Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny Plankehaugen side

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 30 mar 08, 22:35
jaa. da var den nye klar siden klar.  hva syns dere?
www.plankehaugen.no

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 08, 22:43
Endret: 30 mar 08, 22:43

Syns de kommer med nye sider støtt og stadig, men jeg ser aldri en forbedring, det er nesten mer det motsatte. Det er vel ingenting av det som ble klaget på forrige gang som det har blitt gjort noe med, så hvorfor lage noe nytt da?

Den ser simpel ut og ser egentlig ut som en ferdigmodell de har hentet et eller annet sted. Oppsettet var rotete (i hvert fall i Explorer) og det tok rimelig lang tid før siden ble ferdiglastet, men det er kanskje tilfeldig.

 

Nå er det uansett aldri vært utseende som har vært det største problemet med den siden, det er verre med innholdet og oppdateringer...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mar 08, 23:43
Herregud for et rot... . Nei, få tilbake det forrige designet for som mulig. Detta var direkte rotete. Til dere som lager disse websidene bør huske på slagordet til Rema 1000, "Det enkleste er ofte det beste"...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 mar 08, 23:45
Nettsiden tok en evighet og laste ned her, og designet ble for meg i overkant kaotisk. Dessverre.

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 31 mar 08, 00:17
Nå er jeg kanskje litt nerd her, men 103 html errors på forsiden er godt gjort..

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 08, 00:21
Fikk ingen feil ,men siden tok en evighet å laste.... Desuten mangler bl.a tekstene på sangene våre...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 31 mar 08, 00:24
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritkk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 08, 00:31

Opprinnelig postet av danan
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritkk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.

 

Greit. Mitt råd er : Gå tilbake til den gamle løsningen. Var 100x bedre...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 mar 08, 01:16
Fytti katta, toppen og bunnen av siden gav meg epilepsimareritt rett før leggetid!

Skal se mer på siden en annen dag, og komme med mer konstruktiv kritikk da.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 08, 01:43
Endret: 31 mar 08, 01:43

Opprinnelig postet av danan
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritkk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.

  • Less is more! Mye grafikk gjør ting uoversiktelig
  • At hele siden ser ut til å lastes ned på nytt ved hvert museklikk blir slitsomt. Går jeg inn på et menyvalg, så ser det ut som alt blir lastet ned på nytt og menyelementene kommer frem litt etter litt
  • Ufattelig treg side, skulle tro de hadde brukt digre bmp-filer i grafikken. Merkelig nok ser det likevel ut som jpg-bildene som er blitt brukt er blitt så komprimerte at de danner små firkanter rundt teksten. Se bare på bunnen av siden med info-banneret.
  • Finishen ser ganske enkelt ut som hastverkarbeid. I Explorer (på jobben) så kommer det mellomrom mellom grafikken, store hvite rektangler dukker opp og grafikken forskyver seg.
  • Bildegalleriet ga jeg til slutt opp å se da det stod loading... i en halv evighet uten at det skjedde noe som helst, det samme gjaldt TV-funksjonen.
  • Ting som allerede er i menyen dukker også opp under menyen i form av bildeknapper (en med skrivefeil).
  • Nyhetene kommer spredt nedover på siden, og ingressene er stort sett hele nyheten.

 

Og det var bare det jeg kom på i farta ;)

 

 


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 mar 08, 02:57
Endret: 31 mar 08, 03:05

Opprinnelig postet av danan
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritikk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.

Du mestrer sarkasmen til det fulle, danan.

Undertegnede er mektig imponert. 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 31 mar 08, 11:10
Forferdelig rotete side, men positiv at de endelig har begynt å ta bilder av tribunen.Tribune rapporten er jeg spent på!  Dette er noe plankehaugen aldri har hatt før, bra!  Dog hadde jeg ønsket mer oversiktsbilder av tribunen, nesten ingen av bildene er det.  Ikke noe særlig å zooome inn og ta masse bilder av 3 personer...

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 08, 11:19
Syns faktisk ikke den er så ille jeg. Syns det var en forbedring fra det forrige designet.
Merker heller ikke noe til trege sider slik andre klager på.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 31 mar 08, 11:57

Grei nok, ikke altfor treg. Det som imidlertid er ganske iøynefallende er sponsorprofileringen, men det gjaldt vel også den forrige. For meg så skurrer "hovedsponsor demokraten, sølvsponsor osv på en supporterside, men det er vel mer en politisk/strategi valg enn layout.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 mar 08, 12:14
Opprinnelig postet av Rey
Syns faktisk ikke den er så ille jeg. Syns det var en forbedring fra det forrige designet.
Merker heller ikke noe til trege sider slik andre klager på.

Bildegalleriet er usedvanlig tregt og lite bruktevennlig, da det virker helt random om jeg får opp et bilde eller ei. :) Men bortsett fra det, så merker heller ikke jeg noen hastighetsproblemer.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 08, 12:18
Vil vel ikke si at det var av det mest brukervennlige nei, men jeg merker ikke noe til at det er tregt. Får opp alle bildene rimelig raskt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 01 apr 08, 00:18
Hei Alle Takk for mange tips til hva som bør bli bedre, kom med flere siden er fortsatt under utvikling med hastighet og brukervendlighet på bildegalleriet . så håper dere har litt tolmodighet med meg på dette pungtet. Noe jeg kan love dere er at det blir mange flere oppdateringer . håper på å få lagt ut tribuneraporten snart Roy

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 01 apr 08, 09:03
Gjør om topp og bunn..... -bare rund av banneren på vanlig måte.
Unngå også kjempestore bilder til nyhetene, det ser ikke bra ut... -store bilder kommer først når man trykker seg inn på linken og leser nyhetene.. ellers syntes jeg det ser helt greit ut..

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 apr 08, 18:38
Noe dere aldri har endret på er linkene til artiklene. Det er nesten ikke noe poeng å trykke på artikkeltekst for å lese den, for hele teksten ligger jo ute på forsiden uansett. Overskriftene er til for å lokke leserne til artiklene. Det blir også mer oversiktlig uten hundre meter med tekst på forsiden.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24