Husk meg
Brukernavn
Passord

Knut Torbjørn Eggen blir manager i Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 des 07, 14:07
"Sjokkerende nyheter fra trøndelag":

Trøndernes «Plan B» innebærer nemlig at Knut Torbjørn Eggen fungerer som manager i klubben, i en tilnærmet lik rolle som Martin Andresen er skissert i Vålerenga.

Eggen får dermed ansvar for laguttak og oppsett av treningsprogram, i tillegg vil han bidra på sidelinja under noen treninger.

Managerrollen betyr også at både assisterende sportsdirektør Erik Hoftun og Rune Bratseth (ved behov) kommer til å ta i et tak i forhandlinger, spilleroverganger og andre administrative deler av sportsdirektørrollen.


www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1484065.ece

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 14:27
lurer på hva RBK supportere sier nå.. skal jeg gjette så blir det: nei faen osv, men vi koser oss

---------------------------

http://keiko99.net


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 08 des 07, 14:54
Endret: 08 des 07, 15:07

Opprinnelig postet av Holters
"Sjokkerende nyheter fra trøndelag":

Trøndernes «Plan B» innebærer nemlig at Knut Torbjørn Eggen fungerer som manager i klubben, i en tilnærmet lik rolle som Martin Andresen er skissert i Vålerenga.

Eggen får dermed ansvar for laguttak og oppsett av treningsprogram, i tillegg vil han bidra på sidelinja under noen treninger.

Managerrollen betyr også at både assisterende sportsdirektør Erik Hoftun og Rune Bratseth (ved behov) kommer til å ta i et tak i forhandlinger, spilleroverganger og andre administrative deler av sportsdirektørrollen.


www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1484065.ece

Hva var det jeg sa?? Han er en rev han der


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 08 des 07, 15:01
Ja, dere lurer sikkert på hva vi sier, ikke så vanskelig å tenke seg til det. KTE er ett rasshøl, ferdig med det, men vi skal nok klare å kvitte oss med ham og.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 des 07, 15:25

Det har jeg faktisk sagt lenge at han kommer til å gjøre! makan til maktsyk tulling

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 des 07, 15:30

Morsomt at han forlot FFK fordi han ikke kunne akseptere at Morgan fikk en slik stilling, gitt. "Hei, det er jeg som er vinglepetter..."

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 des 07, 15:32

Kan godt hende Eggen kommer til å gjøre en god jobb for Rosenborg. Så lenge han ikke skal ha ansvar for treningene, tror jeg det er bedre for ham. Mener at han var litt for snill i FFK, og valgte å ikke kjøre guttene hardt nok. Mener å ha sett en betraktelig økning i kondisjon på spillerne i år.

Han gjorde jo tross alt stor suksess med FFK, det må ikke glemmes. Det jeg tror blir den største utfordringen for Rosenborg er å få alle til å dra mot samme mål. Målsetninger, ambisjoner, holdninger osv. må være helt klart. Med så mange "maktsyke" og sterke personligheter som det er i Rosenborg, kan dette fort bli et problem. Selvfølgelig, man har forskjellige meninger, men man må klare å tilpasse seg i større grad enn hva man kanskje er vant til.

En Eggen som tar laguttaket osv. tror jeg blir bra. Med Trond Henriksen på treningsfeltet kan det bli en god kombinasjon. Probleme man har sett i Rosenborg de siste årene tror jeg sitter lengre opp i hierarkiet deres.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 des 07, 15:51
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Morsomt at han forlot FFK fordi han ikke kunne akseptere at Morgan fikk en slik stilling, gitt. "Hei, det er jeg som er vinglepetter..."

Fotballfaglig har vel dem to en vidt forskjellig CV. Morgan har verken spilt fotball eller vært trener. Er det virkelig så rart at han fikk problemer med en slik løsning?    Dessuten tror jeg ikke den rollen Eggen får, er helt sammenlignbar med den Morgan fikk i FFK, men alikevel........


