Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt opp om Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 20 okt 07, 18:09
Endret: 21 okt 07, 17:12
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

Moderator (Holters): Flyttet til riktig kategori.

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 07, 23:09

Opprinnelig postet av JA
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

Skal du støtte Sparta så får du jammen kjøpe deg et blått og hvitt skjerf som det står Sparta på. Ser nok ille lurt ut hvis en FFK-nisse skulle stille opp i full juletreuniform på Sarpsborg stadion!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 20 okt 07, 23:12
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av JA
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

Skal du støtte Sparta så får du jammen kjøpe deg et blått og hvitt skjerf som det står Sparta på. Ser nok ille lurt ut hvis en FFK-nisse skulle stille opp i full juletreuniform på Sarpsborg stadion!

ja å hva med din EGEN kamp? DIT EGET LAG???

RØD/HVIT?!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 07, 23:14
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av JA
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

Skal du støtte Sparta så får du jammen kjøpe deg et blått og hvitt skjerf som det står Sparta på. Ser nok ille lurt ut hvis en FFK-nisse skulle stille opp i full juletreuniform på Sarpsborg stadion!

ja å hva med din EGEN kamp? DIT EGET LAG???

RØD/HVIT?!

Går fint an å rekke begge kampene. Sparta starter 15, FFK 18. Tar bare 20 minutter å kjøre fra Sarp til Fredrikstad.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 20 okt 07, 23:15
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av JA
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

Skal du støtte Sparta så får du jammen kjøpe deg et blått og hvitt skjerf som det står Sparta på. Ser nok ille lurt ut hvis en FFK-nisse skulle stille opp i full juletreuniform på Sarpsborg stadion!

ja å hva med din EGEN kamp? DIT EGET LAG???

RØD/HVIT?!

Går fint an å rekke begge kampene. Sparta starter 15, FFK 18. Tar bare 20 minutter å kjøre fra Sarp til Fredrikstad.

mener uasnett at man heller ska ta et par øl på brygga me noen kompiser eller noe enn å dra å se SPARTA


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 07, 23:35

Joa, forsåvidt. Men det er smak og behag. Noen liker å se en fotballkamp, andre liker å hygge seg med brunt flytende i store glass. Begge deler er sikkert like fint.

Personlig håper jeg Sparta slår Skeid 8-3, og at FFK vinner 6-1. Vil gjerne at SFK Sparta skal starte i Adeccoen, og ikke mot Lasses disipler på en forblåst Øssiamatte en eller annen gang i april neste år. Da er det en flott helg.


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 21 okt 07, 02:17
Skal se begge kampene jeg da. Iført Rødt og hvitt selvfølgelig

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 21 okt 07, 12:22
Kanskje du får rundjuling?

Men igjen, nå er vi heller ikke i England eller andre steder..

Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 21 okt 07, 13:33

Dra på Sparta kamp i FFK outfit ???!!! Hva faen...

Håper Sparta greier seg jeg også men, hallo ! Da får man i det minste gå på kamp  "undercover"  .

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 okt 07, 14:34

Opprinnelig postet av JA
Vi ses på stadion i sarp kl 15.00 i morgen. Jeg står der med rød-hvitt utstyr. Tøft om det kommer noen hundre FFK-supportere for å hjelpe dem å berge plassen.

 

Unskyld meg, men hva har dette med FFK og gjøre ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24