Husk meg
Brukernavn
Passord

Ph forsangere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 25 nov 07, 17:32

Hvem er de to som prøvde å være PH forsangere de siste kampene? Kommer de til å fortsette også neste sesong? Hva heter de og hvor gamle er de? Dem gjorde en grei jobb forøvrig, men veldig få vet hvem dem er. Å så nysgjerrig som jeg er så ønsker jeg å vite litt mere om dem .

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 nov 07, 17:42
Alle som har vært med litt har vel sett dem en god del. Han på høyre sida heter Lampe til etternavn tror jeg. Han andre har jeg bare sett på kamper her og der, første gang tror jeg var i fjor på togturen til Bergen, mener å huske at han skulle dra i gang vognene hele tiden . De er vel greie nok, trenger fortsatt litt trening da. Samkjøring og ikke starte sangene i for høyt toneleie, eller det å synge de "riktige" sangene til situasjonen på banen. Hadde ikke gjort noe om de pushet litt på publikum heller sånn som Zoran, men det er jo noen som ikke tåler å bli snakket til så...

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 25 nov 07, 18:02

Synes han på høyre side (når man ser på banen) gjøre en dårlig jobb. Han starter sanger, men synger i liten grad selv. I stedet står han å gynger i knærne mens han kommer med "artige" kommentarer. Det kan jeg spare meg for.

Kællen på venstre side har jeg mer tro på. Fremstår med mye mer pondus.

Blir spennende å se hva ledelsen i PH gjør nå før neste sesong for å løfte oss mot gamle høyder. Hvordan skal man forholde seg til nye grupperinger? Hva med forsangere? Hvilken retning skal PH gå? Fortsatt fokus på aktiviteter utenfor tribunen?

 


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 25 nov 07, 18:18
Jeg syns de gjør en grei jobb begge to men er nok litt forskjellige både i alder og sans for humoristiske bemerkninger   Humor er viktig og jeg syns det er helt greit å ha det også på tribunen. Liker han på høyre sida best jeg men vet ikke hvem han er? Han på venstre tror jeg heter Glenn Lampe, (merkelig etternavn), men kul kar

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 25 nov 07, 21:24
Den engelske modellen da, trur dere den hadde passa i plankehaugen?
personlig så trur jeg ikke det men jeg syns det er den kuleste varianten..

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 nov 07, 21:47
Opprinnelig postet av Solheim
Den engelske modellen da, trur dere den hadde passa i plankehaugen?
personlig så trur jeg ikke det men jeg syns det er den kuleste varianten..

*Har tenkt tanken men synes ikke dette sporer av tråden da det handler om mye av det samme.

Vi har vel kanskje en blanding av det meste nå, uten at det gjør så mye. Men selv foretrekker jeg Italiensk/argentinsk, med hopping, flagging, tostangs osv. Synes den ser bedre ut visuelt.

For å ta et lite artig eksempel på det. (Vet hvor jeg ville stått for å si det sånn)

Engelsk stil: www.youtube.com/watch

Italiensk/Argentinsk stil: www.youtube.com/watch

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 25 nov 07, 22:22
må bare få det ut av systemet, ikke la det bli en krangel av hva som er kulest, da jeg helt klart er engelsk av meg

går helt fint ann å bruke armbevegelser etc i den engelske stilen og  

http://www.youtube.com/watch?v=2GHqFT-TehQ

og det her er jo bare rått, selv om det er leeds, henta fra leeds tråden.. 

http://www.youtube.com/watch?v=NpjQ38LbHhk&NR=1

men for plankehaugens del, er det sånn at man må ha noen som pisker på mengden for å få dem til å synge?
-trur nok dessverre det :/

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 07, 22:30
Endret: 25 nov 07, 22:32
jeg fiksa linkene dine jeg solheim

her er nr 1

her er nr 2

nr 1 var best

---------------------------

http://keiko99.net


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 26 nov 07, 19:58
[quote=danan]
Opprinnelig postet av Solheim



Vi har vel kanskje en blanding av det meste nå, uten at det gjør så mye. Men selv foretrekker jeg Italiensk/argentinsk, med hopping, flagging, tostangs osv. Synes den ser bedre ut visuelt.



Italiensk/Argentinsk stil:
www.youtube.com/watch



Vannvittig bra, fikk frysninger helt ned i kjelleren. Tilogmed minstemann på snart 2 tok av når han så/hørte det. Må nok komme hjem igjen ja, så han får supporta litt.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 nov 07, 22:26

Eller en Tysk: Legg merke til tribunen som gynger..

Søk på

HEY EINTRACHT FRANKFURT 

og

Pipi Langstrumpf Eintracht Frankfurt - Newcastle United

og

bayer leverkussen - eintracht franfurt uitvak

på youtube.com

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 26 nov 07, 22:35
bruker de forsanger eller free for all? det som er litt relevant :P

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 nov 07, 16:27
syns fortsatt at vi skulle brukt  FREDRIKSTAD FK  shalalalalalalalalalala istedenfor FREDRIKSTAD FOTBALL

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 29 nov 07, 13:57
Opprinnelig postet av danan
Opprinnelig postet av Solheim
Den engelske modellen da, trur dere den hadde passa i plankehaugen?
personlig så trur jeg ikke det men jeg syns det er den kuleste varianten..

*Har tenkt tanken men synes ikke dette sporer av tråden da det handler om mye av det samme.

Vi har vel kanskje en blanding av det meste nå, uten at det gjør så mye. Men selv foretrekker jeg Italiensk/argentinsk, med hopping, flagging, tostangs osv. Synes den ser bedre ut visuelt.

For å ta et lite artig eksempel på det. (Vet hvor jeg ville stått for å si det sånn)

Engelsk stil: www.youtube.com/watch

Italiensk/Argentinsk stil: www.youtube.com/watch


Hehe.. når du ordla deg på den måten, så hørtes det nesten ut som om du var med i en dansekonkurranse eller noe..

Men jeg synes ikke du vektet de to videoene rettferdig opp mot hverandre.. først en halvslapp synging, så full turbo i neste video.

Nå skal ikke jeg begynne å diskutere hvilken retning som er den riktige osv, der kommer vi nok aldri i mål. Begge har sine høydare... men når en kjører en stil så bør en kjøre stilen fullt ut, og ikke "stykkevis og delt" som enkelte supporterklubber gjør (les Stormen eller Kjernen)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3