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 des 07, 00:46
Endret: 09 des 07, 00:48
Beste posten fra kjernen forumet om denne saken: kjernen.com/forum/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/150048/fpart/15


nest siste innlegg!-

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 des 07, 01:41
Femte innlegg på denne sida er også en klasikker.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 des 07, 08:35
Jeg postet dette innlegget i februar - da Eggen første gang ble lansert som mulig kandidat til sportsdirektørjobben i RBK. Var vel ingen bombe at det gikk den veien med Eggen

Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 10 des 07, 23:03
Har hjertemedisinen klar til når Kalle Klovn & co på brakka offentliggjør trenerkabalen. Regner med det blir Ivar Hoff som hovedtrener, med Mini og Arild Stavrum som assistenter.

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 des 07, 23:05

Opprinnelig postet av Cosmic
Har hjertemedisinen klar til når Kalle Klovn & co på brakka offentliggjør trenerkabalen. Regner med det blir Ivar Hoff som hovedtrener, med Mini og Arild Stavrum som assistenter.

Der tar du feil, Stavrum er ny trener i Skeid! Hihi.


Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 10 des 07, 23:09
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Cosmic
Har hjertemedisinen klar til når Kalle Klovn & co på brakka offentliggjør trenerkabalen. Regner med det blir Ivar Hoff som hovedtrener, med Mini og Arild Stavrum som assistenter.

Der tar du feil, Stavrum er ny trener i Skeid! Hihi.

Vi hadde samarbeid med dem en gang i tiden vettu. Er i grunn synd på de stakkarene som skal lede RBK neste sesong med mindre det er Sollied eller en utenlandsk trener med meritter. Det skal ikke mange sleivspark til i vårsesongen før misnøyen kan bli ubehagelig for Kalle Klovn i managerstolen. Et interessant årsmøte blir det i allefall.

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 des 07, 14:39
Eggen avviser i dagens VG at han er aktuell som ny trener i RBK. hm? Og jeg som har trodd på alle her inne som har sagt han kun er ute etter jobben til Tørum æ gett........

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 des 07, 14:44
Endret: 13 des 07, 14:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Eggen avviser i dagens VG at han er aktuell som ny trener i RBK. hm? Og jeg som har trodd på alle her inne som har sagt han kun er ute etter jobben til Tørum æ gett........

Kan være en konsekvens av hvor utrolig upopulær han faktisk har blitt i Trondheim den senere tiden. Han har ikke akkurat høy stjerne der oppe lenger.

(Akkurat som Baxter ikke vil ta jobben i Enga pga han er redd for sitt rykte)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 des 07, 14:52
Joda, det kan det være. Det kan også være at han blir tillagt vel mye baktanker med alt han gjør om dagen av enkelte her inne.......

Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 13 des 07, 21:31

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Joda, det kan det være. Det kan også være at han blir tillagt vel mye baktanker med alt han gjør om dagen av enkelte her inne.......

Er nok ikke bare her det. Du kan jo bla gjennom forumet på kjernen.com, så vil du se at det er adskillig sterkere skyts rettet mot Mr. Eggen der.

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 des 07, 21:59
Opprinnelig postet av Cosmic

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Joda, det kan det være. Det kan også være at han blir tillagt vel mye baktanker med alt han gjør om dagen av enkelte her inne.......

Er nok ikke bare her det. Du kan jo bla gjennom forumet på kjernen.com, så vil du se at det er adskillig sterkere skyts rettet mot Mr. Eggen der.

Kan så være, synes alikevel den personen som har betydd nest mest for FFKs tilbakekomst i eliten, etter Terje Høili, fortjener mer respekt enn det han får av enkelte her inne.....okkesom....


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 14 des 07, 01:26
Opprinnelig postet av Holters
Kan være en konsekvens av hvor utrolig upopulær han faktisk har blitt i Trondheim den senere tiden. Han har ikke akkurat høy stjerne der oppe lenger.

(Akkurat som Baxter ikke vil ta jobben i Enga pga han er redd for sitt rykte)


Supporterne er ikke fornøyd med innsatsen nei:
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/rosenborg/article1493942.ece

Eggen har tittelen sportsdirektør i RBK, men det var vel akkurat sportsdirektør-biten han fiksa dårligst da han var enerådende konge i FFK. Eggen var jo ikke legendarisk god på den administrative biten, det var vel heller den rene trenerrollen han gjorde best?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24