigere uønsket adferd (bøter osv.), og potensielt straff. Da må vi også huske å gi positiv forsterkning når det utføres ønsket adferd, (slik som å synge masse og og ta tribunelivet vårt over ordinær høyde), dvs. noen godord, klapp på skuldra osv. og ikke bare massiv kritikk. Kritikken må avveies og være konstruktiv helst, samtidig som man bør oppfordre til å tenke til systemets beste for effektivisering av kreativitet og resursser. Fine greier, problem solved!

Nå må jeg også lese mer til eksamen (som er i morgen, grøss!)

Fornuftige poeng, men du har blandet begrepene rundt forsterkning. Forsterkning er et begrep som omtales når atferd ønskes forsterket. I den sammenheng betyr ikke positiv og negativ det som det betyr i deres allmenne forstand. Negativ forsterkning betyr at noe tas vekk (minus-negativ) for å fremme ønsket atferd. Ved positiv forsterkning tilføres et stimuli for å fremme ønsket atferd

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 18:19
Så hvordan ødelegger dette for klubben? Ingen andre enn folk her inne har gjort det til noen sak, spesielt du!
Som nevnt over, lokalavisen ser det som liv og røre, i positivt omfang.... Hvorfor kan du ikke prøve å være litt åpen for annen kultur enn din egne innesluttede kjedsomhet? Hvis ikke, så kan du få lov til å mene akkurat hva du vil, men ikke mase og kjase ut i det kjedsommelige for alle oss andre som ikke nødvendigvis er like interressert!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 15 mai 08, 18:50

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 15 mai 08, 21:56

nå har jeg lest denne diskusjonen og her kommer det frem mye rart.

Vi kan se det på en side: FFK og Plankehaugen har ikke, og mer IKKE fått påpakk for den røykbomben som ble fyrt av på Mysen stadion, jeg var ikke der, så jeg skal IKKE uttale meg om situasjonen.

En annen ting: Når man blusser på stadion, så gjør man det i ORGANISERTE former, noe som virker trygt både for publikum og stadionansatte. Og når vi er inne på det, har dere merket hvor lett det egentlig er å smugle med seg sånne ting inn på stadion? de sjekker ikke nøye nok syns jeg, men det er en annen diskusjon.

Vi kan se det på den andre siden slik keiko og de gjør det: Det var barn tilstede, de kan ha blitt skremt, de kan ha tenkt at dette var morsomt og de kan ha tenkt at dette var tøft, barn er forskjellige, og noen kan kanskje synes at dette var skremmende. Astma ble også nevnt her, når det blir fyrt av på stadion så er det like stor sjanse for at barn med astma får det i seg som om det blir fyrt av på tribunen.

FFK har vært HELDIGE som ikke har fått så mye oppmerksomhet for den røykbomba, virker som om Mysen og dommerne ikke har raportert det, for da hadde det ventet en stor bot som klubben hadde fått. Det er nok fordi at det ikke har fått så stor oppmerksomhet av media, som her på forumet, at det ikke har blitt gjort noe mot de gutta som gjorde dette. Men blir det fyrt av en røykbombe i serien, i beste sendetid, så blir det nok slått ganske hardt nedpå. Synes BRH bør te seg som voksne og tåle litt kritikk altså, serlvom begge parter har litt rett!

Og for å nevne en ting, jeg synes stemningen på stadion har falt meget mye, det synges ikke og jeg synes det er mye bråk og kjefting og smeling der oppe, derfor valgte jeg i år å få meg en plass på langsiden, der trives jeg mye bedre for å si det sånn.

 


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 15 mai 08, 22:56
Opprinnelig postet av TgfkaFFK


HERREGUD! GIKK DETTE FAKTISK BRA? Fikk alle de skadde nødvendig førsthelp? Var opprørstyrkene på plass?

