Husk meg
Brukernavn
Passord

Branns trekning i UEFAn cupen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 09 okt 07, 13:32
Endret: 09 okt 07, 13:33

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5869

Trekning er gjort... brann fansen får se en genial supporterklubb i bergen å Zagreb....

Brann møter Dinamo Zagreb..!

---------------------------

Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 okt 07, 13:35
Opprinnelig postet av Pinaasen

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5869

Trekning er gjort... brann fansen får se en genial supporterklubb i bergen å Zagreb....

Brann møter Dinamo Zagreb..!

Trekninga gikk live på Eurosport. Fra kl. 12.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 09 okt 07, 13:37
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Pinaasen

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5869

Trekning er gjort... brann fansen får se en genial supporterklubb i bergen å Zagreb....

Brann møter Dinamo Zagreb..!

Trekninga gikk live på Eurosport. Fra kl. 12.

skole vettu Rune

---------------------------

Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 okt 07, 13:39
Opprinnelig postet av Pinaasen

skole vettu Rune

Brann havna i en av de letteste gruppene.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 okt 07, 17:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Pinaasen

skole vettu Rune

Brann havna i en av de letteste gruppene.



Kunne ikke vært mer uenig Rune. Basel er det sterkeste laget i Sveits nå om dagen, Hamburg ligger på en 4 plass i Bundesligaen og regnes som en av outsiderne til å hente hjem seriegullet i Tyskland, Dinamo har allerede fått et solid forsprang i serien og slo ut sterke Ajax i 1 runde av UEFA-cupen mens Rennes ligger på 5 plass i den franske serien.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 okt 07, 17:04
Det blir hvertfall tur til Bergen, det er bombesikkert.

---------------------------

Den unge generasjonen...


rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 09 okt 07, 18:11
Jeg er med...garantert!

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 09 okt 07, 19:07
Det jeg frykter med den type supportere er de samme tilstandene de har på sine hjemmekamper

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/dinamo-hajduk_2005.wmv

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 okt 07, 20:40
Endret: 09 okt 07, 20:57
Opprinnelig postet av dalen

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...


Hva er problemet med det?

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 09 okt 07, 21:33
åå dæven da kommer det vell til å bli rabalder når Dinamo kommer til Bergen    politi kommer til å ta av

men, lurer på ossen det går

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 09 okt 07, 21:34
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av dalen

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...


Hva er problemet med det?



det er ett godt spørsmål ja  hva er problemet med det ?

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 okt 07, 22:12
Opprinnelig postet av dalen
Det jeg frykter med den type supportere er de samme tilstandene de har på sine hjemmekamper

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/dinamo-hajduk_2005.wmv

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...


Ta deg en bolle.  Hvorfor skulle du frykte det? Det der er mot rivalen Hajduk Split, ikke rart det blir litt bengalkasting?

---------------------------

Den unge generasjonen...


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 10 okt 07, 00:05
Endret: 10 okt 07, 00:06
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av dalen
Det jeg frykter med den type supportere er de samme tilstandene de har på sine hjemmekamper

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/dinamo-hajduk_2005.wmv

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...


Ta deg en bolle.  Hvorfor skulle du frykte det? Det der er mot rivalen Hajduk Split, ikke rart det blir litt bengalkasting?


Har ingen boller, men en banan.. funker like greit. Fordi jeg personlig ikke ønsker at SK Brann skal bøtelegges fordi noen fattige øst-europere leker supportere. Det er en grunn til at tilskuertallene i landet ikke akkurat er høye - det forbindes stor risiko å oppholde seg på slike kamper.
Nå er det ikke slik at D.Zagreb "hater" oss, men ser for meg at de kanskje prøver på noe sprell...
Vi kan jo referere til landskampen mellom Norge og Bosnia

http://www.youtube.com/watch?v=nrcdd5DaX9M

Hvem støtter de? Seg selv? Laget?

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 okt 07, 00:31
Opprinnelig postet av dalen

Har ingen boller, men en banan.. funker like greit. Fordi jeg personlig ikke ønsker at SK Brann skal bøtelegges fordi noen fattige øst-europere leker supportere. Det er en grunn til at tilskuertallene i landet ikke akkurat er høye - det forbindes stor risiko å oppholde seg på slike kamper.
Nå er det ikke slik at D.Zagreb "hater" oss, men ser for meg at de kanskje prøver på noe sprell...
Vi kan jo referere til landskampen mellom Norge og Bosnia

http://www.youtube.com/watch?v=nrcdd5DaX9M

Hvem støtter de? Seg selv? Laget?


Ikke referer til landskampen mellom Norge og Bosnia. Det var en protest av BHFanaticos mot sitt eget mafia-lignende fotballforbund.

Håper disse "fattige øst-europeerne" virkelig lager helvete på Brann Stadion

---------------------------

Burn in hell, por favore..


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 10 okt 07, 01:35

Opprinnelig postet av dalen
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av dalen
Det jeg frykter med den type supportere er de samme tilstandene de har på sine hjemmekamper

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/dinamo-hajduk_2005.wmv

Det hadde blitt en ganske heftig bot til Brann om disse hadde klart å smugle med seg bengalske lys inn...


Ta deg en bolle.  Hvorfor skulle du frykte det? Det der er mot rivalen Hajduk Split, ikke rart det blir litt bengalkasting?


Har ingen boller, men en banan.. funker like greit. Fordi jeg personlig ikke ønsker at SK Brann skal bøtelegges fordi noen fattige øst-europere leker supportere. Det er en grunn til at tilskuertallene i landet ikke akkurat er høye - det forbindes stor risiko å oppholde seg på slike kamper.
Nå er det ikke slik at D.Zagreb "hater" oss, men ser for meg at de kanskje prøver på noe sprell...
Vi kan jo referere til landskampen mellom Norge og Bosnia

http://www.youtube.com/watch?v=nrcdd5DaX9M

Hvem støtter de? Seg selv? Laget?

