Husk meg
Brukernavn
Passord

BRHs hjemmeside - brigaderodhvit.com

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 23 mai 08, 21:31
Holters:

Pm`en jeg fikk var i og for seg et meget godt svar, og det viser at iallefall noen i har hodet spikret på rett sted og har mye fornuftig å komme med. Evt. offentliggjøring av denne får bønna stå for selv. Anser det som en samtale mellom meg og han inntil han evt. sier noe annet.

Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet. Dette fordi et par personer desverre ikke makter å holde diskusjonen på et nivå over barneskole. Og da snakker jeg om personer på begge sider av BRH. "Vi" har blandt annet en kompis fra et lite tettsted nordøst for Fredrikstad som til stadighet kommer med oppgulp som aldri fører noe godt med seg.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 08, 21:36
Opprinnelig postet av jambo
Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet.

I så fall kan vi jo stenge denne tråden.

Det blir rett og slett for tåpelig at de bare skal føre diskusjoner på PM og benytte ffksupporter.net til det. Det er ikke hensikten. De får tåle, som alle andre tilknyttet FFK, å bli diskutert på godt og vondt her i forumet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 mai 08, 21:43
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av jambo
Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet.

I så fall kan vi jo stenge denne tråden.

Det blir rett og slett for tåpelig at de bare skal føre diskusjoner på PM og benytte ffksupporter.net til det. Det er ikke hensikten. De får tåle, som alle andre tilknyttet FFK, å bli diskutert på godt og vondt her i forumet.


De som henvender seg direkte til oss, svarer vi på PM. BRH er på ingen måte interessert i å delta i diskusjoner som går over i en ren hetsing av oss som gruppe. Om det er grunn nok til å stenge tråden, så gjør gjerne det.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 08, 21:56
Endret: 23 mai 08, 21:59
Ren hetsing faktisk.

Ser du/dere virkelig ikke den overveiende saklige kritikken dere får, og som dere like fullt velger å overse?

Ikke en eneste gang har dere evnet å svare tilfredsstillende på hvorfor dere må bryte regler, og hvorfor dere ikke kan legge av dere den biten folk faktisk reagerer på. Det er dette folk i alle overvekt diskuterer, og som dere ikke tar til dere.

Ren skjær drittslenging får dere ta opp med moderatorene, så rensker vi det bort. Saklig kritikk, og noen stikk, får dere fint tåle rett etter at dere har for eksempel fyrt opp en røkbombe.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 mai 08, 22:30
Saklig kritikk har vi ikke problemer med å verken akseptere eller si oss enig i hvis det er belegg for det. Problemet vårt er at enkelte av moderatorene(ja, du er en av de Holters) elsker å hause opp disse debattene og ser igjennom fingrene når en av de på "feil" side blir kalt idioter, pyroman osv. Men det er vel kanskje på det nivået du ønsker at debatten skal ligge?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 08, 22:44
Endret: 23 mai 08, 22:54
Opprinnelig postet av bønna
Saklig kritikk har vi ikke problemer med å verken akseptere eller si oss enig i hvis det er belegg for det. Problemet vårt er at enkelte av moderatorene(ja, du er en av de Holters) elsker å hause opp disse debattene og ser igjennom fingrene når en av de på "feil" side blir kalt idioter, pyroman osv. Men det er vel kanskje på det nivået du ønsker at debatten skal ligge?

Synes du ikke det blir for enkelt?

Visse stikk, som den uskyldge om pyroman, må dere faktisk tåle rett etter at dere har fyrt av en røkbombe. Spillere som har forlatt klubben har blitt omtalt i langt verre ordelag her inne, og vi har høy takhøyde i forumet - innenfor rimelighetens grenser. I tillegg må dere faktisk tåle at det blir rettet fokus mot BRH når dere bryter reglene.

Jeg diskuterer det aller mest her inne og er saklig i min kritikk av dere som gruppe, selv om jeg har forstått at jeg taler for døve (blinde) ører. Jeg synes dere velger den feige og enkle løsningen, men tar det som en sterk indikasjon på at det faktisk ikke er mulig å forsvare de negative tingene dere forfekter. De utføres utelukkende fordi det er "tøft" i deres øyne.

Edit: Jo, og en ting til. La det være klart med en eneste gang: Jeg har over hodet ikke noe imot alternative grupperinger, men disse gruppene får respektere at andre ønsker å støtte FFK på sitt eget vis - uten at de skal bli sett ned på. I tillegg skal man faktisk holde seg innenfor gjeldende lover og regler, selv om det bare er FFK som dikterer dem.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 mai 08, 13:36
Kan du ikker bare innrømme det Holters at du merker det nedentil når kranglingen står på som verst og det er derfor du ønsker "alt skal frem"

Disse såkalte "debattene" fører aldri noe sted, se på tråden om røybombe i Mysen, det blir bare dummere og dummere for hver dag, det er så vidt jeg klarer å holde meg fra å synke ned på nivået ;)

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 jun 08, 23:35
Noen oppdateringer.

Noteringer den 9. juni

Galleri: Skeid borte

Galleri: Stabæk hjemme

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 19 jun 08, 22:18

hehe, det er så morsomt at dere sladder ansiktene til BRH-folk Cool

---------------------------

FFK og Leeds her og!