Det er jo flere rystende elementer med på bildet:

* En gæring som har ett rødt og hvit skjerf rundt håndleddet. Tydlig gjengtegn
* En fyr med cap med bestemor-mønster som tør å se rett på røkyskyen.
* Tre stykker med solbriller tydlig redde for å bli identifisert av den massive tv-overvåkningen.
* En fyr med en reist og knyttet neve. Her er politiet nødt til å gripe inn tidligere.
* To klin gærene fyrer med langt hår og med to røykbomber i t-skjorta. De er iført anonyme kjeldresser og sitter oppe på taket på en bil! Hva hvis de detter ned? Ett liv tapt er ett for mye.

Se å få nekta hele gjengen. Fotballen trenger ikke slike folk som dette!

Dette er jævlig enkelt (ehh.. BURDE vært jævlig enkelt):

Flertallet liker ikke, aksepterer ikke og ønsker ikke slike elementer på tribunene. Det finnes regler som er vedtatt.

Et mikroskopisk mindretall klarer faktisk ikke å la tyri-stikkene bli liggende hjemme.

Hvem er det da som er problemet? Pyro-kåre eller "vi" som representerer flertallet her...?

Klarer man ikke å følge spillereglene bør det være "på hua og ræva ut".

Ønsker man å endre eller påvirke regler man er uenige i, ja da får man faan i meg gjøre det på en fornuftig måte.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 15 mai 08, 23:12

Opprinnelig postet av keiko99
Det er dette dere i ultras er så stolte avog drive med. Dere syter og klager over at dere vil bli tatt på alvor også gjør dere sånt. Det er dette jeg kaller idiotisk

Det var én ufarlig røykbombe som ble fyrt opp, og du tenner på alle plugger? Trodde Fredrikstad hadde potensial til å ha en supporterkultur vi kunne være stolte over, men den er tydeligvis lik null. For all del, jeg respekterer dere som ønsker å ha en koselig søndagsaften på Fredrikstad stadion, og synge når dere ønsker, men ikke la frustrasjonen deres gå utover de som faktisk ønsker å skape liv og røre. Jeg lurer faktisk på: hva gjorde røykbomben med deg, Keiko, som gjør at du blir så sint som du gjør?

Og til opplysning: jeg har ingen som helst tilknytning til BRH overhode.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 mai 08, 23:16
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Snæbbis

Hahaha, nå begynner temaet i denne tråden å minne meg om godfaget organisasjonspsykologi, etter en svingom innen barnepsykologien. Rent akademisk er det blitt.

Vi kan sette dette inn i teorien om forsterkning av atferd ifølge teorier om læring. Mange vil nå gi en negativ forsterkning for å korrigere uønsket adferd (bøter osv.), og potensielt straff. Da må vi også huske å gi positiv forsterkning når det utføres ønsket adferd, (slik som å synge masse og og ta tribunelivet vårt over ordinær høyde), dvs. noen godord, klapp på skuldra osv. og ikke bare massiv kritikk. Kritikken må avveies og være konstruktiv helst, samtidig som man bør oppfordre til å tenke til systemets beste for effektivisering av kreativitet og resursser. Fine greier, problem solved!

Nå må jeg også lese mer til eksamen (som er i morgen, grøss!)

Fornuftige poeng, men du har blandet begrepene rundt forsterkning. Forsterkning er et begrep som omtales når atferd ønskes forsterket. I den sammenheng betyr ikke positiv og negativ det som det betyr i deres allmenne forstand. Negativ forsterkning betyr at noe tas vekk (minus-negativ) for å fremme ønsket atferd. Ved positiv forsterkning tilføres et stimuli for å fremme ønsket atferd

Hmmmm....

tydeligvis at det er noen studenter her inne

Når det gjelder røykbomba eller hva det var, så tror jeg en meget lav andel av de 12500 som kommer på stadion 16.05. som ønsker slike effekter og slik adferd.

Det er nok bare en del prepubertale utagerende fjortiser i 20-åra som vil ha det slik tenker jeg Fy til dere! Voks opp ! Dere er ikke alene i verden, dere har faktisk ikke funnet opp kruttet heller, selv om noen av dere bruker det.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 mai 08, 23:30
Opprinnelig postet av BøgeJon
Dette er jævlig enkelt (ehh.. BURDE vært jævlig enkelt)

Det er nok enkelt for enkle sjeler som ukritisk godtar regler og reasksjoner som er helt ute av proposjoner i forhold til forholdene som skal reguleres.

