Husk meg
Brukernavn
Passord

DISKUSJONSTRÅD: Støtter du styret?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 17:56

Ok. Litt like overskrifter, enig i det.

kanskje den andre tråden kan endres til " Støtter du styret?" eller lignende.. Noen moderatorer som kan hjelpe?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 okt 07, 18:20
Opprinnelig postet av kriss
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg hater dem ikke som personer da jeg ikke kjenner noen av dem. Men jeg hater deres besluttninger! Så dermed hater jeg styret. Ingen av "personene" hvis du skjønner hva jeg mener? Men jeg må innrømme at jeg missliker Ulf Berg sine tåpelige sympatiutspill i media. Blir for dumt!

Jeg liker ikke ultras som det kryr av her på forumet.jeg liker ekte supportere som drar på kamp for og se fotball uten og komme med trusler

 

hva du bryr deg om paco det bryr jeg meg nevneverdig lite om:)

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 okt 07, 18:25

synes det var drøyt å si at dem har støtte av 99,5 av alle medlemmene for det er feil,sånn jeg hører runt er det 60% enig med styret, å resten uenig.

Synes hele greia begynner å bli flaut.........


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 07, 18:29
Opprinnelig postet av Bever
synes det var drøyt å si at dem har støtte av 99,5 av alle medlemmene for det er feil,sånn jeg hører runt er det 60% enig med styret, å resten uenig.

Synes hele greia begynner å bli flaut.........

Den tallpåstanden din er jo like hårete som Ulf Berg sin...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 20:45

Leser at enkelte mener at den andre tråden bare er for de som er negativt innstilt til styret...

... Det var opprinnelig planen, men ser nå at det kanskje er bedre om man kan skrive om man er positivt innstilt til styret også. Selvfølgelig, jeg kan jo ikke bestemme hva som skal stå i trådene her..Men hadde håpet at man bare kunne fortsette å skrive hva man syns, og legge innleggene i denne tråden.

Så det er bare hyggelig om man skriver at man liker styret også, og om man syns det er negativt..

En ting er hvertfall klart; påstanden til Ulf Berg går til helvette..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 07, 20:50
Ser jo at også moderator har endret tittelen igjen også, tidligere var den endret til hvor det stod både positivt og negativt i overskriften

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 okt 07, 05:39
Opprinnelig postet av Bob Page
Og til Bønna, hvordan kan du la være å støtte noe du selv er en del av ?


Siden du henvender deg direkte til meg, så skal jeg gi deg et svar. Som flere to andre påpekte i den andre tråden, så har jeg trekt meg fra PH-styret grunnet studier en god stund før all dramatikken fant sted. Om jeg fortsatt hadde en plass i styret ville jeg aldri støttet de avgjørelsene som er tatt rundt de 4 utestengte.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24