Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 15 mai 09, 13:29

Opprinnelig postet av Jonek

5) Takk for at jeg er Leeds!

Jeg og, men må inrømme at det gjør litt vondt noen ganger

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 mai 09, 17:49

Da er det klart for en ny sesong i League One. Trist, men ikke overraskende. Leeds har det med å svikte når det gjelder, og derfor håper jeg at laget kan plassere seg i topp 2 neste gang.

Takk og god ferie.

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 23 aug 09, 18:58

Knallstart på årests sesong. 4 av 4 seiere. I år må det vel bli opprykk Laughing


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 09, 01:02

5.seieren i går mot Colchester. 2. plass og ubeseiret så langt.  Men lenge igjen til mai ennå. Neste kamp er mot Stockport hjemme på Elland Road. Stockport har ennå til gode å vinne denne sesongen :-) 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 aug 09, 15:28

Beckford har vel scoret i alle seriekampene og den ene ligacup kampen han har spilt. Apropo Ligacup, skal bli moro og slå Liverpool ut av den cupen hjemme i lekegrinda...


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 sep 09, 23:35

I dag ble det dessverre "bare" uavgjort, noe som ikke ga oss det lille forspranget på Charlton.

Blir artig med Leeds - Liverpool i cupen! Smile

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 sep 09, 22:42

Opprinnelig postet av RuneT

I dag ble det dessverre "bare" uavgjort, noe som ikke ga oss det lille forspranget på Charlton.

Blir artig med Leeds - Liverpool i cupen! Smile

Er noen  år siden Leeds - Liverpool møtte hverandre nå. Det var vel våren 2004 i premier league. Og da var jeg på Elland Road og så det ble 2-2. En meget bra kamp kan jeg huske. Fartsfylt og mye flott spill. Den gang hadde jo Leeds fortsatt sine store stjerner. Blir vel tøffere høsten 2009. Men Leeds er jo i støtet for tiden, og cup er cup Wink


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 sep 09, 01:07

Leeds på toppen. Endelig etter 8 serieomganger Knusende 4-1 seier over Gillingham.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 22 sep 09, 09:02

I kveld dere. I kveld!!

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 22 sep 09, 09:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

I kveld dere. I kveld!!

tonight - sold out - one night only

mickey mouse cup is coming to town

---------------------------

med ffk til champions league!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 sep 09, 20:14
Endret: 22 sep 09, 21:40
Endret av: Knuty

Nå har jeg ikke noe forhold til Leeds, men likevel:

Gi Liverpool deng nå, det hadde vært ufattelig gøy!

Edit. God første omgang av Leeds, slår absolutt fra seg.. Blir vel mer nivåforskjell i 2. omgang tenker jeg.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 20 okt 09, 09:30

Leeds er fortsatt på topp! Dette lover bra! Laughing
Har tro på direkte opprykk til sommeren!

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 20 okt 09, 09:36

Beckfords scoring på overtid sørger for at vi er 2 poeng foran Charlton med en kamp mindre spilt. Dette lover godt!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 okt 09, 00:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Beckfords scoring på overtid sørger for at vi er 2 poeng foran Charlton med en kamp mindre spilt. Dette lover godt!

Men det skal sies at det var en forferdelig kamp av Leeds og vi fikk 3 poeng mer enn vi fortjente. Beckford scoringen kom på en keepertabbe. Spillemessig har det vært svakt etter den gode Liverpool kampen. Håper vi hever nivået litt nå igjen eller så kommer det snart noen tap..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 des 09, 13:39

Etter noen bedrøvlige første 105 min med en super målvakt hos gjestene løsnet det de siste 15 i gårsdagens cup kamp.

Det betyr at søndag 3 januar kl 2, så skal vi knuse man u på old trafford. Ser frem til å endelig knuse lillebror Wink


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 des 09, 15:14

Opprinnelig postet av mysthical

Etter noen bedrøvlige første 105 min med en super målvakt hos gjestene løsnet det de siste 15 i gårsdagens cup kamp.

Det betyr at søndag 3 januar kl 2, så skal vi knuse man u på old trafford. Ser frem til å endelig knuse lillebror Wink

Det ble unødig spennende igår ihvertfall. Etter å ha dominert kraftig de første 55 min kom vi skikkelig bakpå og slapp inn et møkkamål, Elding atpåtil, og da var det noen nervepirrende minutter etter utligningen. Leeds må ha hatt rundt 50 avslutninger mot mål igår, hadde vel 4 eller 5 i stolpen? Utrolig at det stod 1-1 til full tid ihvertfall.

Vi får håpe at Aidy White, Kisnorbo og Naylor er klare til neste runde, forsvaret vi stilte med igår virket veldig usikkert.

Siste seier på Old Trafford var i 1981, Brian Flynn og 1-0 seier, jeg har en følelse av at vi må vente noen år til før vi kan feire neste borteseier på OT... :-)  

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 des 09, 22:00

Om vi klarer å knuse Man U på Old Trafford med to divisjoners forskjell er vel litt usikkert - men spennende blir det. Kanskje et håp om å få se denne kampen på TV? hvilken kanal sender den? betalingskanal?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 des 09, 19:40

Nå har jeg aldri egentlig hatt sansen for Leeds, så jeg kaster vel en brannfakkel her inne nå - siden mitt lag er Derby County.

Til min bursdag i september fikk jeg en bok av en kompis. Jeg har ikke fått lest boka før nå, men til alle Leeds fans: Denne boka må leses - selv om det vil ta dere et års tid og blir den eneste boka dere noensinne vil lese (jada, jeg er fortsatt Derby County fan - og selv om Derby suger balle om dagen kan jeg fortsatt trøste meg med hvor Leeds ligger...).

Fordømte Leeds heter boka. Og den er et godt, veldig godt, stykke litteratur om fotballen, Leeds og om Brian Cloughs famøse 44 dager i Leeds etter at han ledet Derby i storhetsperioden på tidlig syttitall.

Fantastisk bra er den.

 

PS! Les noen av de sleivsparka over med glimt i øyet.Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 des 09, 00:30

Opprinnelig postet av denialsander

 

Fordømte Leeds heter boka. Og den er et godt, veldig godt, stykke litteratur om fotballen, Leeds og om Brian Cloughs famøse 44 dager i Leeds etter at han ledet Derby i storhetsperioden på tidlig syttitall.

Fantastisk bra er den.

 

Endelig noe fornuftig fra deg Wink Leste den boka i våres en gang og den er meget interessant. En del av den skal vel tas med en klype salt, da det tross alt er en skjønnlitterær bok og ikke en ren biografi. Men viser vel likevel nok om Brian Cloughs hat-forhold til Leeds og Don Revie. Anbefales

NB! Jeg har også sett filmen basert på denne boka; Damn United. Med glitrende skuespillerprestasjoner av Michael sheen som Brian Clough. Don Revie blir spilt av Colm Meaney som er forbløffende lik Revie i denne filmen. Morsom film. Billy Bremner er dog en parodi i denne filmen.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 des 09, 10:33
Endret: 16 des 09, 11:08
Endret av: Magnum

Det er skjønnlitteratur, ja, og det er kunstneriske friheter, og ikke alle involverte er like happy for boka (eller filmen). Og det er godt mulig å ha andre meninger om Leeds sjøl om en mener at boka er brillefin.

Hyggelig at du likte'n. Wink

(Den andre boka du fikk er fin den òg).

P.S. Hjemmesida til filmen (som jeg ikke har fått sett ennå). Og et siste apropos.

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3