Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 30 mar 08, 19:05
...noen andre som har problemer med tv2 web TV? Hadde tenkt og se kampen der, men nå fungerer ingenting...noen andre som viser kampen på web?

---------------------------

FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mar 08, 19:12
hvor er fo-fofana??!!må være skadet ellers utrolig spesielt at han ikke er med i troppen...han er langt bedre enn brian i mine øyne...samt skulle gjerne hatt koadiou isteden for hansi. ellers det beste vi kan stille. forsvaret blir det ekstremt spennende å følge. raio slitt med rusk i siste, gerrbrand lite treningsgrunnlag, wallace svak defensiv i siste treningskamper, samt innsatsen til ophaug mot moss...tror det blir hardt med poeng idag.........

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 mar 08, 19:13

Hører at Rekdal nevner Gardarsson fra FFK mange ganger som outsider til toppscorer tittel..Men hvem er egentlig Gardarsson?? 

Huff.. Nå har sommerfuglene forvandlet seg tilmåker i magan min... 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 08, 19:16
Sa Gardarsson igjen? Syns han sa navnet riktig nå, reagerte i hvert fall ikke på navnet da jeg hørte halvveis etter.

Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 mar 08, 19:21

Opprinnelig postet av FFK1903
Sa Gardarsson igjen? Syns han sa navnet riktig nå, reagerte i hvert fall ikke på navnet da jeg hørte halvveis etter.

Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!

 

Han sa Gardarsson i studio i stad da han ble spørt om hvem som ble toppscorer i TL.. Han nevnte Gardar som en outsider! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 30 mar 08, 19:25

Opprinnelig postet av bateman
hvor er fo-fofana??!!må være skadet ellers utrolig spesielt at han ikke er med i troppen...

Fofana trena med Juniorlaget på lørdag, så han er hvertfall ikke skadet..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 19:27
Hva skjer? Kouadio og Kvisvik på benken!!! Ramberg fra start som ving??? Fofana ikke engang på benken??? hva skjer

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mar 08, 19:41

Opprinnelig postet av paco
Hva skjer? Kouadio og Kvisvik på benken!!! Ramberg fra start som ving??? Fofana ikke engang på benken??? hva skjer

hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 19:50
Aaah, nærmer seg nå! Sitter på jobb hvor det har vært for det meste rolig, satser på at det kan holde seg rolig til kampen er ferdig, så slipper jeg å måtte se opptaket i morgen...

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 mar 08, 20:00
Opprinnelig postet av bateman

hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen 

Ramberg har helt klart mer å bidra med defensivt enn Kouadio og vi får satse på massivt offensivt spill på hjemmebane og heller være litt mer nyktre og forsiktige på bortebane. Det jeg så av Thomassen i sesongoppkjøringa var skuffende.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3