Du har en så enkel og sosialdarwinistisk argumentasjon at jeg blir helt matt.

Opprinnelig postet av BøgeJon

Flertallet liker ikke, aksepterer ikke og ønsker ikke slike elementer på tribunene.

Og dette har du dekning for å påstå? TV har i lang tid kjørt på med reklame for fotball, reklame som viser nettopp slike "elementer" og tribunelivet de lager. Du mener at TV2 har kjørt på med å vise uønskede elementer for å skremme folk fra fotballen?

Opprinnelig postet av BøgeJon
Hvem er det da som er problemet? Pyro-kåre eller "vi" som representerer flertallet her...?

Flertallet i Norge ønsket ikke homoer eller Jøder heller i lang tid. Det gjør vel ikke at lover som rammet disse var noe mer riktige av den grunn?

Opprinnelig postet av BøgeJon
Klarer man ikke å følge spillereglene bør det være "på hua og ræva ut".

Skulle man bare kasta ut homoer siden det var forbudt fram til 1970 (eller noe sånn)

Opprinnelig postet av BøgeJon
Ønsker man å endre eller påvirke regler man er uenige i, ja da får man faan i meg gjøre det på en fornuftig måte.

Skulle sodomister holde seg på matta fra 1814 til 1972 da eller?

 

 

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 mai 08, 23:46
Jeg gir egentlig litt beng i hele saken, men registrerte, som tidligere skrevet, at stemningen på tribunen i Mysen ble bra mye mer amper og anspent etter at røykbomben ble avfyrt.

MEN, er det noen som vet definisjonen av pyroteknisk materiale? NFFs Sikkerhets- og arrangementsbestemmelser har klare regler på at pyroteknisk materiale i utgangspunktet er forbudt på norske fotballbaner. Gjelder dette også røykbomber av typen som ble brukt i Mysen?

Jeg spør av uvitenhet, og har ingen intensjoner om å gå noen flere runder om ultras/casulas//juletrær/what not.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 16 mai 08, 01:18
Jeg vil gjerne nyansere denne debatten.

Jeg vil gjøre dette uten å gå inn på det som har skjedd, påvirkning på barn, fordele skyld eller leke dommer på noe vis. Vi bør etter min mening ha en fullstendig annen inngang.

Samtlige involverte har en intensjon om å støtte fotballlaget FFK i størst mulig grad. Forholdene må derfor legges til rette for at alle kan gjøres dette på sin måte som gjør at den totale støtten maksimeres. Dette må løses i fellesskap og i dialog mellom alle. Det virker på meg som det mangler en klokkeklar linje med retningslinjer og konsekvenser dersom disse brytes som PH, FFK, BRH, RH (og hva nå diverse grupperinger måtte hete) skal forholde seg til samt en tydelig dialog mellom FFK og grupperingene og dets medlemmer.

Retningslinjene og konsekvens av overtramp bør utformes i et tydelig, men enkelt dokument alle kan forholde seg til. Ved større overtramp eller større uoverenstemmelser om tolkningene av retningslinjene bør representanter møtes for å finne en gunstig løsning alle parter.

Dette bør kunne lages på enkelt. Jeg vil anta FFK og PH alt har en formening om hvordan disse bør se ut. Arbeidet blir kun å konkretisere i samarbeid med alle involverte. Ønsker f.eks BRH å endre noe, bør de forstå at den mest hensiktsmessige veien er å gå gjennom riktig fora, ikke opponere. Det er betydelig lettere å akseptere en utestengelse dersom din egen gruppering hvor du har din identitet har vært med å utforme retningslinjene og stilt seg bak disse.

Når dette er på plass, vil det være større klarhet i hva som aksepteres og kreftene kan rettes mot hvordan alle kan ha det j*** moro på sin måte og støtte laget innenfor de rammer som finnes.

Å trekke diskusjonen inn på synsenivå i etterkant, er kun en negativ spiral man ikke kommer seg ut av. Dette er ikke heldig for noen part.

