Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy - for en idiot!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 jan 08, 11:15
Endret: 08 jan 08, 14:21
– Det er tydeligvis viktigere at jeg spiller noen minutter her enn at jeg er 100 prosent pigg til seriestart, sier en lettere oppgitt John Anders Bjørkøy.

Det er faen ikke mulig. Nå er jeg enda mer sikker på at FFK gjør rett i å selge den idioten så fort som overhodet mulig.

Mod: Tråden har vel sporet av en smule (les: et helt brød), og stenges deretter.

---------------------------

"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det

Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"

-stjernengutt


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 jan 08, 11:17
Les forresten alt pisspreiket her: http://f-b.no/article/20080105/FFK/952189191/1009/AKTUELT
For meg holdt det med ingressen

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jan 08, 11:20

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Les forresten alt pisspreiket her: http://f-b.no/article/20080105/FFK/952189191/1009/AKTUELT
For meg holdt det med ingressen

diot??


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 jan 08, 11:23
Nei, Idiot.


Det mest tåpelige utsagnet jeg har lest av en FFK`er noen gang, tror jeg.
– Det er tydeligvis viktigere at jeg spiller noen minutter her enn at jeg er 100 prosent pigg til seriestart, sier en lettere oppgitt John Anders Bjørkøy.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 jan 08, 12:05

Desom intervjuet i F-B har en sannhets prosent på 50.

John Arne Bjørkøy, gå i deg sjøl.

Dette utsagnet er det mest tåpelige jeg har lest av noen overbetalt foltballspiller på leeeeeeeenge .

Når du i samme intervjuet, slenger på med at du er skuffa over fjorårets sesong og spesielt høstsesongen uten å nevne din egen " svært negative innsats og innstilling", sier det nok.

Kanskje det var fordi du ikke klarte "psykisk" å takle kampen om plass på midtbanen.

Synes det er synd at du ikke ble gjennforent med en annen "sutrekopp", nemlig KTE i RBK.

Håper virkelig at drømmene dine går i oppfyllelse, at du starter sesongen for en annen klubb.  Da har du iallefall gjort en bra ting for FFK siden Ardian Gashi kom til FFK, skaffa penger i en slunken kasse.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 05 jan 08, 12:06

For en helg! Først tipper det over for Britney etter lang tids idiotisk oppførsel, så følger Bjørkøy etter!!!

La oss sammen be for at de 3 månedene fram til seriestart er nok til å bli kvitt stølheten etter 20 minutters fotball.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jan 08, 12:20
Endret: 05 jan 08, 13:32

Litt av en kapteinstype vi har. Fy faen.

Takk Grønnis!!!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jan 08, 12:24
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

For en helg! Først tipper det over for Britney etter lang tids idiotisk oppførsel, så følger Bjørkøy etter!!!

La oss sammen be for at de 3 månedene fram til seriestart er nok til å bli kvitt stølheten etter 20 minutters fotball.

 

Godt skrevet!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 08, 12:26
Han gjør jo alt for å bli solgt, det er vel det han vil oppnå med uttalelsene sine.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 jan 08, 12:31
Helse folka hadde jo sagt at det ikke var noe farlig å løpe ut på der. Greit han ble litt sur for at han skulle spille, når han ikke var forberedt på det, men det kunne han holdt for seg sjøl eller tatt med Grönnis på tomanns.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jan 08, 12:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Han gjør jo alt for å bli solgt, det er vel det han vil oppnå med uttalelsene sine.

Da er dette neppe måten å gjøre det på. Fremtidige arbeidsgivere vil neppe bruke millioner av kroner på spillere som opptrer illojalt og sytete i media. Det er jo Bjørkøy selv som har stoppet en overgang, ikke FFK. Hvis det kommer et bud på opp mot 8 mill, så er jeg sikker på at FFK fortsatt er interessert i å selge. "Problemet" er at Bjørkøy får så godt betalt i FFK at det blir vanskelig for ham å få like gode betingelser i en annen norsk klubb. Og tror heller ingen annen norsk klubb enn RBK er villig til å betale i nærheten av 8 mill for han.

Ganske sikker på at Bjørkøy er FFK-spiller når sesongen sparkes i gang. Antakelig som høyreback.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 jan 08, 12:42
FFK har nok skutt seg selv i foten igjen ang. det å gi altfor bra betingelser/lønn/kontrakter osv.

Som Costanza sier har BigBaby selv stoppet en overgang pga han ikke fikk bra nok / like mye lønn, og det er nok ingen som kommer til å matche det heller.

Jeg bare gruer meg til å se det sure trynet igjen ved seriestart, tenk hvor sur han blir når han blir flyttet ned på høyreback.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 jan 08, 12:49

Snakk om å demostrere sin misnøye makan til jokk og surpomp!!

Håper ikke han har kapteinsbindet etter dette.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jan 08, 13:04
Bjørkøy er tydeligvis misfornøyd med det meste, utenom den overbetalte lønna si. Bare å stikke det Bjørkøy. FFK var enige med Rosenborg dem........

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 05 jan 08, 14:43

Er det mulig ???? 

Er han på lønningslista til FFK så må han jo bare gjøre som han blir bedt om når det ikke utgjør noen trussel for hans helse. Å han var klarert av helsepersonellet.

Primadonnanykker og sutrekopp

Jeg har alltid syns godt om Bjørkøy som fotballspiller og som person, men nå begynner jeg virkelig å tvile.....

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 05 jan 08, 15:01

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Nei, Idiot.


Det mest tåpelige utsagnet jeg har lest av en FFK`er noen gang, tror jeg.
– Det er tydeligvis viktigere at jeg spiller noen minutter her enn at jeg er 100 prosent pigg til seriestart, sier en lettere oppgitt John Anders Bjørkøy.

Javisst, tåpelig - men jeg synes dette er værre: "..... når klubben henter inn ytterligere forsterkninger på det som er min posisjon.....er dette et kraftig signal"

Lagets kaptein setter sin egen situasjon foran lagets mål om å ha et best mulig mannskap og prestere best mulig. Isteden for å brette opp ærma og ta opp kampen om plassen og å foran som godt eksempel. Håpløst!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jan 08, 15:24
Rett og slett utrolig trist. Synd at flere fotballspillere er forvokste drittunger som ikke er takknemmelige for at de har gjort hobbyen sin om til en svært godt betalt jobb.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 05 jan 08, 16:21

Merkelig at han uttaler seg på denne måten. Han må vel skjønne at det ikke gavner han hverken på kort eller lang sikt? Mon tro om den gode sesongen han hadde under KTE gikk til hodet på han.  


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jan 08, 16:30

Det som er forjævelig er at typer som Bjørkøy og andre med tilsvarende oppblåst ego tror at de kommer unna med denne type utspill.  Det finnes mange overbetalte tullinger i norsk fotball som ønsker særbhandling og dulling fra fans og trenere.  FFK kommer ikke videre med denne type holdninger og det er vel det Grønhagen vet.  Flekk av han kapteinbindet.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 05 jan 08, 16:39

Hvem kommer til å få kapteins rollen om Bjørkøy forsvinner?

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24