Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i Østfoldhallen 24.3.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 24 mar 08, 21:46

Må si at jeg er utrolig skuffa over plankehaugen i Østfoldhallen i kveld. Sto på motsatt side av tribunen og omtrent midt mellom haugen og kråkene.

Greit nok at dette var en treningskamp uten særlig betydning for FFK.

Greit nok at dette er "årets kamp" for kråkene og at de gir alt.

Greit nok at spillet ikke akkurat ga inspirasjon til å lufte drøvelen og synge ut.

Greit nok at ikke haugen har for vane å stille mannsterke på treningskamper.

Greit nok at jeg sikkert kunne meldt meg inn og bidratt sjøl.

Men at haugen blir så TIL DE GRADER PISSA PÅ av kråkene finner jeg tungt å svelge. Bortsett fra noen spede forsøk var det rimelig tyst og etter ett mål imot ble det helt stille. Observerte også at det ikke var mange fra haugen som sto igjen helt til slutt.

Hva skjedde? Var det avgjort på forhånd at man skulle gi faan eller? Kunne nesten virke sånn.

Respekt til de få som kanskje prøvde. Er nok ikke lett med uinspirerte folk rundt seg heller.

---------------------------

Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 24 mar 08, 21:53
Endret: 24 mar 08, 21:59
Det har vært en laaang pause nå.
Men da burde PH gitt mer den første kampen for å få ut alt som har rusta, og kanskje til og med det som har fryst fast i halsen i løpet av fotballpausen.

Høres ikke bra ut hvis det er sant det Slabbedasken sier her. Får ikke håpe stemninga bilr like dårlig som SD refererer til. Noe jeg velger å tro ikke kommer til å skje!

---------------------------

En for alle, og alle for en!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 mar 08, 23:00

må huske at det er en treningskamp. de fleste fra moss sto på samme plass. vi var spredd over alle hauger. jeg sto der det ble sunget mest. men kan ikke si at det var den store kjernen som sto der. der var alt av folk. bak meg sto det en dame på rundt 70 år.

så er det jo stort for kråkene å prøve å synge ut oss. det gir de en ekstra giv. se bare på hammarby ifjor. har aldri hørt hovedtribunen så godt før. men det er bare fordi at bajen er kjent for å synge bra. å da gir det oss motivasjon til å ihvertfall prøve å overdøve de.

det her tar jeg ikke så tungt. nå håper jeg de har klart å ordne et sangfelt på plankehaugen feltet. da skal vi klare å få til litt liv.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 24 mar 08, 23:11
ja var helt forferdelig dårlig liv i haugen,,, var nok bare meg på det feltet som har tørrtrena i  hele vinter hehe :P 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mar 08, 00:44
I treninskamper har det aldrig vært lagt vekt på den delen som kalles sang. Husk det da

---------------------------

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 mar 08, 03:47

Hva var problemet tell "forsangeren" deres??

Thomas el hva han heter...

Sto borteved oss å slang en hel hævv med dritt om Adecco og at han hadde måne fordi han brukte hue så mye! Sto der i 5 min! Hvis det er standaren for PH, så blir jeg flau på deres veine! Dette i løpet av matchens siste 10 min!

Et klart psykriatisk tilfelle som selv ikke dere fortjener.

Nye Zoran det el??

Takk for kampen! Selv ikke med PH medlem som ass dommer (Andy) klarte dere å slå (M)oss:) 

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 mar 08, 08:32
Opprinnelig postet av Hjælmen

Hva var problemet tell "forsangeren" deres??

Thomas el hva han heter...

Sto borteved oss å slang en hel hævv med dritt om Adecco og at han hadde måne fordi han brukte hue så mye! Sto der i 5 min! Hvis det er standaren for PH, så blir jeg flau på deres veine! Dette i løpet av matchens siste 10 min!

Et klart psykriatisk tilfelle som selv ikke dere fortjener.

Nye Zoran det el??

Takk for kampen! Selv ikke med PH medlem som ass dommer (Andy) klarte dere å slå (M)oss:) 

Kråkene er bedre enn oss!