Jeg har tidligere PMa med en sentral person i en av grupperingene om temaet og det er virkelig oppegående mennesker. Det må bare gjøres i riktig rekkefølge.

Håper alle involvrte forstår at man får større gjennomslag for sitt syn ved å spille på lag. Enhver spiller er bedre på et velfungerende lag. 11 egoister vinner aldri seriegull.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 16 mai 08, 11:04

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Bla.bla.bla...

Enkelt sa du? Nei sa brura...

Trekk gjerne inn all den historiekunnskapen du har på lager. Det finnes helt sikkert mye fornuftig fra steinaldertiden hvis du leter lenge nok...

Men hva med å holde seg til realiteten pr 2008?

Faktum er at det finnes regler og at de som bryter disse må ta følgene.

Heldigvis er det sånn det fungerer i den siviliserte verden.

Ønsker man endringer så er det selvfølgelig opp til den enkelte å prøve å påvirke til det.

Men selv enkle meg, skjønner jo at det finnes mennesker som ikke klarer å forholde seg til dette.

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 mai 08, 12:33
Opprinnelig postet av BøgeJon

Trekk gjerne inn all den historiekunnskapen du har på lager. Det finnes helt sikkert mye fornuftig fra steinaldertiden hvis du leter lenge nok...

Men hva med å holde seg til realiteten pr 2008?

Faktum er at det finnes regler og at de som bryter disse må ta følgene.

Heldigvis er det sånn det fungerer i den siviliserte verden.

Ønsker man endringer så er det selvfølgelig opp til den enkelte å prøve å påvirke til det.

Men selv enkle meg, skjønner jo at det finnes mennesker som ikke klarer å forholde seg til dette.

Jeg holdt meg for enkelhets skyld til lover fra en demokratisk periode, og som dermed bør kunne forståes som siviliserte den tiden de ble skrevet. At du ikke regner de for siviliserte nå understreker bare poenget mitt med at du ikke forstår problemstillingen, og at du dermed har lite å bidra med i denne diskusjonen.

 

Opprinnelig postet av BøgeJon

Ønsker man endringer så er det selvfølgelig opp til den enkelte å prøve å påvirke til det.

Men selv enkle meg, skjønner jo at det finnes mennesker som ikke klarer å forholde seg til dette.

Det var jo de sodomistene gjorde, de fortsatte med lovbruddene sine samtidig som de forsøkte å påvirke loven. Noe som tok forferdelig mange år og uttallige lovbrudd før loven ble endret.

 

Over til noe mer matnyttig en å diskutere med mørkemenn: Hva med å utfordre NFF og forbundsstyret på deres eget regelverk? I NFFs Sikkerhets og arrangementsbestemmelser, vedlegg 2 står det:

Forbundsstyret kan etter søknad fra arrangørklubb, gi tillatelse til å benytte
-
stjerneskudd(Roman Candles)før, under og etter kampen på området som er
reservert for arrangørklubbens supportere
- bengalske lys under forutsetning av at disse benyttes av autorisert personell på
en plass utenom tribunearealene og som er godkjent av anleggseier og politi/-
brannvesen og kun i tiden før avspark
Både stjerneskudd og bengalske lys må være godkjent av norske myndigheter.

Søknaden må minimum tilfredsstille følgende 4 vilkår:

- Den må være NFF i hende seneste kl 12 siste ordinære arbeidsdag før
kampstart.
- Søknaden må inneholde opplysninger om hvilken kamp det søkes for.
- Det må fremgå av søknaden hva slags pyroteknisk materiell som ønskes benyttet
(se punkt 2 ovenfor).
- Vedlagt søknaden må følge skriftlig tillatelse fra både anleggseier, arrangør,
brannvesen og politi til bruk av det angitte pyrotekniske materiellet i den aktuelle
kampen.

Hva med å ta bryet med å få gjennomført en liten blussing med romerske lys helt etter NFFs regelbok? Hva med å plukke ut en kamp hvor det mest sannsynlig ikke blir fullt (NFF regner kamper som kan bli utsolgt som risikokamper) og forsøke å  avtale med klubben et avgrenset område på PH-trubunen hvor det kan fyres opp litt romerske lys?