 

Er enig med deg helt til du begynner med fattige øst-europere. Sist jeg sjekket så var standarden i Kroatia ikke så langt unna fra den vi har i Norge. Og disse leke supporterne som reiser til Azerbadjan, Bremen, Amsterdam og gjennom hele kroatia med en kroatisk gjennomsnitslønn på 3000-4000 kr, ja hva vil så de? Er litt lei av at dere i hver post på en eller annen måte stempler oss som bråkmakere alle sammen, noen gleder seg til å se oss og noen gruer seg. Sorry at jeg må si det men vi har sikkert like høy utdanning som de fleste av dere og er vel like siviliserte(til vi driker noen øl :D) Det at BBB i noen tilfeller steller noe i stand skyldes vel i at vi blir provosert (bl.a. av politiet), men selvfølgelig fins det de som liker å slåss,men de finnes jo ikke bare i BBB og Kroatia. Hvorfor prater dere ikke om Bande Basel? Er ikke de også store bråkmakere? Og vi sier "alle som en", det er nesten det samme prinsippet som om hvis kompisen din kommer i bråk en lørdags kveld, du vil vel ikke bare stå å se på? Hvorfor kommer det aldri frem at vi to ganger i året har en dag der vi samles for å gi blod, eller hjelper økonomisk med å fjerne landminer i Kroatia, eller hjelper våres medlemmer som ikke er like privligerte. Tilskuertall sier du? Ja de er lave i kroatia, men det er fordi i kroatia så spilles det møkka fotball, en fotball styrt av korrupte gamlingser. Hvorfor kommer det 40 000 tilskuere på en høyrisiko kamp som Hajduk og bare 3 000 på en kamp som Kamen Ingrad der det er null sjangs for bråk. Morsomme fakta det der. Og hvem de støtter er vel ikke vanskeligt å se, disse gutta er dinamo 24t i døgnet. Styre og spillere forsvinner, bare vi og dinamo er igjen. Er selv Brann sympatør og glad i Bergen, så meg vil du ikke se stelle noe i gang. men hadde ikke bluss sett ut fint da? :D 

 

---------------------------

Maksimir te zove


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 okt 07, 09:12
Opprinnelig postet av bønna

Ikke referer til landskampen mellom Norge og Bosnia. Det var en protest av BHFanaticos mot sitt eget mafia-lignende fotballforbund.

Håper disse "fattige øst-europeerne" virkelig lager helvete på Brann Stadion


Ikke ulikt utrykkene til enkelte her inne mot PH styret og NFF. I mine øyne finner pøbler på de merkligste argumenter for å oppføre seg som idioter. (ref. hesteelskere i PH styret og mafia i NFF)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Hajduk_babe

Knøttespiller

Ble medlem: 14 aug 06
Innlegg: 26

Lagt til: 10 okt 07, 09:14

Hei!

Hallo! Hvordan kan du kalle oss fattige øst-europere? Kroatia har en vakker kyst, og tjener MASSE på turisme! Landet er ellers oppe å går veldig bra! Så klapp igjen kjeften din!

Det VI faktisk har er gode supportere! Som reiser verden rundt for å støtte sitt lag! UANSETT! Det er mer enn medgang supportere herfra!! Det spiller ingen rolle om det er Dinamo eller Hajduks sine supprtere! De reiser! De støtter laget sitt! Med latter og tårer!

Jeg som Hajduk_babe, må bare si, at akkurat sånne komentarer får meg til å se rødt! Og dette medfører at hvis det er slike holdninger ute å går,  ja,  da skal jeg tre en blå kjole over hodet, og synge DINAMOOOOO for første gang!

HRVATSKA!!!!!!

---------------------------

Hajduk Split!!! ;)


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 10 okt 07, 09:34
Den var god hajduk babe....!!!!!!

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 okt 07, 11:42
Opprinnelig postet av BBB-NORWAY
Er enig med deg helt til du begynner med fattige øst-europere. Sist jeg sjekket så var standarden i Kroatia ikke så langt unna fra den vi har i Norge.


 

Det er litt komiske Ali takter over det du sier der, for det er jo ikke noe annet enn vrøvl.


Hajduk_babe

Knøttespiller

Ble medlem: 14 aug 06
Innlegg: 26

Lagt til: 10 okt 07, 12:25
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av BBB-NORWAY
Er enig med deg helt til du begynner med fattige øst-europere. Sist jeg sjekket så var standarden i Kroatia ikke så langt unna fra den vi har i Norge.


 

Det er litt komiske Ali takter over det du sier der, for det er jo ikke noe annet enn vrøvl.

 

Hva er det du mener er vrøvl? At standarden i Kroatia ikke er bra?

Unnskyld meg, men pleier du å reise dit? Slik at du har sett deg rundt masse? Har du familie der? Tror ikke det nei..

Jeg sitter nesten hver dag og prater med familie på msn, mobiler osv.. De tjener mindre ja, men det er jo tross alt billigere å bo der også! Akkurat som Sverige!!

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor noen skal dra inn evnt. fattigdom.. Hvis Kroatia var et fattig land, skulle det blitt brukt imot en person derfra? Er du liksom en ond/slem/dum/teit person hvis du ikke har råd til flatskjerm og x-box osv.. Det kaller jeg et ganske sykt syn på andre mennesker!!

---------------------------

Hajduk Split!!! ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3