Det er ikke noen grunn til å klage på hverken gamle damer eller at det ikke har blitt lagt vekt på treningskamper.

Tull prek!

Som alltid er kråkevingen bedre enn oss.

VI MANGLER ZORAN!

Jeg tror denne sesongen vil understreke dette!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 mar 08, 09:18
Opprinnelig postet av Jonek

Kråkene er bedre enn oss!

Det er ikke noen grunn til å klage på hverken gamle damer eller at det ikke har blitt lagt vekt på treningskamper.

Tull prek!

Som alltid er kråkevingen bedre enn oss.

VI MANGLER ZORAN!

Jeg tror denne sesongen vil understreke dette!

Det at Zoran ikke står på PH-feltet er en enda dårligere unnskyldning for dårlig trykk på tribunen enn noen andre unnskyldninger jeg har hørt.... Om det er slik at du og resten av Plankehaugen er avhengige av Zoran for å få stemning på tribunene....? Lurer på hvordan andre supporterklubber klarer seg uten Zoran.......


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mar 08, 10:37
Opprinnelig postet av scheien

 nå håper jeg de har klart å ordne et sangfelt på plankehaugen feltet. da skal vi klare å få til litt liv.

Har ikke hørt en dritt om sangfelt siden det var oppe her inne. Kan ikke huske at det ble snakka om det på generalforsamlinga heller. Det eneste jeg har hørt om er feltet til RHE. Dette holder ikke. Det ble vedtatt på denne generalforsamlinga at vi skulle ha ekstraordinær generalforsamling ca. 14 dager før seriestart. Har de glemt det også ?? Vi hadde håndsopprekning på dette.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 mar 08, 13:17
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek

Kråkene er bedre enn oss!

Det er ikke noen grunn til å klage på hverken gamle damer eller at det ikke har blitt lagt vekt på treningskamper.

Tull prek!

Som alltid er kråkevingen bedre enn oss.

VI MANGLER ZORAN!

Jeg tror denne sesongen vil understreke dette!

Det at Zoran ikke står på PH-feltet er en enda dårligere unnskyldning for dårlig trykk på tribunen enn noen andre unnskyldninger jeg har hørt.... Om det er slik at du og resten av Plankehaugen er avhengige av Zoran for å få stemning på tribunene....? Lurer på hvordan andre supporterklubber klarer seg uten Zoran.......

Jeg sa vi mangler Zoran. Han alene synger ikke capesn av feks Kråkevingen, men han er den dyktigste til å få i gang resten av PH.

Lurer du på hvordan andre supporterklubber klarer seg uten Zoran. Det er ikke alle som klarer seg uten "Zoran". Heller ikke PH gjør det godt uten han som forsanger. Det er kun Klanen , Kjernen, Kanarifansen og BBB (Brann), som klarer seg uten "Zoran".

De har noe PH ikke har, som Zoran har til det fulle! Det er suporterkultur og forståelse for sang på tribunen. PH med og uten Zoran er to forskjellige ting.

Den er best med "Zoran".

Nå vil jeg ikke diskutere Zoran opp og ned, for det ønsker han ikke selv å gjøre. Jeg mener alikevell at vi hadde gjort det bedre med han enn uten.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 mar 08, 16:23
Endret: 25 mar 08, 16:30

Kan jo godt hende det er en forsanger som er tusen ganger bedre enn Zoran, men det er vanskelig å fylle skoene hans. De fleste som vil ha Zoran tilbake, føler at han ble presset ut av Plankehaugenstyret. For å boikotte Plankehaugen, tror jeg de fleste vil synes en ny forsanger er elendig, uansett hvor bra han er eller ikke.

Desverre. Sånn er mange. Syns man bør gi en ny forsanger sjansen, men selvfølgelig er det greit å synes han/hun ikke er bra. Etter at personen har fått prøvd seg et par ganger, vel og merke..