Mest sannsynlig får en et avslag fra en eller annen instans, men det hadde vært moro å sett svaret og gjort en sak av det hvis denne manglet en saklig og dokumenterbar begrunnelse for et evnt. avslag.

Det hadde jo vært tøft hvis vi fikk noen elitesupportere med skills nok til å få gjennomført et flott og imponerende pyro-show helt etter NFFs eget lovverk? Hva med å ta kontakt med Direktoratet for sikkerhet og  beredskap for å få hjelp til dokumentasjon og opplysning om krav til bruk og opplæring.

Med en god og prikkfri gjennomføring kan det jo kanskje bli aktuellt å få godkjenning for flere kamper i slengen sånn at man slipper hele papirmølla hver gang?

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 mai 08, 13:30
[quote]

Hva med å ta bryet med å få gjennomført en liten blussing med romerske lys helt etter NFFs regelbok? Hva med å plukke ut en kamp hvor det mest sannsynlig ikke blir fullt (NFF regner kamper som kan bli utsolgt som risikokamper) og forsøke å  avtale med klubben et avgrenset område på PH-trubunen hvor det kan fyres opp litt romerske lys?

[/quote]

Helt enig i at vi bør gjøre dette, men husk at Roman Candles ikke er det samme som bluss og at de nok med det mener de stjerneskuddene som man bruker nyttårsaften, det er jo ikke så kult, men å hatt hele tribunen til å fyre opp noe sant hadde jo blitt lagt merke til. For blussing vil nok aldri bli tillatt på tribunen i Norge tror jeg.

Men ja vi bør prøve å få til noe sant og litt andre effekter også. Hva med litt sann konfetti kanoner eller hva det heter som kunne gått av når kampen var slutt og vi vant, kanskje ikke så pop for de som rydder men hehe.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 16 mai 08, 13:30

Se der ja.

Det er jo noe som faktisk kan betegnes som konstruktivt :-)

Dette er veien å gå!

Hilsen

"høy og mørk"

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 mai 08, 13:45

Opprinnelig postet av mysthical

Helt enig i at vi bør gjøre dette, men husk at Roman Candles ikke er det samme som bluss og at de nok med det mener de stjerneskuddene som man bruker nyttårsaften, det er jo ikke så kult, men å hatt hele tribunen til å fyre opp noe sant hadde jo blitt lagt merke til.

Roman Candle fra Wikipedia:

 

10-15 sånne fyrt opp av Direktoratet for Brann og Sikkerhet-opplærte elitesupportere hadde gjort seg i flommlyskampen hvor vi sikrer gullet!

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 08, 14:21
Opprinnelig postet av HBL

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

Jeg vil bare svare deg. Først vil jeg si takk, men BRH ødlegger for klubben FFK. Det virker som dem driter opp i klubben bare dem kan være idioter og kalle seg for tøffe fyrer.

I en annen tråd fikk jeg beskylniger fra Rune haugen om at jeg reagerer slik bare for at dette skjedde i mysen. jeg håper du leser dette rune, men det spiller liten rolle for meg hvor dette skjedde. jeg hadde reagert akkurar på samme måte.

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 mai 08, 16:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av HBL

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

Jeg vil bare svare deg. Først vil jeg si takk, men BRH ødlegger for klubben FFK. Det virker som dem driter opp i klubben bare dem kan være idioter og kalle seg for tøffe fyrer.

I en annen tråd fikk jeg beskylniger fra Rune haugen om at jeg reagerer slik bare for at dette skjedde i mysen. jeg håper du leser dette rune, men det spiller liten rolle for meg hvor dette skjedde. jeg hadde reagert akkurar på samme måte.


Ærlig talt Keiko, må du??? Har du ikke en jobb å gå til, alt annet enn å sitte her inne og lete etter problemer. FFK-supportere har desverre alt for lite å bedrive dagene sine meg når en røykbombe blir diskutert så til de grader. Utrolig!!!

Sånn så har jeg bidratt litt til denne diskusjonen også :)


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24