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 20 jun 08, 02:20

hvorfor er det rart? Gutta har jo blitt trua med sparken fra jobben osv jo?

Hadde jeg vært med i en gruppe som utelukkende er positiv for ffks supporterliv, og likevel blitt trua med sparken, hadde jeg foretrukket og ikke blitt vist på diverse hjemmesider også.

 

men RuneT, du har jo pixlet/sladdet bildet ditt også;) Medlem av brh kanskje?Wink

---------------------------

For fredrikstad


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 20 jun 08, 04:43

Opprinnelig postet av langfiskestang

hvorfor er det rart? Gutta har jo blitt trua med sparken fra jobben osv jo?

Hadde jeg vært med i en gruppe som utelukkende er positiv for ffks supporterliv, og likevel blitt trua med sparken, hadde jeg foretrukket og ikke blitt vist på diverse hjemmesider også.

 

men RuneT, du har jo pixlet/sladdet bildet ditt også;) Medlem av brh kanskje?Wink


Stakkars de folka som ikke blir sladdet da, som er med på bilder publisert på brh's hjemmeside Wink
Men ja, jeg skjønner behovet for anonymisering dersom jobben er usatt pga deres posisjon i BRH.
Og ja, jeg sladder ansiktet mitt fordi jeg feilaktig ble uthengt som "pirat" via f-b.no pga publiseringen av en link til et nettsted der en ffk-kamp var tilgjengelig for nedlasting! da er det viktig å beskytte seg for allmennheten slik at ikke "onkel" kommer på besøk og tar beslag i alle ffk-videoene jeg har på pcen min.

---------------------------

FFK og Leeds her og!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jun 08, 11:20

Opprinnelig postet av langfiskestang

Gutta har jo blitt trua med sparken fra jobben osv jo?

Hvis det stemmer ville jeg byttet arbeidsgiver omgående. Eventuelt tatt kampen og latt arbeidsgiver ryke på en smell i en eventuell sak.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 jun 08, 11:32

Opprinnelig postet av langfiskestang
Hadde jeg vært med i en gruppe som utelukkende er positiv for ffks supporterliv

Siden når ble BRH en guppe som er  "utelukkende positiv for FFKs supporterliv"?

Selv om de på noen områder er veldig flinke så finner jeg mer negativt enn positivt med den gruppen.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jun 08, 11:38

Har kun en ting og si til sladdingen: Barnslig veldig barnslig

---------------------------

http://keiko99.net


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 20 jun 08, 15:09

Nå kan ikke jeg svare for de, i og med at jeg ikke kjenner noen som er med i den gruppa!

Men har lest her inne at folk har blitt truet med jobben osv.

Men du og brh er jo på en måte i samme posisjon. Du har blitt hengt ut som pirat, mens brh har blitt hengt ut som casuals/hooligans. Når de kun er på FFK kamper for og synge og støtte laget!

---------------------------

For fredrikstad


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 jun 08, 11:45
Endret: 26 jun 08, 11:45
Endret av: Martin_

Et par oppdateringer den siste uka.

Euro 08 artikkel

Morten Huth forlater FFK (publisert 180608)

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:41

Opprinnelig postet av keiko99

Har kun en ting og si til sladdingen: Barnslig veldig barnslig

Tusen hjertlig takk for ditt velformulerte synspunkt, veldig bra begrunnelser du kommer med:) Fantastisk!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jun 08, 16:10

"Og at det sportslige og følelsladde ved fotball blir lagt stor vekt på, til fordel for klovnerier, barnefamilier og vikinghjelmer på tur."

Mener dere i fullt alvor at barnefamilier ikke har noe på en fotballarena å gjøre?

For all del, jeg forstår motstanden mot en god del av elementene som de kommersielle kreftene representerer, men å legge lista på dette nivået er - mener jeg - i beste fall lavmål.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 30 jun 08, 22:09

må si meg enig i BRH  der asså,,, vist jeg hadde hatt en unge, så hadde ikke jeg tatt han/hun med på kamper som det tradisjonelt sett er mye flat fyll på...  em og vm må vell sies å være et lite eksempel der

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jun 08, 22:23

Opprinnelig postet av hedvalen

må si meg enig i BRH  der asså,,, vist jeg hadde hatt en unge, så hadde ikke jeg tatt han/hun med på kamper som det tradisjonelt sett er mye flat fyll på...  em og vm må vell sies å være et lite eksempel der

Men mener du det er riktig selv om det er sånn? Jeg synes det er trist. Og det sier ganske så mye, at man faktisk nesten MÅ velge å ikke ta med barn på fotballkamper fordi noen tydeligvis må bråke, drekke seg drita og være litt ufine - helst mot onkel - bare fordi de er de flotteste supportere.

Jeg kjenner en del folk som har sett mange kamper i årets EM. Det har ikke vært voldsomt mye fyll og dritt der. Polakkene skeiet vel litt ut, men det var stort sett gladfyll.

Jeg har store planer om å ta med guttungen på kamper neste år - da er han fire. Og det vil jo være trist om han skal bli redd og lei seg fordi enkelte blir sveiseblinde og idioter. Vi får se hva som skjer...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3