Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 jan 10, 20:53

Sterk 2-0 seier hjemme i dag. Gutta er på rett spor igjen. Gleder meg stort til onsdag Laughing

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 feb 10, 21:46

GO LEEDS

1-1 til pause. Leeds har ballen mest men spurs er farlige på kontringer. Hatt noen kjempe sjanser spurs pga kontringer

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 feb 10, 23:11

Jaja, nå er det snart full kons om serien, foruten en borteseier mot Carlisle da som sørger for en Wembley tur i år da..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 mar 10, 16:30

Har vært mye stang ut og uavgjort i det siste, så det som tidligere syntes som en parademars mot championship, begynner nå å bli fryktelig nervepirrende. Jeg drar over til Leeds og ser dem spille mot Millwall den 22.mars. Og den kampen blir mye mer spennende enn jeg først antok da jeg bestilte billetter. De har fortsatt en hengekamp til gode, men tre poeng er ikke all verden hvis de fortsetter å bare spille uavgjort. Går det mot kvallik i år igjen?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 mar 10, 10:15

Tipper du fikk svaret ditt nå ;) 4-1 seier må vel sies å være ok på bortebane

 

5 poeng ned til 3 plassen og 4 opp til første. blir tøft å vinne serien en blir nr to

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 mar 10, 11:23
Endret: 10 mar 10, 11:24
Endret av: aavdst

Er kjempefornøyd hvis Leeds blir nr 2, - da det er direkte opprykk som gjelder. Spiller ingen rolle om de ikke vinner serien. Håper bare vi unngår kvallik i år igjen, da Leeds tydeligvis ikke fikser den biten Frown

Men en sterk borteseier i går ja, og nå har de ikke lenger noen hengekamp å gå på. Så en borteseier til mot Southampton og en ettrlengtet hjemmeseier mot Millwall, så tror jeg det går veien. Smile


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 mai 10, 14:02

Lykke til i dag Leeds venner. Kan vi makte ett opprykk idag? Trenger sårt en opptur . Vi som følger Leeds og FFK fortjener det nå.....


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 mai 10, 19:41

Da ble det tap i dag, men er fortsatt muligheter for direkte opprykk. Men det skulle ikke forundre meg om det blir kvalikk i år også.

---------------------------

Fredd


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 07 mai 10, 11:50
Endret: 07 mai 10, 11:51
Endret av: Lars 29

Blir en utrolig spennende kamp på lørdag. Kun seier er godt nok. Leeds har bevist tidligere at de ikke takler play off. Så nå får de bevise at de takler presset på hjemmebane.

Venter på en endelig avklaring vedrørende å få tak i to billetter i siste liten. Er egentlig totalt umulig å oppdrive billetter, men er en liten mulighet for å fremskaffe noe gjennom gode kontakter. Vært en utrolig opplevelse å vært på en fullsatt Elland Road på lørdag, med 40000 entusiastiske Leeds fans som synger marching on together.åhh..er frysninger på ryggen det....Beklager FFK, men da ryker Strømmen kampen...

Time will show...begynner å haste nå...

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 mai 10, 12:05

Ja dette blir spennede. Er redd jeg blir skuffet igjen, men gleden om mitt kjære Leeds lykkes vil være formidabel. Klarer ikke helt å ha fokus på kampen på stadion på søndag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mai 10, 12:43
La oss håpe at det endelig skal lykkes for Leeds, jeg er redd Leeds og FFK kan sammenlignes på mange måter desverre.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 mai 10, 13:31

Nå gjelder det, Leeds! Vis Bristol Rovers hvem som er best. Det er helt opp til dere selv. med seier i dag er det opp i Championship. Kvallik klarer dere ikke. Dårlig erfaring med det. Var på opprykksfinalen for to år siden på Wembley, og det var en heller trist affære. Ikke stemningen og rammen rundt kampen...den var formidabel. Men når Leeds ikke klarte å slå Doncaster med nærmere 70.000 Leeds supportere på tribunen, ble det en skuffelse. Derfor håper jeg Leeds unngår kvallik i år men rykker rett opp.  Noen som vet om denne kan ses på nettet et eller annet sted?


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 08 mai 10, 15:02

Kampen går på Viasat Fotball. Marching on...

---------------------------

Marching on together!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 mai 10, 17:49

Nå kommer jeg vel til å bli halshugd her inne, men men.

Personlig er jeg ManU supporter, men det er et eller annet med Leeds, en sjarm jeg ikke klarer å forklare. Har alltid hatt sansen for laget, derfor håper jeg at de vinner i dag og klarer å rykke opp. 5 min igjen nå, spennende

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 mai 10, 17:58

Gratulerer alle sammen! Dette er fantastisk!

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 mai 10, 17:59

Cool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 mai 10, 18:03

Moro Grattis til alle Leeds supportere, Keep of the pitchWink

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 mai 10, 18:08

Endelig! Gratulerer alle Leeds-venner. Dramatisk og spennende. Puh...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 mai 10, 19:01

Grattulerer, med opprykk tipper det blir full fest i kveld/natt. Endelig er Leeds tilbake i en av Europas besta ligaer, kansklje det blir nytt opprykk til den beste neste år?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 08 mai 10, 22:27

Glory, glory!

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my second best moment of 2010! We are going up!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24