Tilbake til tråden..Hvem f** er det som gidder å synge for full hals på en jævla treningskamp? Man er naive hvis man tror det ass! Tror uansett Plankehaugens "glansdager" er forbi etter alt bråket som har vært. Er også av den oppfatning at Zoran var en bra forsanger, og han ble et merkbart tap. Ikke bare pga. akkurat ham, men også fordi andre sentrale sangpersoner ikke gadd å synge mer etter det..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 25 mar 08, 18:50
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek

Kråkene er bedre enn oss!

Det er ikke noen grunn til å klage på hverken gamle damer eller at det ikke har blitt lagt vekt på treningskamper.

Tull prek!

Som alltid er kråkevingen bedre enn oss.

VI MANGLER ZORAN!

Jeg tror denne sesongen vil understreke dette!

Det at Zoran ikke står på PH-feltet er en enda dårligere unnskyldning for dårlig trykk på tribunen enn noen andre unnskyldninger jeg har hørt.... Om det er slik at du og resten av Plankehaugen er avhengige av Zoran for å få stemning på tribunene....? Lurer på hvordan andre supporterklubber klarer seg uten Zoran.......



tetteste jeg har hørt, Zoran kunne få med nesten alle om han ville, han tørte å si ifra når et ikke var bra nok,   
de to nye, greit at de prøver, men de tørr ikke å si ifra når det er ræva og dermed kommer heller ikke haugen framover

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 25 mar 08, 18:52

Sparta fansen synger som faen i treningskampene dem også men når serien starter synger vi ræva av dem!!!I (ikke i år)

 

Vi vet vi pisser på mossingen så hva dem sier er bare å drite i.......


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 mar 08, 21:58

Opprinnelig postet av Marcus


tetteste jeg har hørt, Zoran kunne få med nesten alle om han ville, han tørte å si ifra når et ikke var bra nok,   
de to nye, greit at de prøver, men de tørr ikke å si ifra når det er ræva og dermed kommer heller ikke haugen framover

Viss det er det tetteste du har hørt/lest, så sier det ganske mye om din horisont

Poenget mitt er at Zoran ikke er der lenger og isteden for å syte om det hver gang en eller annen ikke er fornøyd med trykket i PH, så var det kanskje en ide å gjøre noe med det?
Zoran sa ifra ja, det var jo problemet, ikke sant?

Du er sikkert tøff nok til å si ifra, så ta jobben!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 mar 08, 00:16
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Marcus


tetteste jeg har hørt, Zoran kunne få med nesten alle om han ville, han tørte å si ifra når et ikke var bra nok,   
de to nye, greit at de prøver, men de tørr ikke å si ifra når det er ræva og dermed kommer heller ikke haugen framover

Viss det er det tetteste du har hørt/lest, så sier det ganske mye om din horisont

Poenget mitt er at Zoran ikke er der lenger og isteden for å syte om det hver gang en eller annen ikke er fornøyd med trykket i PH, så var det kanskje en ide å gjøre noe med det?
Zoran sa ifra ja, det var jo problemet, ikke sant?

Du er sikkert tøff nok til å si ifra, så ta jobben!



det som var "problemet"  og det som faktisk trengs å gjøre i en supporterklubb der 4/5 ikke synger !
er ikke det jeg sier i det hele tatt,  har jeg sagt at jeg er tøff nok til det ?    har jeg sagt at jeg skal bli forsanger ? nei !

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mar 08, 00:29
Opprinnelig postet av Hjælmen

Takk for kampen! Selv ikke med PH medlem som ass dommer (Andy) klarte dere å slå (M)oss:) 

 

Hva mener du med det ? At dommerene burde ha vært partiske ? Glem det, skal vi vinne skal vi vinne uten juks og bedrag..

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mar 08, 00:37
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Må si at jeg er utrolig skuffa over plankehaugen i Østfoldhallen i kveld. Sto på motsatt side av tribunen og omtrent midt mellom haugen og kråkene.

Greit nok at dette var en treningskamp uten særlig betydning for FFK.

Greit nok at dette er "årets kamp" for kråkene og at de gir alt.

Greit nok at spillet ikke akkurat ga inspirasjon til å lufte drøvelen og synge ut.

Greit nok at ikke haugen har for vane å stille mannsterke på treningskamper.

Greit nok at jeg sikkert kunne meldt meg inn og bidratt sjøl.

Men at haugen blir så TIL DE GRADER PISSA PÅ av kråkene finner jeg tungt å svelge. Bortsett fra noen spede forsøk var det rimelig tyst og etter ett mål imot ble det helt stille. Observerte også at det ikke var mange fra haugen som sto igjen helt til slutt.

Hva skjedde? Var det avgjort på forhånd at man skulle gi faan eller? Kunne nesten virke sånn.

Respekt til de få som kanskje prøvde. Er nok ikke lett med uinspirerte folk rundt seg heller.

Du som ikke er PH-medlem kritiserer PH for å ikke synge ? DU føler deg pissa på av Kråkevingen for at PH ikke sang som om det skulle være cupfinalen ? Meld deg for f@en inn vær med selv da. Hvor var du forresten på de andre treningskampene i vinter ? Hadde du vært det hadde du vist at det ble ikke sunget nesten en tone der og.

 

Desuten er jeg jævla lei at folk lirer av seg slkt her på forumet. Det er det samme hvert jævla år at folk skal dra PH ned i søla og lange ut det eine sleivsparket etter det andre. Det hjelper ikke en dritt å syte å klage side ned og side opp her på forumet, og det gjelder ikke bare deg, men mange andre også...

 

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 mar 08, 04:02
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Hjælmen

Takk for kampen! Selv ikke med PH medlem som ass dommer (Andy) klarte dere å slå (M)oss:) 

 

Hva mener du med det ? At dommerene burde ha vært partiske ? Glem det, skal vi vinne skal vi vinne uten juks og bedrag..

 

Neida! Var en del bekymra mossinger når døm så han skulle dømme! Flere som huska han fra supportercupen hvor han ikke var spesielt pen i spillestilen!

Men ØFK hadde aldri satt han opp hvis han ikke hadde en proffesjonel holdning. Han er det desidert største dommertalentet vi har i fylket, så naturlig å ta han når døm 2 andre meldte forfall! Satser 4 millioner at han er i Adecco innen dette året og TL innen 4!

Sånn! Nå har jeg skryti av et tidligere PH medlem! Aldri igjen!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 mar 08, 09:08
Opprinnelig postet av Bob Page

Du som ikke er PH-medlem kritiserer PH for å ikke synge ? DU føler deg pissa på av Kråkevingen for at PH ikke sang som om det skulle være cupfinalen ? Meld deg for f@en inn vær med selv da. Hvor var du forresten på de andre treningskampene i vinter ? Hadde du vært det hadde du vist at det ble ikke sunget nesten en tone der og.

Desuten er jeg jævla lei at folk lirer av seg slkt her på forumet. Det er det samme hvert jævla år at folk skal dra PH ned i søla og lange ut det eine sleivsparket etter det andre. Det hjelper ikke en dritt å syte å klage side ned og side opp her på forumet, og det gjelder ikke bare deg, men mange andre også...

 

Enig.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 09:35
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Bob Page

Du som ikke er PH-medlem kritiserer PH for å ikke synge ? DU føler deg pissa på av Kråkevingen for at PH ikke sang som om det skulle være cupfinalen ? Meld deg for f@en inn vær med selv da. Hvor var du forresten på de andre treningskampene i vinter ? Hadde du vært det hadde du vist at det ble ikke sunget nesten en tone der og.

Desuten er jeg jævla lei at folk lirer av seg slkt her på forumet. Det er det samme hvert jævla år at folk skal dra PH ned i søla og lange ut det eine sleivsparket etter det andre. Det hjelper ikke en dritt å syte å klage side ned og side opp her på forumet, og det gjelder ikke bare deg, men mange andre også...

 

Enig.

Støtter den!

Slutt å syt og klar. Gjør en jobb selv for faen!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24